eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Organizacja praktyk w firmach symulacyjnych realizowanych w ramach Projektu systemowego pn. Nowa jakość kształcenia zawodowego w województwie kujawsko - pomorskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-15

Włocławek: Organizacja praktyk w firmach symulacyjnych realizowanych w ramach Projektu systemowego pn. Nowa jakość kształcenia zawodowego w województwie kujawsko - pomorskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 118212 - 2012; data zamieszczenia: 15.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , ul. Nowomiejska 15A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 231 33 42, faks 54 412 10 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja praktyk w firmach symulacyjnych realizowanych w ramach Projektu systemowego pn. Nowa jakość kształcenia zawodowego w województwie kujawsko - pomorskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku na podstawie art. 10 i 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078), ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest organizacja praktyk w firmach symulacyjnych dla młodzieży szkół kształcących zawodowo w branżach: budowlanej, handlowej, hotelarskiej, mechanicznej, z terenu województwa kujawsko-pomorskiego. Uczniowie i uczennice tych szkół realizują zajęcia w szkolnych firmach symulacyjnych, w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w województwie kujawsko-pomorskim. Łącznie z usług praktykanckich skorzysta 170 uczennic i uczniów (15 grup liczących od 6 do 15osób). Każda grupa powinna odbyć praktykę w połączeniu z konsultacjami eksperckimi w wymiarze 10 godzin. Cele przedsięwzięcia: - popularyzacja wiedzy i pobudzanie wśród młodzieży zainteresowań w zakresie problematyki działalności gospodarczej, - wzrost adaptacyjności uczniów szkół średnich do zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, - edukacja ekonomiczna młodzieży i umacnianie wiedzy o współczesnej gospodarce oraz upowszechnianie nowoczesnej wiedzy ekonomicznej, - wzrost praktycznych umiejętności w prowadzeniu działalności gospodarczej, przez założenie i prowadzenie firmy symulacyjnej, - doskonalenie umiejętności samodzielnego pozyskiwania informacji na temat działalności gospodarczej, - kształcenie umiejętności analizy zjawisk zachodzących w gospodarce, - podniesienie samooceny i motywacji uczestników do ponoszenia odpowiedzialności za własną karierę zawodową. Usługa powinna obejmować przygotowanie i realizację praktyki w wymiarze 10 godzin dla każdej grupy ( łącznie 150 godzin), w tym: - opracowanie programu praktyki gwarantującego realizację założonych celów, - transport pomiędzy miejscem noclegowym a miejscem realizacji praktyki, - 1 nocleg dla uczestników praktyki i ich opiekuna w hotelu lub równoważnym miejscu noclegowym spełniającym następujące warunki (pokoje max. 2-4-osobowe, z łazienką wyposażoną w ręczniki i środki czystości), - wyżywienie uczestników praktyki i ich opiekuna (dzień pierwszy - pełnowartościowy ciepły obiad i kolacja; dzień drugi - śniadanie, pełnowartościowy, ciepły obiad; w przypadku realizacji zajęć w ciągu jednego dnia - śniadanie , obiad i kolacja), - opracowanie harmonogramu zajęć uwzględniającego przerwy na posiłek, - materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć, - wynagrodzenie eksperta prowadzącego zajęcia i konsultacje z młodzieżą, - przygotowanie dokumentacji przedsięwzięcia zgodnie z wymogami projektu. Warunki realizacji praktyki: a) Zajęcia powinny odbywać się w firmie zarejestrowanej i funkcjonującej na polskim rynku firm symulacyjnych, współpracującej z innymi firmami symulacyjnymi, zarówno polskimi jak i zagranicznymi, np. zrzeszonymi w Europejskiej Centrali Firm Symulacyjnych EUROPEN. b) Firma symulacyjna powinna być zorganizowana na wzór prawdziwego przedsiębiorstwa i umożliwiać naśladownictwo pracy autentycznego przedsiębiorstwa. c) Zajęcia powinny być prowadzone przez osobę posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia firm symulacyjnych. d) W trakcie odbywanej praktyki zawodowej każdy uczeń powinien mieć możliwość stać się pracownikiem fikcyjnej firmy, przejść przez wszystkie jej działy, aby poznać zakresy czynności na każdym stanowisku . e) Pracownia firmy symulacyjnej powinna być wyposażona w oprogramowanie typu INSERT, SYMPHONIA lub pokrewne umożliwiające symulację prowadzenia działalności gospodarczej. f) Zajęcia mogą być realizowane w ciągu jednego dnia lub w systemie weekendowym, po 5 godz. dziennie. g) Posiłki będą spożywane w wyznaczonym miejscu i czasie zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym przez Wykonawcę i przygotowywane zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi zbiorowego żywienia osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków, wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu decyzji inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu (obiektów) do przygotowania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób oraz zgody na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (Zał. Nr 9 do SIWZ);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 6 do SIWZ);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zał. nr 7 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 8 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków, wymienionych w treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w punkcie II.4 a-e SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wiedza i doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: a) w szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest niewielkie wydłużenie (przesunięcie) terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie do podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o niewielkie przesunięcie terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu realizacji usługi nie będą naliczane kary umowne. b) w szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie jako wykładowców na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę/y o co najmniej porównywalnych i nie niższych kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu (dostarczy obowiązkowo w tym celu dokumenty poświadczające kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie - wykaz). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego. c) dopuszcza się zmianę terminu realizacji zajęć w porozumieniu i uzgodnieniu z kierownictwem szkoły. d) Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cen.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku 87-800 Włocławek, ul. Nowomiejska 15A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku 87-800 Włocławek, ul. Nowomiejska 15A, pokój 101..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach Projektu systemowego pn. Nowa jakość kształcenia zawodowego w województwie kujawsko - pomorskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.