eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Starogard Gdański (pow. gminy 19621 ha, liczba działek 10752 szt.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Starogard Gdański: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Starogard Gdański (pow. gminy 19621 ha, liczba działek 10752 szt.)
Numer ogłoszenia: 116830 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622045, faks 058 5623294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Starogard Gdański (pow. gminy 19621 ha, liczba działek 10752 szt.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Starogard Gdański (pow. gminy 19621 ha, liczba działek 10752 szt.) Wykonanie prac mających na celu doprowadzenie do zgodności danych zapisanych w zintegrowanej bazie ewidencji gruntów i budynków z danymi pozyskanymi w ramach opracowania LPIS z roku 2006 zawartymi w jego części graficznej na obszarze gminy Starogard Gdański w następujących etapach: ETAP I - analiza i ocena materiałów wyjściowych. - porównanie oznaczeń użytków części opisowej ewidencji gruntów z oznaczeniem użytków gruntowych funkcjonującym w opracowaniu LPIS - weryfikacja oznaczenia i przebiegu użytków wprowadzonych do bazy ewidencji gruntów i budynków na podstawie operatów przyjętych do zasobu w latach 2006-2009 ( liczba operatów-734 szt). - sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych na wykazane rozbieżności, przyjmując jako właściwe oznaczenie i granice użytków gruntowych funkcjonujące w opracowaniu LPIS. - rozlicznie do powierzchni ewidencyjnej działki wykazanej w części opisowej funkcjonującego powierzchni użytków gruntowych wykazanych w części graficznej. ETAP II - wyłożenie operatu opisowo-kartograficznego. - wprowadzenie zmian do bazy ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w systemie EWID 2007. - skompletowanie operatu i przekazanie do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22, ust.1 pkt 1 ustawy), oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia publicznego, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują/lub będą dysponować* potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2 ustawy), * niepotrzebne skreślić Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2 lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 ustawy), d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 4 ustawy),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 2)oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 pkt 4, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4, 3)informacja o podwykonawcach, w przypadku gdy wykonawca zamierza zrealizować zamówienie przy udziale podwykonawców. 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, należy dołączyć do oferty następujący dokument: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)dokument potwierdzający posiadanie uprawnień geodezyjnych zakresie nr 2, 2)w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatstarogard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Kościuszki 17 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Kościuszki 17 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.