eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa ul. Makolągwy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Warszawa: Budowa ul. Makolągwy
Numer ogłoszenia: 116972 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Makolągwy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - rozebranie nawierzchni z: mieszanek mineralno-bitumicznych; płyt ECO; płyt żelbetowych pełnych; płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2); płyt drogowych o grub. 15 cm; betonu o grub. 15 cm; płyt chodnikowych 50x50x7 - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cem. - piaskowej - rozebranie obrzeży bet. 8x30 - wykonanie jezdni KR3: krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z betonu B10; kostka brukowa betonowa szara grub. 8 cm; podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grub. 4 cm; podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 25 cm; warstwa pospółki grub. 15 cm; warstwa z gruntu stabilizowanego cementem grub. 15 cm i Rm=2,5 MPa - wykonanie wjazdów: kostka brukowa betonowa grafitowa o grub. 8 cm; podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grub. 4 cm; podbudowa z tłucznia grub. 15 cm; warstwa pospółki grub. 15 cm - wykonanie chodników: obrzeże betonowe 8x30 na podsypce piaskowej; wzmocnionego po stronie północnej - kostka brukowa betonowa szara grub. 8 cm; podsypka cementowo; piaskowa 1:4 grub. 4 cm; podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 10 cm; warstwa pospółki grub. 10 cm; po stronie południowej - kostka brukowa betonowa szara grub. 6 cm; podsypka piaskowa grub. 4 cm; warstwa pospółki grub. 10 cm - rozebranie słupków i zdjęcie tablic znaków drogowych - przymocowanie tablic znaków drogowych i ustawienie słupków blokujących - regulację pionową studzienek - regulację wysokościową krawężników - remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej i bitumicznej - wykonanie dwóch przykanalików, dwóch studzienek ściekowych bet. o 500 mm z osadnikiem i syfonem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ, - dokumentacja projektowa - załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. Wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał (tj. zakończył) co najmniej trzy roboty budowlane polegające na: budowie, przebudowie lub modernizacji drogi, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. 1.2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), LUB w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje samodzielnie powyżej wskazanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a będzie polegać na zdolnościach w tym zakresie innych podmiotów - w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia niniejszych osób. 1.3. Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1 Ogłoszenia. Oświadczenie to winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. 2.3. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1.1. Ogłoszenia. Wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.4. Wykazu osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. Ogłoszenia. Wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.4. a) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.4. Ogłoszenia, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.5. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. Ogłoszenia. 2.6. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt. 1.3. Ogłoszenia. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie 2.2. zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt 2.2. Ogłoszenia winien przedłożyć osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokument wymieniony w pkt 2.6. Ogłoszenia winien przedłożyć osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.4. Dokumenty wymienione w pkt 2.3., 2.4., 2.5. Ogłoszenia oraz 2.4 a) Ogłoszenia - jeżeli dotyczy, winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Urzędzie Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, al. KEN 61 pok. nr 409 lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym wypadku koszty przesyłki ponosi Wykonawca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 11:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin i miejsce otwarcia ofert: Data: 14/05/2009 Godzina: 11:15 Miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 421 2. Wykonawca nie może zlecić Podwykonawcom wszystkich robót objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. 4.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5.Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Pani Anna Rostkowska - inspektor tel. 022/545-72-27 fax 022/ 545-72-20 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Pani Wioleta Gruba - podinspektor tel. 022/ 545-73-34 fax 022/ 545-73-32.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.