eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Dowóz dzieci do szkół podstawowych w Ładach, Sękocinie oraz Gimnazjum nr 1 w Raszynie wraz z powrotem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Raszyn: Dowóz dzieci do szkół podstawowych w Ładach, Sękocinie oraz Gimnazjum nr 1 w Raszynie wraz z powrotem
Numer ogłoszenia: 117632 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół podstawowych w Ładach, Sękocinie oraz Gimnazjum nr 1 w Raszynie wraz z powrotem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I TRASA (14 km) - Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godzinę 7.30. (10 km) - Dowóz dzieci do Gimnazjum na godz. 7.45 II TRASA (8 km) - Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Sękocinie na godz. 8.05 - 9.40 III TRASA (14 km) - Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godz. 10.07 (8 km) - Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godz. 11.10 (8 km) - Powrót ze Szkoły Podstawowej w Ładach o godz. 13.05, (8 km) - Powrót ze Szkoły Podstawowej w Sękocinie o godz. 13.50 (8 km) - Powrót z Gimnazjum do Falent o godz. 14.50, (8 km) - Powrót ze Szkoly Podstawowej w Sękocinie do Ład o godz. 15.45, IV TRASA (13 km) - Przewiezienie dzieci ze Szkoły Podstawowej w Ładach na basen Łączna długość trasy ( dziennie w obie strony) dla jednego autobusu wynosi 99 km. Łączna liczba uczniów do przewiezienia - 200 ( rotacyjnie )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.72.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 ze zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.), -posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu osób. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1 wykażą się realizacją w ostatnich 3 (trzech) latach, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze sta-nowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (poparte dokumentami potwierdzający-mi, że usługi te były wykonywane należycie), 3.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.: -1 (jedną) osobą (pełnoletnią) pełniącą rolę opiekuna/opiekunki dzieci na czas ich przewozu, - 2 (dwoma) kierowcami, posiadającymi odpowiednią kategorię prawa jazdy (D lub D1) i aktualne świadectwo kwalifikacji. 3.3 dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj. min.: -2 (dwoma) pełnosprawnymi autobusami, posiadającymi, co najmniej 40 miejsc siedzących dla dzieci. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi niżej wymienione zawierać oświadczenie oraz dokumenty w for-mie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu repre-zentacji: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. 2. dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wy-magają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ 2.2. aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 2.3. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przed-miot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania 2.4. dokumenty potwierdzające, że w/w usługi były wykonywane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonywaniu usług muszą zawierać informację dot. wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców 2.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakre-su wykonywanych przez nich czynności 2.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych (autobusów), jakimi dysponuje Wykonawca 2.7. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibie Zamawiająceg: Raszyn, ul. Szkolna 2a pokój nr 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2a parter Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.