eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA/PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ OBIEKTU MOSTOWEGO NAD RZEKĄ WISŁĄ W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 2642 S - UL. BIELSKA W SKOCZOWIE W KM 2 + 500/ (DOTYCZY PROJEKTU/PRZYSTOSOWANIE UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO NA TERENIE GMINY SKOCZÓW DO SYTUACJI POWSTAŁEJ PO WYBUDOWANIU DROGI EKSPRESOWEJ S1 - MODERNIZACJA MOSTU NA RZECE WIŚLE W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2642 S - UL. BIELSKA W SKOCZOWIE/)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Cieszyn: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA: /PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ OBIEKTU MOSTOWEGO NAD RZEKĄ WISŁĄ W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 2642 S - UL. BIELSKA W SKOCZOWIE W KM 2 + 500/ (DOTYCZY PROJEKTU: /PRZYSTOSOWANIE UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO NA TERENIE GMINY SKOCZÓW DO SYTUACJI POWSTAŁEJ PO WYBUDOWANIU DROGI EKSPRESOWEJ S1 - MODERNIZACJA MOSTU NA RZECE WIŚLE W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2642 S - UL. BIELSKA W SKOCZOWIE/)
Numer ogłoszenia: 116906 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79614 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA: /PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ OBIEKTU MOSTOWEGO NAD RZEKĄ WISŁĄ W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 2642 S - UL. BIELSKA W SKOCZOWIE W KM 2 + 500/ (DOTYCZY PROJEKTU: /PRZYSTOSOWANIE UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO NA TERENIE GMINY SKOCZÓW DO SYTUACJI POWSTAŁEJ PO WYBUDOWANIU DROGI EKSPRESOWEJ S1 - MODERNIZACJA MOSTU NA RZECE WIŚLE W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2642 S - UL. BIELSKA W SKOCZOWIE/).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: /Przebudowa z rozbudową obiektu mostowego nad rzeką Wisłą w ciągu drogi powiatowej 2642 S - ul. Bielska w Skoczowie w km 2 + 500/ (dotyczy projektu: /Przystosowanie układu komunikacyjnego na terenie gminy Skoczów do sytuacji powstałej po wybudowaniu drogi ekspresowej S1 - modernizacja mostu na rzece Wiśle w ciągu drogi powiatowej nr 2642 S - ul. Bielska w Skoczowie/), zgodnie z pozwoleniem na budowę znak WB.6740.01.2015.MB z dnia 21.01.2015r. oraz zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 07.01.2015r., które organ administracji architektoniczno-budowlanej przyjął bez uwag w dniu 15.01.2015r. 2. Zakres planowanych robót obejmuje m.in.: Przebudowę z rozbudową istniejącego obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej 2642 S ul. Bielskiej w Skoczowie, polegającej na rozebraniu istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej, istniejącej płyty pomostowej wraz ze wspornikami, usunięciu wyposażenia mostu, wzmocnieniu fundamentu filara nurtowego oraz przyczółków poprzez zastosowanie mikropali wraz z wykonaniem palisady z pali betonowych wokół fundamentu, wklejeniu stalowych płaskowników wzmacniających filar, wzmocnieniu dźwigarów głównych, wykonaniu nowej płyty żelbetowej, urządzeń dylatacyjnych, nowej nawierzchni na jezdni, chodnikach i dojazdach do obiektu, odwodnienia mostu, schodów skarpowych oraz wymianie balustrad na barieroporęcze, a także wykonaniu i rozbiórce obiektu tymczasowego zgodnie z dokumentacją projektową. W wyniku wykonanych robót budowlanych zostanie podniesiona nośność obiektu z klasy E (15 t) do klasy C (30t). Oprócz zakresu robót zasadniczych: I) zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej na czas realizacji robót (uzbrojenie teletechniczne, elektryczne oraz stanowiska pomiarowego IMiGW); II) inne roboty towarzyszące i tymczasowe, warunkujące pełne wykonanie zadania inwestycyjnego, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami. III) Zamówienie obejmuje także: a) obsługę realizacyjną geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną przed rozpoczęciem robót i pomiar powykonawczy; b) wdrożenie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu oraz wdrożenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami czasowej i docelowej organizacji ruchu; c) opracowanie planu BIOZ, PZJ; d) opracowanie innych projektów technologicznych wymienionych w dokumentacji projektowej i STWiORB. 3. Zadanie /Modernizacja mostu na Wiśle w Strumieniu w ciągu drogi powiatowej 2633 S/ realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych znak WB.6743.1661.2014 z dnia 19.11.2014r. do którego organ architektoniczno-budowlany Zadanie /Przebudowa z rozbudową obiektu mostowego nad rzeką Wisłą w ciągu drogi powiatowej 2642 S - ul. Bielska w Skoczowie w km 2 + 500/ realizowane będzie w oparciu o pozwolenie na budowę znak WB.6740.01.2015.MB z dnia 21.01.2015r. oraz zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 07.01.2015r., które organ administracji architektoniczno-budowlanej przyjął bez uwag w dniu 15.01.2015r. nie wniósł sprzeciwu. 4. Dokumentacja techniczna zawiera projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary w zakresie: a) Projekt Budowlany - Przystosowanie układu komunikacyjnego na terenie gminy Skoczów do sytuacji powstałej po wybudowaniu drogi ekspresowej S1 - modernizacja mostu na rzece Wiśle w ciągu drogi powiatowej nr 2642 S - ul. Bielska w Skoczowie. b) Projekt Budowlany - Przystosowanie układu komunikacyjnego na terenie gminy Skoczów do sytuacji powstałej po wybudowaniu drogi ekspresowej S1 - modernizacja mostu na rzece Wiśle w ciągu drogi powiatowej nr 2642 S - ul. Bielska w Skoczowie - MOST OBJAZDOWY. c) Projekt Wykonawczy - Przystosowanie układu komunikacyjnego na terenie gminy Skoczów do sytuacji powstałej po wybudowaniu drogi ekspresowej S1 - modernizacja mostu na rzece Wiśle w ciągu drogi powiatowej nr 2642 S - ul. Bielska w Skoczowie. d) Projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu. e) Przedmiary robót. f) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 5. Roboty budowlane - wymagania szczegółowe: a) Wykonawca organizując biuro budowy zapewni oddzielne pomieszczenie dla Inspektora nadzoru zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz uzupełnieniem do STWiORB dla zadania /Przebudowa z rozbudową obiektu mostowego nad rzeką Wisłą w ciągu drogi powiatowej 2642 S - ul. Bielska w Skoczowie w km 2 + 500/ b) Materiały z rozbiórki: - nie wykorzystane materiały z rozbiórki Wykonawca usunie poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2013r., poz. 21 z późniejszymi zmianami), - Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego użycia - m.in. destrukt z frezowania nawierzchni, bariery ochronne/balustrady (w przypadku potwierdzenia ich przydatności do ponownego użytku przez Zamawiającego) - stanowią własność Zamawiającego i należy wywieźć je w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 20 km. Wykonawca będzie zobowiązany do zinwentaryzowania stanu istniejącego przed rozpoczęciem rozbiórki, zobmiarowania przekazywanych materiałów z rozbiórki/demontażu, dokonania oczyszczenia, przesortowania materiałów pod względem ich przydatności, załadunku, przewozu i protokolarnego przekazania Zamawiającemu przed dokonaniem odbioru końcowego. - materiały z rozbiórki przewidziane do ponownej zabudowy (tj. kostka brukowa, krawężnik kamienny) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie składować w odpowiednim miejscu. Wykonawca robót na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru zobowiązany jest udostępnić wejście na plac składowy, na którym znajdują się materiały z rozbiórki przed ich ponownym zabudowaniem. Wykonawca będzie zobowiązany do zinwentaryzowania stanu technicznego i ilościowego przed rozpoczęciem rozbiórki, przesortowania i oczyszczenia rozebranych materiałów oraz zobmiarowania po ich zabudowaniu. Nadmiar materiałów (kostki brukowej, krawężnika kamiennego) z rozbiórki nie użytych do ponownej zabudowy, stanowi własność Zamawiającego i należy wywieźć je w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 20 km po uprzednim zobmiarowaniu. Materiały należy przekazać Zamawiającemu protokolarnie przed dokonaniem odbioru końcowego. - materiały z rozbiórki, których przydatność nie zostanie potwierdzona przez Zamawiającego zostaną usunięte z budowy przez Wykonawcę, zgodnie z powołaną powyżej ustawą o odpadach. c) Wykonawca powinien przed przystąpieniem do robót opracować szczegółowy harmonogram robót, plan BIOZ i PZJ i przedstawić go do akceptacji Inspektorowi Nadzoru. d) Przy realizacji robót należy stosować materiały producentów spełniające wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz zgodne z obowiązującymi przepisami. e) Wszystkie wskazane w projekcie materiały oraz ich producenci stanowią wyznacznik standardu jakościowego. Dopuszcza się stosowanie przy realizacji robót materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. f) Zamawiający zastrzega, że zakres robót przyjętych do realizacji może ulec zmianie. W takim wypadku przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zasady wprowadzania zmian określone zostały w projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych technicznie lub ekonomicznie okolicznościach możliwość rezygnacji z niektórych, przewidzianych projektem materiałów, urządzeń lub robót i/lub zastąpienia ich innymi. W takich sytuacjach rozliczenie robót zamiennych odbywać się będzie następująco: - Zamawiający odliczy Wykonawcy z jego wynagrodzenia, na podstawie kosztorysu ofertowego, wartość robót z których zrezygnowano; - Wykonawca przedstawi do negocjacji kosztorys robót zamiennych, oparty na cenach jednostkowych zadeklarowanych w realizowanym zamówieniu lub w przypadku nowych pozycji kosztorys szczegółowy robót zamiennych stanowiący wycenę indywidualną, Zamawiający ma prawo wymagać, aby nowe pozycje zostały ustalone w drodze mediacji (negocjacji cen jednostkowych) na podstawie rozbicia przez Wykonawcę ceny jednostkowej występującej w kosztorysie ofertowym (na R, M, S, zysk i koszty pośrednie) dla robót najbardziej zbliżonych technologicznie lub konstrukcyjnie; - Kosztorys robót zamiennych winien zostać zweryfikowany i zaopiniowany przez Inspektora Nadzoru, - Rozliczenie robót następować będzie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego Kosztorysu Robót zamiennych. g) Wprowadzanie zmian w projekcie może następować tylko i wyłącznie na zasadach określonych w ustawie prawo budowlane z uwzględnieniem wymogów uwzględnionych w SIWZ i umowie. h) Wykonawca (przy współpracy z Inspektorem nadzoru) zobowiązany jest do organizowania cyklicznych Rad Budowy (minimum 1 raz w miesiącu), w celu zapewnienia koordynacji robót, omówienia robót pozostających do wykonania lub innych spraw sygnalizujących nieprawidłowości lub zagrożenia. Terminarz rad budowy będzie przedstawiony przez Wykonawcę przy rozpoczęciu robót i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego przyjęty zostanie do realizacji. Uczestnikami rad budowy będą obowiązkowo Kierownik budowy oraz osoby ze strony Wykonawcy w składzie ustalonym przez Inspektora nadzoru (w porozumieniu z Zamawiającym) w zależności od potrzeb, zespół Inspektora nadzoru (w składzie ustalonym przez Inspektora nadzoru), a także upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy i Zamawiającego. Udział w radach budowy innych osób uczestniczących w realizacji zadania będzie każdorazowo ustalany przez kierownika budowy i Inspektora nadzoru. i) Niezależnie od cyklicznych Rad Budowy, w miarę potrzeb wynikających z przebiegu rzeczowej realizacji, Wykonawca przy współpracy z Inspektorem nadzoru zobowiązany jest organizować rady techniczne/spotkania (np. z przedstawicielami infrastruktury technicznej zlokalizowanej w obrębie realizowanej inwestycji, z mieszkańcami, z przedstawicielami Miasta Skoczów itp.). j) Do obowiązków Wykonawcy należy powiadomienie Zamawiającego, a także odpowiednie instytucje i przewoźników wykonujących przewozy regularne oraz regularne specjalne w krajowym transporcie drogowym drogą powiatową nr 2642 S - ul. Bielską oraz drogą powiatową nr 2602 S - ul. Górecką w Skoczowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami z wyprzedzeniem minimum 7 dni o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu obejmującej wyłączenie mostu stałego i przekierowanie ruchu pojazdów do 3,5t na most objazdowy (tymczasowy). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji w GDDKiA Oddział Katowice programu aktualizacji sygnalizacji świetlnej na etapie wykonawstwa robót. Czas i termin zamknięcia (wyłączenia z ruchu) mostu stałego winien obejmować minimalny okres niezbędny ze względów technologicznych, a procedura zamknięcia obiektu winna zostać przeprowadzona terminach i na warunkach określonych w zatwierdzonym projekcie czasowej organizacji ruchu. k) Wyłoniony Wykonawca opracuje: - harmonogram rzeczowo - finansowy wg wytycznych ujętych w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem jednego sezonu budowlanego oraz założonych terminów realizacyjnych, który zostanie przekazany Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. - szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, który po wcześniejszym zaopiniowaniu przez Inspektora nadzoru przekaże do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy zatwierdzony ww. harmonogram w terminie do 7 dni od daty przekazania przez Wykonawcę. W miarę rzeczywistego postępu robót harmonogram może wymagać aktualizacji. l) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu na minimum 1 tydzień przed wyznaczonym terminem odbioru końcowego sprawdzoną i zatwierdzoną przez Inspektora nadzoru dokumentację powykonawczą - Operat kolaudacyjny (w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej) zawierającą m.in. Oświadczenie Kierownika budowy, kierowników robót branżowych, Inspektora nadzoru i inspektorów branżowych, oświadczenie Projektanta sprawującego nadzór autorski, BIOZ, PZJ, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności, aprobaty techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, książki/karty obmiarów oraz sprawozdania z wykonanych robót, wnioski o zatwierdzenie materiałów, wyniki badań materiałów, recepty oraz dokumentację fotograficzną sprzed realizacji, dokumentację fotograficzną z rzeczowej realizacji robót (w szczególności robót zanikających) oraz dokumentację fotograficzną powykonawczą, a także korespondencję, dotycząca realizacji robót, w tym protokóły z Rad Budowy, notatki itd. m) Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające członkostwo i opłacanie składek osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. n) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania cotygodniowego raportu z wykonanych robót (zawierającego dzienne raporty o zrealizowanych robotach) i przekazywanie do Zamawiającego do godziny 10.00 pierwszego dnia następnego tygodnia faxem lub w formie elektronicznej. Raport dzienny powinien zawierać m.in. warunki pogodowe, wykaz sprzętu na budowie, wykaz personelu (brygad roboczych oraz kadry kierowniczej), wykonane asortymenty robót z uwzględnieniem podziału robót na podwykonawców, czas pracy Wykonawcy robót, opis ewentualnych przeszkód w wykonywaniu robót; Zamawiający ma prawo żądać bieżącego (codziennego) przekazywania raportów dziennych; o) W trakcie realizacji Zamawiający wymaga codziennego pobytu Kierownika budowy oraz stałego pobytu Inżyniera budowy na budowie w czasie trwania robót, poświadczonego codziennymi raportami o zrealizowanych robotach. Ponadto czas pobytu Kierownika budowy i pozostałego personelu winien być dostosowany do technologii prowadzonych robót. p) Zamawiający informuje, że: - drzewo z gatunku akacja rosnące na działce nr 182/4 stanowi własność RZGW w Gliwicach i po dokonaniu wycinki należy zgodnie z pismem znak UW-5190-Wł/37/1122/14/17334 z dnia 10.10.2014r. przekazać po wycince do Nadzoru Wodnego Skoczów i sporządzić odpowiedni protokół przekazania, który należy dołączyć do dokumentacji powykonawczej. - Wykonawca jest zobowiązany do zakupu drewna (gatunek lipa) z wykonanej wycinki z działki stanowiącej własność Powiatu Cieszyńskiego (działka nr 707/5). Wartość drewna zostanie określona na podstawie wyceny (operatu szacunkowego) dostarczonej przez Wykonawcę i sporządzonej przez osoby uprawnione pod względem ilościowym, z uwzględnieniem cen jednostkowych Zamawiającego (wg Uchwały Zarządy Powiatu Cieszyńskiego Nr 819/ZP/IV/14 z dnia 31 stycznia 2014r), tj. 56 zł/m3 - drewno miękkie (lipa, topola, wierzba, świerk, modrzew, sosna, jarzębina, olcha, orzech, grusza, czereśnia). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wyceny Zamawiającemu przed przedłożeniem do rozliczenia robót związanych z wycinką drzew. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przekazanej wyceny. Wykonawca po otrzymaniu noty obciążeniowej zobowiązany jest dokonać wpłaty za pozyskane drewno na wskazany przez Zamawiającego numer konta bankowego. Koszt sporządzenia operatu szacunkowego należy wkalkulować w koszty pośrednie cen jednostkowych za wycinkę drzew. q) Stragany Wykonawca zobowiązany jest do przestawienia kolidujących z projektowanym dojazdem do obiektu tymczasowego istniejących na targowisku straganów, na miejsca uzgodnione z Właścicielem/Zarządcą (w obrębie placu targowego). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji istniejących stoisk na placu targowym kolidujących z projektowanym dojazdem do obiektu tymczasowego (w tym m.in. inwentaryzacja sytuacyjna i fotograficzna). Po wykonaniu rozbiórki objazdu tymczasowego należy stragany ponownie przestawić do istniejącej lokalizacji stoisk lub pozostawić bez zmian (w zależności od poczynionych uzgodnień z Właścicielem/Zarządcą). r) W trakcie realizacji zakresu robót objętego zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę Wykonawca robót zobowiązany jest wykonywać roboty budowlane z uwzględnieniem zapisów Porozumienia nr Z3/438/45/14 z dnia 31.12.2014r. zawartego z GDDKiA O/Katowice. Z dniem przekazania placu budowy Zamawiający przenosi na Wykonawcę wymagania i obowiązki ciążące na /Biorącym do użytkowania/ w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty z tym związane należy uwzględnić w kosztach ogólnych i wliczyć do poszczególnych cen jednostkowych w kosztorysie ofertowym. s) W czasie trwania robót Wykonawca zobowiązany jest do: - ponoszenia wszelkich kosztów związanych z użytkowaniem terenu objętego robotami budowlanymi, a także na zasadzie ryzyka pełnej odpowiedzialności za wyrządzone na nich szkody z chwilą ich przejęcia, - zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt pod względem bhp terenu objętego robotami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, t) Zamawiający zastrzega, że: - zakres robót przyjętych do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione. - natychmiast może zostać zerwana umowa, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania obowiązków. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego za wykonaną część umowy. u) Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte zamówieniem. v) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne materiały (dokumenty) wymagane ustawą Prawo Budowlane do przeprowadzenia procedury uzyskania pozwolenia na użytkowanie w terminie do 20.11.2015r. w) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót oraz sporządzenia dokumentacji fotograficznej: - całego terenu budowy (w tym poszczególnych elementów obiektu mostowego) sprzed realizacji robót, - z rzeczowej realizacji robót (w tym wszystkich robót zanikających i ulegających zakryciu), - dokumentacji fotograficznej powykonawczej. x) W przypadku konieczności zajęcia dodatkowych terenów na potrzeby realizacji przebudowywanego obiektu, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody właścicieli działek na ich czasowe zajęcie na czas trwania robót. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem powyższej zgody i korzystaniem z tych terenów należy uwzględnić w kosztach pośrednich. Kopię dokumentu potwierdzającego wyrażenie zgody na czasowe zajęcie działek prywatnych należy przedstawić Zamawiającemu. Po wykonaniu robót działki należy przywrócić do stanu pierwotnego. y) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy (na każdym etapie rzeczowej realizacji zadania) rozbicia cen jednostkowych ofertowych na poszczególne składniki cenotwórcze. z) Zamawiający zastrzega, że przedstawiony w dokumentacji przedmiar robót na wykonanie mostu tymczasowego dotyczy przykładowego rozwiązania założonego przez Projektanta i ma charakter tylko informacyjny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innego rozwiązania autorskiego (odmiennego od propozycji przyjętej w projekcie) z uwzględnieniem głównych założeń zawartych w dokumentacji tj. lokalizacji sytuacyjnej obiektu, szerokości przeprawy tymczasowej (jezdnia: 2 pasy ruchu po 3 m, ciąg pieszy: 2m) oraz wymagań STWiORB. Wykonawca według własnej wiedzy i doświadczenia skalkuluje wszelkie niezbędne do poniesienia nakłady związane z opracowaniem projektu wykonawczo-montażowego, wykonaniem mostu tymczasowego wraz z dojazdami i ujmie je w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego, które będą rozliczane ryczałtowo (za komplet). 6. Zadanie w zakresie wzmocnienia filara nurtowego dofinansowane jest ze środków przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjne IMB-Podbeskidzie Sp. z o. o., ul. Górny Bór 31a, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6953508,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4581390,19

  • Oferta z najniższą ceną: 4581390,19 / Oferta z najwyższą ceną: 6595634,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.