eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont pomieszczeń budynku Państwowego Liceum Plastycznego w Olsztynie, ul. Partyzantów 85

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Olsztyn: Remont pomieszczeń budynku Państwowego Liceum Plastycznego w Olsztynie, ul. Partyzantów 85
Numer ogłoszenia: 117325 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Liceum Plastyczne, ul. Partyzantów 85, 10-527 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5412190, fax 0-89 5412190.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Oświaty.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku Państwowego Liceum Plastycznego w Olsztynie, ul. Partyzantów 85.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wejście główne do budynku szkoły obejmujące: Roboty budowlane, w tym: - roboty rozbiórkowe, - tynki i okładziny ścian i sufitów, - roboty malarskie, - stolarka drzwiowa, Roboty sanitarne - instalacja c.o. obejmująca demontaż istniejących przewodów c.o. z armaturą, demontaż grzejników żeliwnych, wymiana istniejących rur przyłącznych do grzejników, dostawa i montaż nowych grzejników płytowych. 2. Remont korytarza parter w części administracyjnej: Roboty budowlane, w tym: - roboty rozbiórkowe, - tynki i okładziny ścian i sufitów, - roboty malarskie, - stolarka drzwiowa, Roboty elektryczne - wymiana istniejących opraw świetlówkowych, dostawa i montaż opraw halogenowych. 3. Remont wewnętrznej instalacji c.o. - demontaż rur stalowych 10-20 mm, wymiana zaworów grzejnikowych na zawory grzejnikowe termostatyczne, wstawienie zaworów powrotnych, wstawienie zaworów odpowietrzajnących, próba szczelności instalacji c.o., regulacja instalacji c.o. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót budowlanych i robót instalacyjnych (do wglądu w siedzibie Zamawiającego), które Zamawiający dostarczy wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wszystkim wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.30.00 - 45.43.30.00 Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w pkt 1 musi spełnić, każdy z tych Wykonawców. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na: - remoncie co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 znaczenie - 100%. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w pkt 2 musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców. 3. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: 1) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlane. 2) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), 3) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w pkt 4. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 0,2 mln PLN, 2) posiadają średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe tj. 2005,2006,2007 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN rocznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie każdy z warunków wymienionych w pkt 5 ppkt 1-3. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz musi być przez nich podpisany. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Obowiązek ustanowienia pełnomocnika dotyczy również wspólników spółki cywilnej. Umocowanie (oryginał pełnomocnictwa) należy przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj. wykonania przez Wykonawcę co najmniej jednego zadania o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegającego na: - remoncie co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1 000m3 - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP=IBWB/ IBMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP: liczba punktów IBWB: Ilość:: - remontowanych budynków użyteczności publicznej przez badanego Wykonawcę o kubaturze nie mniejszej niż 1 000m3 IBMax: Maksymalna ilość: - remontowanych budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1 000m3 W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 8, Zamawiający zaprosi do składnia ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 2). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - formularz wniosku dostępny w siedzibie Zamawiającego lub można otrzymać faxem tel: 89/541-21-90 . 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 50 ustawy Pzp. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie w tym okresie, że Wykonawca wykonał: co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegającego na: - remoncie co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1 000m3 Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, takimi jak: 1) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), 3) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 7.rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2005, 2006, 2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich trzech lat obrotowych, lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata (pozycja: przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi). Informację określającą wysokość średniego rocznego przychodu z okresu ostatnich trzech lat obrotowych należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika do wniosku - wymagany średni roczny przychód nie mniejszy niż 1,0 mln PLN. 8.aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 0,2 mln PLN, 9.oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zmówienia lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z wnioskiem. Dokumenty wymienione w pkt 5 i 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie. Z przedłożonych dokumentów, wymienionych w pkt od 7 do 9 musi wynikać, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełniają łącznie każdy z warunków opisanych w sekcji III.2) pkt 5 ppkt 1-2 niniejszego ogłoszenia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Liceum Plastycznego 10-527 Olsztyn, ul. Partyzantów 85, pokój Nr 1 (sekretariat)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto 4. Zamawiający będzie wymagał udzielenia przez Wykonawcę 3-letniego okresu gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.