eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Garwolin: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen)
Numer ogłoszenia: 117761 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27439 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Kultury, ul. Żwirki i Wigury 16, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 0-25 682 20 51, faks 0-25 682 20 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu sportowo-rekreacyjnego AQUAPARK w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej. 2. Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Definicje: 3.1. Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.2. Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy 3.3. Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 3.4. Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach 24-27 czerwca oraz 3-6 września 2013 r. odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOXR 71 E Extra (stainless steel pickling pastę) - w tym prace na wysokości. 4. Założenia: Obiekt czynny całorocznie, 7 dni w tygodniu, w roku 2013 z poniższymi wyjątkami: 4.1. 31 marca (niedziela) - Wielkanoc - bez serwisu dziennego i nocnego 4.2. 01 kwietnia (poniedziałek) - Poniedziałek Wielkanocny - bez serwisu dziennego, tylko nocny 4.3. 30 maja (czwartek) -Boże Ciało - bez serwisu dziennego, tylko nocny 4.4. 01 września (niedziela) - przed przerwą techniczną - bez serwisu nocnego 4.5. od 02 do 15 września - Przerwa Techniczna - sprzątanie poremontowe 4.6. 1 listopada (piątek) -Wszystkich Świętych - bez serwisu dziennego, tylko nocny 4.7. 24 grudnia (wtorek) - Wigilia Bożego Narodzenia -serwis dzienny do godz. 14:00 i bez serwisu nocnego 4.8. 25 grudnia (środa) - Boże Narodzenie (I dzień) - bez serwisu dziennego i nocnego 4.9. 26 grudnia (czwartek) - Boże Narodzenie (II dzień) - bez serwisu dziennego, tylko nocny 4.10. 31 grudnia (wtorek) - Sylwester - serwis dzienny do godz .14:00 i bez serwisu nocnego 5. Zamawiający wymaga minimum następującego składu personalnego poszczególnych zmian serwisowych: 5.1. od 6.00 do 14.00 - 1 kobieta (osoba) w każdy dzień pracujący 5.2. od 12.00 do 20.00 - 1 mężczyzna w każdy dzień pracujący 5.3. od 14.00 do 22.00 -1 kobieta w każdy dzień pracujący 5.4. od 22.00 do 6.00 - 4 osoby w każdy dzień pracujący Umowa zostanie zawarta na okres: od 1 marca 2012 r. od godz. 6:00 (planowany termin rozpoczęcia funkcjonowania basenu) do 31 grudnia 2013 r. do godz. 14:00. W związku z powyższym: - szacunkowe zapotrzebowanie ilości serwisów dziennych w okresie obowiązywania umowy wynosi: 270 kpl. (kompletów); - szacunkowe zapotrzebowanie ilości serwisów nocnych w okresie obowiązywania umowy wynosi: 273 kpl.; - Sprzątanie poremontowe w ilości ok. 4dni x 4 osoby x 8h = 128rg (dzień) + 1 dzień x 4 osoby x 8h = 32rg (noc); razem ok. 160 rg - Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych w ilości ok. 2razy x 4dni x 3osoby x 8h = 192rg. Ilości określone powyżej są jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMLUX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232003,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247889,28

  • Oferta z najniższą ceną: 247889,28 / Oferta z najwyższą ceną: 292758,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.