eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego na potrzeby jednostek i instytucji znajdujących się na zaopatrzeniu 25 WOG Białystok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Białystok: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego na potrzeby jednostek i instytucji znajdujących się na zaopatrzeniu 25 WOG Białystok.
Numer ogłoszenia: 116991 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86958 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego na potrzeby jednostek i instytucji znajdujących się na zaopatrzeniu 25 WOG Białystok..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego na potrzeby jednostek i instytucji znajdujących się na zaopatrzeniu 25 WOG Białystok UWAGA: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, załącznik nr 6 do SIWZ - projekt umowy oraz formularze cenowe, tabela nr 1 i tabela nr 2, stanowiące odpowiednio załącznik nr 7 i załącznik nr 8 do SIWZ. Przyjęty przez zamawiającego przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia gwarantowanego i zamówienia opcjonalnego (prawo opcji) dopuszcza zastosowanie produktu/asortymentu równoważnego.1. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, nie mogą przed dostarczeniem podlegać procesom regeneracji, recyklingu, refabrykacji, powtórnemu napełnieniu ani wymianie jakichkolwiek elementów, wyprodukowane w całości bez elementów wcześniej użytych, bez śladów uszkodzenia, wyprodukowane z normą ISO 9001 oraz ISO 14001; okres gwarancji: 12 miesięcy; odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych na koszt Wykonawcy; kod CPV 30125000-1; dostawa materiałów eksploatacyjnych do magazynu Służby Sprzętu Łączności i Informatyki 25 WOG Białystok ( sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego). 2. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów asortymentu określonego w załączniku nr 7, 8 do SIWZ należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zaoferowany przez Wykonawcę, asortyment winien posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 3. Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, II. Warunki dostawy: 1. Materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć partiami w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. 2. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść materiały do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Materiały należy dostarczyć do magazynu Służby Sprzętu Łączności i Informatyki w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 do godz. 14.00, w piątek w godz. 7.30 -12.00 (wyłącznie w dni robocze). O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie (tel. na minimum 48 godz. przed dostawą - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. 3. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 4. Terminy realizacji dostawy będzie ustalony między Wykonawcą a Zamawiającym, przy czym dostawa nie może przekraczać 7 dni liczonych od dnia zgłoszenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 7 dni. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia materiałów pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 8. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru artykułów na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych paczek (Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę - przewoźnika). III. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. W Załączniku nr 6 do SIWZ (Projekt umowy). Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O., PRZEMYSŁOWA 2, 10-418 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288703,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380431,63

  • Oferta z najniższą ceną: 173583,96 / Oferta z najwyższą ceną: 493528,64

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.