eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bonin › Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie k/Koszalina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Bonin: Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie k/Koszalina
Numer ogłoszenia: 11679 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Radzików, 05-870 Błonie Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k. Koszalina , 48, 76-009 Bonin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62, faks 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdbonin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie k/Koszalina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości 170000 m3 dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. OLEJ NAPĘDOWY W ILOŚCI 170000 m3 Wymagana charakterystyka lekkiego oleju napędowego zgodna z PN-EN 590: - gęstość przy temp.15o C min. 820 kg/m3,max. 845 kg/m3 - zawartość siarki - max 50,0 mg/kg - liczba cetanowa min. 51.0 - temperatura zablokowania zimnego filtra w okresie letnim (16.04 - 30.09) ................................................... 0 oC w okresie zimowym (16.11 - 28.02) ......................................... - 20 oC w okresie przejściowym (01.03 - 15.04 oraz 01.10 - 15.11).... - 10 oC 2. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wymagania: 1)zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.), 2)określony przez polską normę: ON (PN - EN 590:2005). 3. Miejscem dostaw oleju napędowego będą zbiorniki Zamawiającego mieszczące się w Boninie (gmina Manowo, powiat Koszalin, woj. zachodniopomorskie) i Mierzymie (gmina Świeszyno, powiat Koszalin, woj. zachodniopomorskie). 4. Wielkość i zakres zamówienia: 1)szacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego wynosi 170000 m3, 2)przybliżona ilość jednorazowej dostawy oleju napędowego wynosi: 6000-30000 m3, 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia - w przypadku niewykorzystania ilości paliw wskazanych w pkt IV.1. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy, 4)w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Warunki realizacji dostawy: 1)Wykonawca będzie realizował dostawę oleju napędowego po uprzednim złożeniu zamówienia :pisemnym lub faksem przez Zamawiającego terminie nie przekraczającym 2 dni od daty otrzymania zamówienia, 2) Wykonawca w rozliczeniu miesięcznym sporządzać będzie raporty z dostarczonego oleju napędowego w oparciu o dokumenty Wz poświadczone przez przedstawicieli Zamawiającego. Raport ten powinien zawierać: datę (termin) dostawy oleju napędowego, ilość dostawy w m3 oraz w przeliczeniu na litr. Raport ten wraz z dokumentami Wz stanowić będzie podstawę wystawienia faktury VAT, 3) dostawa oleju następować będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w roz. III ust. 3 S.I.W.Z., 4) do każdej partii dostarczonego oleju napędowego Wykonawca zobowiązany jest załączyć - świadectwo jakości (atest) producenta paliwa lub kopię atestu dot. dostarczanej partii paliwa. Ewentualne niezgodności w ateście (świadectwie jakości) na paliwo danej partii z parametrami określonymi w S.I.W.Z. oraz przedłożonej ofercie Wykonawcy będzie uznane za dostawę niezgodną z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji- w trybie i na zasadach określonych w ust. 7. 6. Warunki gwarancji: 1)Wykonawca gwarantuje jakość oleju napędowego zgodną z obowiązującymi normami i przepisami, 2)Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia dokumentów i świadectw jakościowych do każdej partii dostarczonego oleju napędowego oraz przedstawienie ich na każde życzenie Zamawiającego, 3)Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego oleju napędowego (niezgodności z normami). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbki oleju w ilości 0,5 m3 przy każdej dostawie. W przypadku stwierdzenia, iż olej napędowy nie spełnia wymogom określonych w S.I.W.Z. (rozdział III-Przedmiot zamówienia oraz ofercie Wykonawcy) Zamawiający zwróci Wykonawcy całą partię oleju napędowego na koszt Wykonawcy. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości dostarczonego oleju napędowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. koncesje w zakresie obrotu paliwami płynnymi; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) posiadają dokumentację potwierdzającą jakość przedmiotu zamówienia; d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; f)podpiszą umowę na realizację dostawy na warunkach przedstawionych we wzorze umowy /załącznik nr 3 do S.I.W.Z./; g) udzielą gwarancji na warunkach przedstawionych we wzorze umowy /załącznik nr 3 do S.I.W.Z./ i S.I.W.Z.; h) spełniają pozostałe wymogi określone w niniejszej S.I.W.Z.; i) wnieśli wadium w wysokości 5000,00zł. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a)jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f)zawiera błędy w obliczeniu ceny; g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 2a do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2b do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.); 6) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę i podejmowania zobowiązań, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej 1) umowa przedwstępna lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy konsorcjum podpisany przez wszystkich partnerów ( Wykonawców), 2)oferta wspólna powinna być sporządzana zgodnie z S.I.W.Z., 3)dokumenty dot. własnej firmy takie jak: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. nr 89, poz.625 z późn. zm.), oświadczenie Wykonawcy - załącznik 2a do S.I.W.Z. - składa każdy z Wykonawców (partnerów konsorcjum) składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy, 4)dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy (załącznik nr 2 do S.I.W.Z.), oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2b do S.I.W.Z.) - składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 5) oferta powinna być podpisana przez każdego z partnerów konsorcjum lub upoważnionego partnera (pełnomocnika) lidera konsorcjum, 6) pełnomocnictwo udzielone liderowi konsorcjum (zaleca się by był nim jeden z Wykonawców) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, w tym podpisania oferty albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, w tym podpisanie oferty i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców z podpisami notarialnie poświadczonymi. Z załączonych do oferty dokumentów musi wynikać, iż osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wielkość marży Wykonawcy - 10
  • 3 - Termin płatności - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zdbonin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k/Koszalina 76-009 Bonin 48.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k/Koszalina 76-009 Bonin 48-sekretariat Zakładu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.