eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego kod 19 08 05, w celu zagospodarowania w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Mielno: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego kod 19 08 05, w celu zagospodarowania w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie
Numer ogłoszenia: 118694 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny sp. z o.o. , Unieście, ul. Świerczewskiego 44, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 31 89 750, faks 0-94 31 89 750.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zwk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego kod 19 08 05, w celu zagospodarowania w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego kod 19 08 05, w celu zagospodarowania w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie Średnia, szacunkowa, dzienna ilość wywożonych odpadów z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie: - w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień (lipiec, sierpień - bez okresu wymienionego niżej) i wrzesień ok. 10 ton/dobę - w okresie: 15 lipiec - 15 sierpień ok. 30 ton/dobę - w pozostałych miesiącach roku - wg. zapotrzebowania Zamawiającego Uwodnienie osadu wynosi: Dla osadów z oczyszczalni ścieków w Unieściu ok. 83 % Dla osadów z oczyszczalni ścieków w Kiszkowie ok. 82 % Charakterystyka osadów. Data poboru: 2011-04-20 Miejsce poboru: Oczyszczalnia ścieków w Unieściu: Miejsce składowania osadu nadmiernego parametr wynik jedn. niepewność Odczyn (pH) 12,6 - ? 0.3 Sucha masa 23,2 % ? 20 % Substancja organiczna 29,6 % s.m. ? 20 % Fosfor ogólny 2,04 % s.m. ? 15 % Wapń (Ca) 22,8 % s.m. ? 20 % Magnez (Mg) 0,30 % s.m. ? 20 % Zawartość azotu amonowego <0,10 % s.m. ? 20 % Zawartość azotu ogólnego 1,26 % s.m. ? 20 % Kadm (Cd) 4,64 mg/kg s.m. ? 20 % Miedź (Cu) 45,2 mg/kg s.m. ? 20 % Nikiel (Ni) 20,6 mg/kg s.m. ? 20 % Ołów (Pb) 32,8 mg/kg s.m. ? 20 % Cynk (Zn) 236 mg/kg s.m. ? 20 % Rtęć (Hg) 0,071 mg/kg s.m. ? 20 % Chrom (Cr) 12,6 mg/kg s.m. ? 20 % Obecność bakterii chorobotwórczych z rodzaju Salmonella nie stwierdzono - ? 0.1 % Liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Ascaris sp. 0 liczba/kg s.m. ? 67.8 % Liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Toxocara sp. 0 liczba/kg s.m. ? 67.8 % Liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Trichuris sp. 0 liczba/kg s.m. ? 67.8 % Data poboru: 2011-04-20 Miejsce poboru: Oczyszczalnia ścieków w Kiszkowie: Miejsce składowania osadu nadmiernego parametr wynik jedn. niepewność Odczyn (pH) 12,5 - ? 0.3 Sucha masa 19,3 % ? 20 % Substancja organiczna 50,3 % s.m. ? 20 % Fosfor ogólny 1,85 % s.m. ? 15 % Wapń (Ca) 17,5 % s.m. ? 20 % Magnez (Mg) 0,41 % s.m. ? 20 % Zawartość azotu amonowego <0,10 % s.m. ? 20 % Zawartość azotu ogólnego 1,09 % s.m. ? 20 % Kadm (Cd) 3,98 mg/kg s.m. ? 20 % Miedź (Cu) 61,5 mg/kg s.m. ? 20 % Nikiel (Ni) 20,9 mg/kg s.m. ? 20 % Ołów (Pb) 27,4 mg/kg s.m. ? 20 % Cynk (Zn) 314 mg/kg s.m. ? 20 % Rtęć (Hg) 0,086 mg/kg s.m. ? 20 % Chrom (Cr) 14,0 mg/kg s.m. ? 20 % Obecność bakterii chorobotwórczych z rodzaju Salmonella obecne - ? 0.1 % Liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Toxocara sp. - liczba/kg s.m. ? 67.8 % Liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Ascaris sp. 0 liczba/kg s.m. ? 67.8 % Liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Trichuris sp. 0 liczba/kg s.m. ? 67.8 % Wywóz i zagospodarowanie osadów - Za transport, dostosowanie do zastosowania i zagospodarowanie osadów odebranych z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie odpowiada wykonawca. - Odbiór, transport, przetwarzanie i dostosowanie osadów odbywał się będzie sprzętem wykonawcy przystosowanym do tego rodzaju ładunków. - Wywóz osadów z oczyszczalni musi odbywać się na bieżąco. - Wykonawca dostarczy potrzebną ilość kontenerów o pojemności nie mniejszej niż 20m3, w których będą gromadzone a następnie wywożone osady w celu ich zagospodarowania: na oczyszczalnię ścieków w Unieściu min. 2 szt., na oczyszczalnię ścieków w Kiszkowie min. 1 szt., - Osady z oczyszczalni należy wywozić i zagospodarowywać na bieżąco, bez czasowego ich gromadzenia na poletkach, - W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się czasowy postój na oczyszczalni ścieków pełnych kontenerów pod warunkiem dostarczenia zamienników i ich przestawienia, - Puste kontenery powinny być przygotowane do załadunku tj. powinny mieć zdjęte zamknięcia oraz być ustawione do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. - Kontenery należy wyposażyć w zamknięcia umożliwiające ich transport zgodnie z postanowieniami Ustawy o odpadach oraz Ustawy Prawo Ochrony Środowiska, - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wystawienia tzw. kwitu wagowego, - Dostarczane kontenery przeznaczone do załadunku powinny być dokładnie opróżniane, - Odbiór kontenerów w ciągu doby powinien być tak zaplanowany przez Wykonawcę, aby umożliwił ciągłą prace stacji odwadniania, - Wykonawca zastosuje takie rozwiązania techniczne i logistyczne, które pozwolą na równomierne wypełnienie kontenera osadem oraz zapewni wymianę pełnego kontenera na pusty, natychmiast po jego napełnieniu. - Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie opisanym w ppkt 1.1. lit. b) i c) SIWZ wydanego przez organ administracyjny właściwy dla miejsca wykonywania zlecenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami wymagane przez ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) obejmujące swoim zakresem rodzaj odpadu będącego przedmiotem zamówienia, zaoferowaną metodę jego zagospodarowania, oraz dopuszczalne ilości odpadu do odbioru chyba, że ustawa o odpadach zwalnia z obowiązku posiadania takiej decyzji. - oświadczenie o wykorzystaniu osadu do dalszej obróbki oraz stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia, wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, - Wykonawcy którzy przedstawią zezwolenie na transport odpadów, składają oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ o: - przekazywaniu odpadów w celu ich dalszego odzysku lub unieszkodliwiania, posiadaczom mającym zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub osobom w rozumieniu art. 43 ustawy o odpadach, - dołączenie, zgodnie z art. 63 ustawy o odpadach tytuł prawny do terenu na którym odpady są magazynowane. - oświadczenie o zapewnieniu wykonania zamówienia na terenie województwa zachodniopomorskiego zgodnie z art. 9 ust 3 ustawy o odpadach, z wyjątkiem określonym w art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty z pkt. b, c, d, e ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. - Zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy o odpadach obejmujące swoim zakresem rodzaj odpadu będącego przedmiotem zamówienia, oraz przewidywaną ilość odpadu do odbioru chyba, że ustawa o odpadach zwalnia z obowiązku posiadania takiej decyzji. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: a) każda zmiana i uzupełnienie Umowy, wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane ani przez Zamawiającego ani przez Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Zamawiającemu bądź Wykonawcy lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację Przedmiotu Umowy; b) w powyższej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki; c) Zamawiający dopuszcza w trakcie obowiązywania umowy, możliwość zmiany zaoferowanego sposobu zagospodarowania odpadu. Zaproponowany przez Wykonawcę nowy sposób zagospodarowania odpadu nie może być jednak sprzeczny ze sposobem zagospodarowania odpadu przewidzianym w SIWZ. Ponadto Wykonawca musi posiadać decyzję administracyjną zezwalającą mu na zagospodarowanie Odpadu w zaproponowany sposób. Cena za wykonanie przedmiotu Umowy nie ulegnie w takim wypadku zwiększeniu, natomiast może ona ulec zmniejszeniu w sytuacji zaproponowania sposobu zagospodarowania odpadu, z którym wiążą się mniejsze koszty ponoszone przez Wykonawcę. W takiej sytuacji Wykonawca występując z propozycją zmiany umowy zobligowany będzie przedstawić Zamawiającemu szczegółową strukturę ponoszonych kosztów. d) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy; e) wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3, tj. Zakład Wodociągowo - Kanalizacyjny Sp. z o.o. w Unieściu ul. Świerczewskiego 44, 76 - 032 Mielno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3, tj. Zakład Wodociągowo - Kanalizacyjny Sp. z o.o. w Unieściu ul. Świerczewskiego 44, 76 - 032 Mielno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.