eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Przebudowa i remont budynku Przedszkola Miejskiego Nr 16 im. Jasia i Małgosi w Mielcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Mielec: Przebudowa i remont budynku Przedszkola Miejskiego Nr 16 im. Jasia i Małgosi w Mielcu
Numer ogłoszenia: 118623 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69615 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku Przedszkola Miejskiego Nr 16 im. Jasia i Małgosi w Mielcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i remontem budynku Przedszkola Miejskiego Nr 16 im. Jasia i Małgosi w Mielcu polegającego na: a) wymianie i remoncie podłóg, b) wymianie instalacji elektrycznej - zgodnie z projektem budowlanym, c) wymianie stolarki drzwiowej i naświetli wewnątrz budynku, d) remoncie łazienek, e) malowaniu pomieszczeń całego budynku, f) remoncie zmywalni wraz z kuchnią i zapleczami (z budową wentylacji mechanicznej), g) rozbiórce windy towarowej w przedszkolu zgodnie z projektem budowlanym. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe, roboty remontowo-budowlane wewnątrz budynku. Projektowany zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - rozebranie windy towarowej, - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i naświetli, - wymianę instalacji elektrycznych, - zamurowanie otworów w ścianach, remont łazienek, kuchni i zmywalni z zapleczami, - wykonanie konstrukcji pionowego kanału wywiewnego wraz z klapą oddymiającą, - malowanie całego obiektu (ściany i sufity) farby kolorowe-kolory do uzgodnienia z Zamawiającym, do wys. 1,2 m ściany malowanie lamperii oraz farba olejną rur i innych elementów Roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z użytkownikami budynku i zarządzającym Dyrektorem PM Nr 16 w Mielcu. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ. Roboty zewnętrzne nie podlegają wycenie i nie są przedmiotem niniejszego postępowania. 3. Tam gdzie w Tomie III SIWZ, w celu wskazania wymaganych cech technicznych i jakościowych przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że spełnią one wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dołączając w tym celu do oferty stosowne oświadczenie. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Prace remontowe należy prowadzić pod stałym nadzorem osoby uprawionej. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane winny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Dostawę i montaż elementów do wbudowania Wykonawca zatwierdzi przed wbudowaniem u Zamawiającego - muszą posiadać atesty i być zgodne z projektami budowlanymi. Elementy budowlane i instalacyjne muszą być dostarczane wraz z atestami i świadectwami dopuszczającymi do stosowania w Przedszkolu. 6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Dochodzenie uprawnień z gwarancji nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń z tytułu rękojmi, której okres jest równy okresowi udzielonej gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany MALBUD Józef Dolot, ul. Sękowskiego 4a/3, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 656574,00

  • Oferta z najniższą ceną: 656574,00 / Oferta z najwyższą ceną: 656574,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.