eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania w podziale na pakiety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania w podziale na pakiety.
Numer ogłoszenia: 117208 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania w podziale na pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania w podziale na pakiety: Pakiet nr 1 - Telewizor (2 sztuki) Pakiet nr 2 - Drukarka igłowa (1 sztuka) Pakiet nr 3 - Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka) Pakiet nr 4 - Kamera cyfrowa (1 sztuka) i Telewizor (1 sztuka) Pakiet nr 5 - Monitor (3 sztuki) Pakiet nr 6 - Projektor multimedialny (1 sztuka) Pakiet nr 7 - System do testów i głosowania oraz tablica interaktywna (1 sztuka) Pakiet nr 8 - System do testów i głosowania Pakiet 9 - Komputer (2 sztuki) Pakiet nr 10 - Oprogramowanie użytkowe - poz. 1 - Adobe Photoshop Elements 10 (8 sztuk licencji z nośnikiem, wersja edukacyjna) -poz. 2 - AABBY Fine Reader 11-professional - 1 licencja na 1 stanowisko, z nośnikiem lub oprogramowanie równoważne tj. inny produkty niż wyszczególniony powyżej, z zastrzeżeniem, że spełni on wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załączniki nr 2.10 do SIWZ; Pakiet nr 11- Drukarka (1 sztuka) i Komputer (1 sztuka) Pakiet nr 12 - Laptop (3 sztuki) oraz dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi: Pakietu nr 13 - Videoprinter do współpracy z USG Aloka SSD 1400 (1 sztuka). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia bezpośrednio do odbiorcy końcowego wskazanego w Protokole odbioru, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik nr 5.1-5.3 do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie w odniesieniu do Pakietów 1-9,11-13: kart katalogowych, folderów lub innych dokumentów zawierających opis techniczny oferowanego urządzenia wymienionego w Formularzu wymaganych warunków technicznych oraz w odniesieniu do Pakietów 1-9,11-13 Deklaracji zgodności WE lub Certyfikatu CE. W przypadku, gdy z treści deklaracji zgodności wynika, iż dla ważności tego dokumentu wymagany jest Certyfikat CE, Wykonawca zobowiązany jest złożyć te dokumenty łącznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: w zakresie Pakietów 1-9, 11-13 w przypadku: 1) zmiany modelu oferowanego urządzenia z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem że termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od ostatniego dnia terminu realizacji postanowień umowy, w zakresie Pakietu 10 w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go nowszą wersją produktu tego samego producenta o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę nie wyższą niż zaoferowana w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa pok. 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa pok. 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie Pakietu 10 poz. 1, realizowane jest w ramach projektu pn.: Nowe wielofunkcyjne substytuty kostne o wysokiej poręczności chirurgicznej finansowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POIG-01.03.01-00-005/09. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013. Priorytet 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorstw realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizor (2 sztuki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka igłowa (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera cyfrowa (1 sztuka) i Telewizor (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor (3 sztuki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do testów i głosowania oraz tablica interaktywna (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do testów i głosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer (2 sztuki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie użytkowe - poz. 1 - Adobe Photoshop Elements 10 (8 sztuk licencji z nośnikiem, wersja edukacyjna) -poz. 2 - AABBY Fine Reader 11-professional - 1 licencja na 1 stanowisko, z nośnikiem lub oprogramowanie równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka (1 sztuka) i Komputer (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop (3 sztuki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakietu nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videoprinter do współpracy z USG Aloka SSD 1400 (1 sztuka)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.12.12.30-6, 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.