eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej oświetlenia ulicznego wraz z elektroniczną ewidencją infrastruktury oświetleniowej oraz punktów poboru energii w systemie GIS oraz przeprowadzenia postępowania na zakup energii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Andrychów: Wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej oświetlenia ulicznego wraz z elektroniczną ewidencją infrastruktury oświetleniowej oraz punktów poboru energii w systemie GIS oraz przeprowadzenia postępowania na zakup energii
Numer ogłoszenia: 116729 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej oświetlenia ulicznego wraz z elektroniczną ewidencją infrastruktury oświetleniowej oraz punktów poboru energii w systemie GIS oraz przeprowadzenia postępowania na zakup energii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej oświetlenia ulicznego wraz z elektroniczną ewidencją infrastruktury oświetleniowej oraz punktów poboru energii w systemie GIS oraz przeprowadzenia postępowania na zakup energii do oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: I. Wymagania ogólne I.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: - inwentaryzacji geoinformatycznej infrastruktury oświetleniowej Gminy oraz punktów rozliczania energii wraz z migracją danych opisowych posiadanych przez Zamawiającego do systemu GIS - przygotowania i przeprowadzenia postępowania na dostawę energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów I.2. Wykonawca będzie uczestniczył, jako doradca w negocjacjach oraz uzgodnieniach warunków technicznych oraz własnościowych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) oraz sprzedawcą energii w zakresie opisanym w niniejszej specyfikacji. I.3. Zakres obejmuje ok. 2996 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego i ok. 150 punktów poboru energii (ppe) oświetlenia ulicznego. II. Szczegółowy zakres i forma usługi 1.Część pierwsza 1.1. Inwentaryzacja geoinformatyczna infrastruktury oświetleniowej Gminy oraz punktów rozliczania energii wraz z migracją danych opisowych posiadanych przez Zamawiającego do systemu GIS, wykonana zgodnie z opisem poniżej: 1.1.1. Inwentaryzacja sieci oświetleniowej, ma być opracowana w formie cyfrowej Bazy Danych obiektów w systemie GIS. 1.1.2. Baza Danych ma obejmować: a.Warstwę wektorową dróg i ulic inwentaryzowanego obszaru wraz z nazwami dla całej Gminy. b. Warstwę tematyczną LATARNIE Lokalizacja X,Y w formacie .shp, obsługiwany przez programy GIS oraz w formacie DWG lub DXF, obsługiwany przez program AutoCAD, zapisana w systemie odniesień przestrzennych w układzie prostokątnym płaskich, strefa Polska 1992/19, WGS 1984, system wysokości MSL (Średni poziom morza), model geoidy EGM96 (Global) z odchyleniem standardowym mieszczącym się w przedziale 50 cm [Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych Dz. U. Nr 70 poz. 821 z późn. zmianami], opisana atrybutami: - [ID] - jednolity, niepowtarzalny numer latarni - [Status] - status latarni ( istniejąca, planowana, dobudowywana, wymiana) - [ Northing] [Easting] lokalizacja latarni (współrzędne X,Y z odchyleniem standardowym jak we wstępie) - [typ_slupa] - typ słupa, [Ocena_slupa] - stan słupa /w skali: 1,2,3,4,5/ - [Wys_slupa] - wysokość słupa oświetleniowego, /w metrach/ - [modul] - odległość słupów /w metrach z dokładnością 0,5 m/ - [krawędź] - odległość od krawędzi /w metrach z dokładnością 0,5 m/ - [wysieg_L] - długość wysięgnika /w metrach/ - [wysig_H] - wysokość wysięgnika /w metrach/ - [kat_wysiegnika] - kąt nachylenia wysięgnika - [mocowanie] - mocowanie / na szczycie, nad linią , pod linią/ - [ocena_wysiegnika] - ocena wysięgnika /w skali : 1,2,3,4,5/ - [rodzaj_oprawy - rodzaj oprawy: sodowa, rtęciowa, metalohalogenkowa,itp - [moc_oprawy] - moc nominalna oprawy - [ilość_opraw] - ilość opraw na słupie - [własność] - właściciel oprawy (Miasto, Zakład energetyczny, inni) - [numer_obwodu] - numer skrzynki sterującej SON, z którą powiązana jest latarnia - [opis_obwodu] - opis punktu sterowania obwodem SON - [moc_umowna] - moc umowna obwodu - [nr_umowy] - nr umowy dla punktu pomiarowego - [moc_rzcz] - moc rzeczywista - [Imax] - wartość zabezpieczenia przelicznikowego - [U] - napięcie zasilające - [fazy] - ilość faz c.Warstwę tematyczną SKRZYNKI STERUJĄCE (Punkty rozliczenia oświetlenia w tej samej bazie danych, ale z identyfikacją rodzaju obiektu) w formacie jw., opisaną następującymi atrybutami: - jednolity, niepowtarzalny numer skrzynki sterującej SON, - status skrzynki sterującej ( istniejąca, programowana) - lokalizację skrzynki sterującej (współrzędne X,Y) - rodzaj skrzynki, schemat skrzynki - moc umowna skrzynki, - moc rzeczywista odbiorników powiązanych z punktem zasilania - wartość zabezpieczeń przedlicznikowych, - ilość opraw drogowych zasilanych z punktu zasilania - oznaczenie transformatora z którym powiązany jest punkt zasilania - właściciel d. Warstwę tematyczną STACJE TRANSFORMATOROWE w formacie jw., opisaną następującymi atrybutami: - oznakowanie stacji trafo - przynależność do rejonu energetycznego - konstrukcja /kontenerowa, na platformie/ - ochrona PP / TNC, TT/ e. Warstwę tematyczną DROGA: w formacie jw., opisaną następującymi atrybutami: - Nawierzchnia /A-asfalt, G-grunt, K-Kostka, I-inna/ - klasa oświetleniowa / i. ME5 z normy PNEN 13201/ - szerokość / w metrach z dokładnością 0,5 m/ Prezentacja graficzna warstw latarnie i skrzynki, na podkładzie wektorowym-Droga, w formie wydruku na formacie A0: 1. według statusu - 1 wydruk 2. według własności - 1 wydruk f. Raporty struktury oświetlenia: ilościowe, rodzajowe oraz mocy umownej i zainstalowanej w formacie A4 - po 1 egzemplarzu g. Raporty statusu opraw: dobudowywane, modernizowane, dogęszczane, przewieszane, likwidowane w formacie A4 po 1 egzemplarzu. h. Raporty własności punktów świetlnych oraz sieci energetycznej i oświetleniowej 1.2.Pomiary: 1.2.1.Oświetleniowe i elektryczne /wykonane zgodnie z normą oświetleniową/: 1.2.1.1.napięcia zasilającego sieci oświetleniowej, 1.2.1.2.natężenia oświetlenia w 4-ch wybranych odcinkach dróg - stan aktualny, 1.2.1.3.natężenia oświetlenia w 4-ch wybranych odcinkach dróg po rozbudowie oświetlenia, 1.2.2. Wykonanie w oparciu o zebrane dane analizy, opisanej szczegółowo w dalszej części . 1.3.Licencja na oprogramowanie GIS na 1-10 stanowisk sieciowych umożliwiających dostęp wielu użytkownikom do danych, wraz z usługą: 1.3.1.Wdrożenia oprogramowania 1.3.2.Migracji danych polowych infrastruktury oświetleniowej i energetycznej do platformy GIS 1.3.3.Implementacja bazy danych punktów poboru energii (ppe) budynków komunalnych 1.3.4.Szkolenie użytkowników w stosowaniu platformy GIS do zarządzania infrastrukturą Zamawiającego, 1.3.5.Oprogramowanie musi mieć możliwość generowania Raportów struktury oświetleniowej oraz punktów poboru energii niezbędnych do przeprowadzenia postępowania ( moc umowna, moc rzeczywista, zabezpieczenie, ilość faz, ilość odbiorników energii na obwodzie rozliczeniowym, prognoza zużycia energii oraz wartość prognozowanego zużycia dla każdego ppe oraz dla podmiotu objętego postępowaniem) 1.4. Przygotowanie struktury danych (warstwa GIS) do ewidencji zajęcia pasa drogowego z przykładowym 1 rekordem. 1.5. Przygotowanie struktury danych (warstwa GIS) do ewidencji oznakowania pionowego i poziomego dróg z przykładowym 1 rekordem. 1.6. Masterplan oświetlenia ulicznego dla obszaru miasta i Gminy Andrychów wraz z Programem Funkcjonalno Użytkowym wykonanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) 1.7. Raport z audytu energetycznego, składającego się z: 1.7.1.Analizy stanu aktualnego 1.7.2.Stan systemu na dzień audytu 1.7.3.Wnioski z inwentaryzacji opraw 1.7.4.Wnioski z inwentaryzacja punktów rozliczania energii 1.7.5.Zgodność z normami 1.7.6.Ogólna ocena stanu oświetlenia 1.7.7.Szczegółowa analiza wyników pomiarów oświetlenia wybranych dróg i ulic w odniesieniu do wykonanych obliczeń fotometrycznych metodą komputerową. 1.7.8.Zgodność ze standardami ( np.Light pollusion ) 1.7.9.Analizy typów oraz modeli opraw 1.7.10.Struktura własnościowa opraw 1.7.11.Skrzynki sterujące SON, SOK, 1.7.12.Porównanie mocy systemów oświetleniowych przed i po modernizacji 1.7.13.Analizy techniczno-technologicznej pod kątem zmniejszenia zużycia energii elektrycznej wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji oświetlenia. 1.7.14.Źródła światła 1.7.15.Oprawy oświetleniowe 1.7.16.Sterowanie oświetleniem 1.7.17.Analiza finansowa zawartych umów pod kątem zmniejszenia kosztów dostaw energii elektrycznej, wskazanie możliwości zmian w umowach, mających na celu zmniejszenie kosztów energii lub możliwości zmiany dostawcy. Z wyliczeniem szacowanych oszczędności 1.7.18.Model analityczny kosztów oświetlenia ulicznego i komunalnego, 1.7.18.1.Analiza zużycia i rozliczeń energii elektrycznej i usług przesyłowych, 1.7.18.2.Sprawdzenie parametrów aktualnie zawartych umów na dostawę energii elektrycznej, 1.7.18.3.Analiza parametrów technicznych i handlowych dostawy energii elektrycznej, 1.7.18.4.Analiza aktualnych taryf i stawek opłat za energię elektryczną, 1.7.18.5.Identyfikacja źródeł najwyższych kosztów, 1.7.18.6.Ocena prawidłowości działania układów sterownia oświetleniem ulicznym, 1.7.18.7. Zweryfikowanie obecnej mocy umownej, 1.7.18.8.Zweryfikowanie wyboru obecnej grupy taryfowej, 1.7.18.9.Analiza obecnych układów pomiarowych pod kątem dostosowania do uwolnionego rynku energii elektrycznej, 1.7.18.10.Propozycja rozwiązań i modernizacji układów pomiarowych wraz z oszacowaniem kosztów zalecanych zmian, 1.7.18.11.Weryfikacja dokumentów niezbędnych do realizacji zalecanych zmian (warunki przyłączenia, umowy o przyłączenie, wnioski o zmianę parametrów umowy itp.). 1.7.18.12.Wskazanie możliwych rozwiązań oszczędnościowych wraz z ich wyceną w formie kosztorysów inwestorskich, 1.7.8.Analiza kosztów eksploatacji przed i po modernizacji, 1.7.9.Analiza kosztów dostawy i dystrybucji energii, 1.7.10.Analiza mocy umownej, 1.7.11.Analiza czasu eksploatacji systemu oświetleniowego, 1.712.Wnioski z analizy kosztów energii elektrycznej oraz czasu eksploatacji, 1.7.13.Porównanie wariantów ewentualnego energooszczędnego zamierzenia inwestycyjnego, 1.7.14.Analizy trzech wariantów modernizacji oświetlenia. Maksymalny, Optymalny oraz Minimalny. 1.7.15.Analiza instytucjonalna, 1.7.16.Analiza oddziaływania na środowisko, 1.7.17.Analiza finansowa rozliczenia inwestycji w 20 letnim okresie referencyjnym, 1.7.18.Rachunek zysku i strat dla projektu, 1.7.19.Wydruk Analizy w formacie A4 w 2-ch egzemplarzach. 2. Część druga- 2.1.Przeprowadzenie postępowania na dostawę energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego. 2.1.1.Wykonanie projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu na dostawę energii elektrycznej w zakresie: przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu przetargowym, terminu związania ofertą i terminu dostawy, opisu sposobu obliczania ceny oferty, opisu kryteriów i sposobu dokonania oceny oferty ze wszystkimi wymaganymi procedurą zamówień publicznych załącznikami do publikacji w BZP/ Dzienniku Urzędowym UE, stronie internetowej Zamawiającego, 2.1.2.Zainicjowanie postępowania na dostawę energii 2.1.3.Uczestnictwo w ocenie ofert wykonawców 2.1.4.Odpowiedzi na pytania wykonawców 2.1.5.Doradztwo techniczne w czasie postępowania łącznie z ewentualnymi postępowaniami przed KIO. 2.1.6.Dokonanie wyboru dostawcy energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego oraz wypowiedzenie dotychczasowych umów i zawarcie umów z nowym dostawcą. 2.1.7. Przygotowanie dokumentów mających na celu wyłonienie dystrybutora energii 3. Forma opracowania: a) Analiza w wersji papierowej - 2 egz. b) Mapy wektorowe infrastruktury, raporty - po 1 egz. dla każdego rodzaju c) Wersja elektroniczna całości - 2 egz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu 71.31.42.00 - Usługi zarządzania energią 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków na formularzu wg. wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu wg. wzoru jak w załączniku nr.4 do SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi obejmujące przygotowanie postępowania na zakup energii, analizy zużycia energii, dokumentacji programowej modernizacji oświetlenia drogowego lub sieci elektrycznych zawierające Analizę , o wartości min. 50 000,00zł brutto. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony dokumentem, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków na formularzu wg. wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków na formularzu wg. wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków na formularzu wg. wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania przedmiotu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy załączyć do oferty w formie oryginału, zawierające podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia. Dotyczy Wykonawców składających wspólna ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w SIWZ w dziale pkt. A 1, 2 oraz pkt. C 1, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik. Dokumenty, o których mowa w SIWZ w dziale VI pkt. B 1, 2 składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: a/ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego. Termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taka ilość dni kalendarzowych na jaka usługa została przerwana. - niemożności rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wówczas termin wykonania usług ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia usługi, b/ zmiany wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy związanego ze zmianą stawki podatku VAT, c/ uzasadnionych zmian zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, d/ zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 15, 34-120 Andrychów, Wydział Inwestycji i Drogownictwa, pok. 121, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 15, 34-120 Andrychów, sekretariat Burmistrza / II piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.