eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg Wojewódzkich1) Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812 2) Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Włodawa: Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg Wojewódzkich: 1) Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812 2) Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816.
Numer ogłoszenia: 117228 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25595 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg Wojewódzkich: 1) Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812 2) Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Zakres usług obejmuje: 1.1. Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812 1.Oczyszczenie jezdni po okresie zimowym (rondo) im. Kuraszkiewicza - 2116 m2 jednokrotnie; 2.Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej po okresie zimowym na odcinku od ul Żołnierzy WiN do m. Okuninka II tj. od km 74+780 do km 82+195 - 26300 m2 jednokrotnie; 3. Oczyszczenie jezdni w okresie maj-listopad (rondo) im. Kuraszkiewicza 2116 m2 dwukrotnie; 4. Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej w okresie maj-listopad na odcinku od km 74+780 do km 82+195 -26300 m2 dwukrotnie; 5. Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy i chwastów oraz zebranie i usunięcie śmieci. 1) na odcinku od km 74+780 do km 82+195- strona lewa -43 264 m2 trzykrotnie 2) na odcinku od km 75+390 do km 75+700 - strona prawa - 1 240 m2 trzykrotnie 3) skrzyżowanie rondo im. Kuraszkiewicza + dojazdy - 2 088 m2 trzykrotnie 6. Koszenie traw i chwastów z zebraniem i usunięciem śmieci, bez zebrania i usunięcia wykoszonej trawy i chwastów 1) na odcinku od km 74+150 do km 75+060, od km 75+150 do km 75+390 i od km 75+700 do km 77+170 - strona prawa - 38150 m2 trzykrotnie;3 7. Zbieranie śmieci z pasa drogowego na odcinku od km 74+132 do km 82+195 - 118603 m2 35 razy (1 raz w tygodniu ) w tym: 1) od km 74+132 do km 77+132 - obustronnie, 2) od km 77+132 do km 82+195 - strona lewa 8. Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków i utrzymaniem koszy w czystości - 4 szt. 78 krotnie (2 razy w tygodniu) 1.2. Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816. 1. Oczyszczenie jezdni po okresie zimowym na odcinku od km 59+226 do km 60+129 i od km 60+132 do km 62+440 - 3 699 m2 jednokrotnie; 2. Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej po okresie zimowym na odcinku Suszno - Orchówek od km 59+226 do km 63+240 -11 448 m2 jednokrotnie; 3. Oczyszczenie jezdni w okresie maj-listopad odcinek Suszno - Orchówek od km 60+132 do km 62 +440 -3 495 m2 czterokrotnie; 4. Oczyszczenie chodników w okresie maj-listopad na odcinku od km 60+132 do km 62+440 - 6 952 m2 czterokrotnie 5. Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy i chwastów oraz zebranie i usunięcie śmieci i liści: 1) odcinek od km 59+200 do km 59+310 - strona lewa - 150 m2 czterokrotnie; 2) odcinek od km 59+310 do km 59+606 - strona prawa -1036 m2 czterokrotnie; 3) odcinek od km 59+606 do km 60+120 - strona prawa - 1799 m2 czterokrotnie; 4) odcinek od km 59+960 do km 60+120 - strona lewa - 640 m2 czterokrotnie; 5) odcinek od km 60+130 do km 62+440 - obustronnie - 9267 m2 pięciokrotnie; 6) odcinek od km 62+440 do km 63+230 - strona lewa -3950 m2 czterokrotnie; 6. Koszenie traw i chwastów z zebraniem i usunięciem śmieci, bez zebrania i usunięcia wykoszonej trawy i chwastów 1) odcinek od km 59+200 do km 59+300 - strona prawa - 1 030 m2 czterokrotnie; 2) odcinek od km 59+300 do km 59+960 - strona lewa - 5 280 m2 czterokrotnie; 3) odcinek od km 62+440 do km 63+230 - strona prawa - 6 320 m2 czterokrotnie; 7.Zbieranie śmieci z pasa drogowego na odcinku Suszno - Orchówek od km 59+200 do km 63+230 - 42 443 m2 35 krotnie (1 raz w tygodniu) 8.Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków - 43 szt. 78 krotnie (2 razy w tygodniu) 1) o pojemności 40 l - 5 szt. 2) o pojemności 60 l - 38 szt. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez zmniejszenie krotności ich wykonania. 3. Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 m od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi. 4. Chodniki i ścieżki rowerowe należy sprzątać na całej szerokości, usuwając jednocześnie porastające nawierzchnię trawę i chwasty. Szczotki mechaniczne użyte do oczyszczenia chodników i ścieżek nie mogą powodować odkształceń nawierzchni. 5. Sprzątanie należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu. 6. Do oczyszczania mechanicznego należy stosować szczotki mechaniczne (urządzenia dwuszczotkowe) składające się ze szczotki wykonanej z twardych elementów czyszczących do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotki miękkiej służącej do zamiatania i usuwania zanieczyszczeń nie związanych z podłożem. W przypadku braku możliwości użycia szczotki mechanicznej dopuszcza się oczyszczanie ręczne przy użyciu szczotek i łopat. 7. Zebrane śmieci, zanieczyszczenia, zgrabione trawy, chwasty i liście Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wywiezie na składowisko odpadów lub w inne dopuszczone przepisami prawa miejsce w celu ich unieszkodliwienia lub odzysku. 8. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia środki transportowe, sprzęt i materiały. 9. Wykonawca będzie wykonywał usługę z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa. 10. Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy i powinno być zgodne z Projektem tymczasowej organizacji ruchu udostępnionym przez Zamawiającego. 11.Pracownicy Wykonawcy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego. 12. Warunki realizacji zamówienia: a) decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem (z wyłączeniem opróżniania koszy i zbierania śmieci) podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (nie dotyczy opróżniania koszy ze śmieci wraz z wymianą worków i uprzątnięciem terenu wokół koszy, które to czynności należy wykonywać bez wezwania 2 razy w tygodniu - poniedziałek i czwartek oraz zbierania śmieci z pasa drogowego, które należy zbierać 1raz w tygodniu - środa ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka nr 812.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa DANKOR Katarzyna Korpysz, ul. Przechodnia 15, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77310,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53985,01

  • Oferta z najniższą ceną: 53985,01 / Oferta z najwyższą ceną: 95125,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka nr 816.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa DANKOR, ul Przechodnia 15, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43849,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36799,84

  • Oferta z najniższą ceną: 36799,84 / Oferta z najwyższą ceną: 94515,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.