eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Elbląg: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 116707 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64779 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Papier ze znakiem wodnym Nazewnictwo wg CPV: Rejestry papierowe lub tekturowe Nazewnictwo wg CPV: Formularze 2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuję dostawę druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu: A. wzory własne: 1. ZPO Pu-KPA 9 zadrukowane po jednej stronie - nadruk rewersu (informacje o doręczeniu), awers (dane adresata) niezadrukowany, gramatura papieru: papier offsetowy BD 140-200 g/m2, pionowe listwy po obu krótszych bokach formularza zawierające co najmniej 5 mm pasek kleju zabezpieczony łatwą na oddzielenie osłoną. Klej gwarantujący przyczepność i odporność na odklejenie w zastosowaniu do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur. Klej i osłona nietracące swych właściwości podczas poddaniu formularza nadrukowi w drukarkach laserowych. Listwy zaopatrzone w perforację pionową umożliwiającą wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia. Podany wymiar druku zawiera szerokość listew, dopuszczalna tolerancja: 2mm. - ilość 220 000 szt. 2. wezwanie na komisję w spr. leczenia odwykowego - ilość 400 szt. 3. karta wędkarska - ilość 200 szt. 4. teczka akt pojazdu na dokumentację formatu A4, tektura, wewnątrz skoroszyt, na gumkę - ilość 10 000-szt. 5. wniosek o rejestrację pojazdu - ilość 10 000 szt. 6. zawiadomienie o zbyciu pojazdu wg wzoru - ilość 2 200 szt. 7. podanie o dopisanie współmałżonka do dowodu rejestracyjnego wg wzoru - ilość 500 szt. 8. zawiadomienie o montażu haka holowniczego wg wzoru - ilość 500 szt. 9. zawiadomienie o montażu instalacji gazowej wg wzoru - ilość 100 szt. 10. spis dokumentów w teczce wg wzoru - ilość 3 000 szt. 11. podanie o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na badanie techniczne wg wzoru - ilość 1 000 szt. 12. zawiadomienie o zmianie nazwiska wg wzoru - ilość 200 szt. 13. podanie o dopisanie/wykreślenie współwłaściciela z dowodu rejestracyjnego wg wzoru - ilość 300 szt. 14. zawiadomienie o zmianie adresu wg wzoru - ilość 500 szt. 15. wniosek o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego wg wzoru - ilość 1 500 szt. 16. zawiadomienie o przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy wg wzoru - ilość 200 szt. 17. podanie o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej wg wzoru - ilość 600 szt. 18. podanie o naniesienie zastawu rejestrowego wg wzoru - ilość 100 szt. 19. zawiadomienie o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób wg wzoru - ilość 200 szt. 20. wniosek o wydanie nowych tablic rejestracyjnych z powodu zagubienia/zniszczenia/kradzieży wg wzoru szt - ilość 300 szt. 21. decyzja o skierowaniu na wykonanie tabliczki znamionowej formatr A4 wg wzoru szt - ilość 200 szt. 22. wniosek o wydanie wtórnika karty pojazdu - ilość 100 szt. 23. wniosek o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) - ilość 200 szt. 24. podanie o wykreślenie zastawu rejestrowego wg wzoru - ilość 100 szt. 25. skierowanie na dodatkowe badania techniczne - ilość 100 szt. 26. wniosek o wydanie wtórnika tablic rejestracyjnych z powodu zagubienia,zniszczenia,kradziezy A5 - ilość 300 szt. 27. oświadczenie - format A4 - ilość 500 szt. 28. wniosek dot. zmian konstrukcyjnych pojazdu wg wzoru - ilość 500 szt. 29. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do swiadczeń rodzinnych - druk samokopiujący - format A5 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja -- Otrzymałem/łam dnia .................. - 12 000 bloczków po 50 szt. kompl.(oryginał+kopia) 30. Pismo w zakresie dostarczenia dokumentów oraz poprawiania wniosku do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - druk samokopijący- format A5 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja Otrzymałam/łem dnia .................. - 3 000 bloczków po 50 szt.kompl.(oryginał+kopia) 31. Pismo w zakresie dokumentów oraz poprawiania wniosku do funduszu alimentacyjnego - druk samokopiujący - format A5 UWAGA! Na stronie kopii adnotacja -- Otrzymałem/łam dnia .................. - ilość 2 000 bloczków po 50 szt.kompl.(oryginał+kopia) 32. Wniosek o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego - forma A5 - ilość 2 000 szt. 33. Oświadczenie o przebywaniu bądź nie przebywaniu członka rodziny za granicą - ilość 10 000 szt. 34. Formularz (oświadczenie) dla potrzeb ustalenia ustawodawstwa państwa właściwego do wypłaty świadczeń rodzinnych - ilość 500 szt. 35. oświadczenie w sprawie spokrewnienie w pierwszym stopniu z osobą niepełnoletnią - ilość 200 szt. 36. Pełnomocnictwo do funduszu alimentacyjnego - format A5 - ilość 300 szt. 37. Spis spraw - format A4 - ilość 30 000 szt. 38. druk o wydanie zaświadczenia - ilość 300 szt. 39. prośba o przekazywanie świadczeń na konto bankowe format A5 szt - ilość 500 szt. 40. oświadczenie o odprowadzaniu składek na ubezpieczenie społeczne - ilość 800 szt. 41. oświadczenie o odprowadzaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne - ilość 400 szt. 42. oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej format A5 szt - ilość 500 szt. 43. oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej - ilość 500 szt. 44. pełnomocnictwo do zasiłku pielęgnacyjnego - ilość 200 szt. 45. oświadczenie dotyczące dodatku pielęgnacyjnego - ilość 400 szt. B. wzory standardowe: 1. ZPO zagraniczne wg wzoru CN 07 - ilość 5 szt. 2. dziennik budowy DB2 dla obiektów budowlanych Pb-51 wg wzoru druk jednostronny oryginał + kopia, 25 stron - ilość 50 szt. 3. polecenie wyjazdu służbowego wg wzoru - ilość 800 szt. 4. księga kontowa Pu-K-193 wg wzoru 92 str.- ilość 40 szt. 5. raport poborcy - ilość 10 000 szt. 6. polecenie przelewu komputerowe na papierze samokopiującym 4-kartkowe K-402 S - ilość 10 000 szt. 7. polecenie księgowania małe K167 - ilość 30 bloczki po 60 kart 8. dowód wpłaty KP wg wzoru - ilość 40 bloczków 9. informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1 + dane o nieruchomościach ZN-1/A (jako całość) - ilość 6 000 szt. 10. deklaracje na podatek od nieruchomości DN-1 - ilość 2 000 szt. 11. dane o nieruchomościach ZN-1/A+dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B (jako załącznik) - ilość 2 000 szt. 12. karta Magazyn Wyda (W) bloczki samokopiujące ścisłego zarachowania - ilość 50 bloczków po 100 kartek 13. karta magazynowa sztywna Gm - ilość 800 szt. 14. meldunek o odnalezieniu dokumentu stwierdzajacego tożsamość (Pu D-10) wg wzoru - ilość 200 szt. 15. zgłoszenie pobytu stałego (Pu E-1) wg wzoru - ilość 5 000 szt. 16. zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego (Pu E-2) wg wzoru - ilość 3 000 szt. 17. zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące (Pu E-3) wg wzoru - ilość 3 000 szt. 18. zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące (Pu E-4) wg wzoru - ilość 2 000 szt. 19. akt urodzenia podwójny składany M-1 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 2 000 szt. 20. akt małżeństwa podwójny składany M-2 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 400 szt. 21. akt zgonu podwójny składany M-3 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 500 szt. 22. odpis zupełny aktu małżeństwa M-5 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 600 szt. 23. odpis zupełny aktu urodzenia M-4 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 7 000 szt. 24. odpis zupełny aktu zgonu M-6 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 200 szt. 25. odpis skrócony aktu urodzenia znak wodny M-8 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 29 000 szt. 26. odpis skrócony aktu małżeństwa M-13 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 12 000 szt. 27. odpis skrócony aktu zgonu M-15 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 8 000 szt. 28. zaświadczenie o braku okolicznosci wyłączających zawarcie małżeństwa M-201 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 4 500 szt. 29. zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa M-200 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 150 szt. 30. zapewnienie M-17 składane wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 500 szt. 31. zawiadomienie do USC w celu naniesienia przypisku pod aktem stanu cywilnego M-52 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 3 000 szt. 32. wniosek o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie M-100 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 200 szt. 33. wielojęzyczny odpis skrócony aktu urodzenia M-210 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt. 34. wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa M211 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 200 szt. 35. wielojęzyczny odpis skrócony aktu zgonu M-212 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 100 szt. 36. odpis skrócony aktu urodzenia M-8a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 1 000 szt. 37. odpis skrócony aktu małżeństwa M-13a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika,ul. Toszecka 2 w Gliwicach - ilość 2 000 szt. 38. spis spraw Pu Kn-4 wg wzoru - ilość 1 000 szt. 39. wezwanie do złożenia wyjasnień/zeznań/udziału wg wzoru - ilość 400 szt. 40. wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 20 000 szt. 41. wniosek o ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 3 000 szt. 42. wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 1 000 szt. 43. wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 1 500 szt. 44. wniosek o przyznanie jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka szt.(4 strony A4) - ilość 1 000 szt. 45. oświadczenie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne o wysokości dochodu uzyskanego w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 25 000 szt. 46. oświadczenie o dochodzie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 1 500 szt. 47. oświadczenie członka rodziny o wysokości dochodu niepodlegającego opodatkowaniu, który został uzyskany w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy - ilość 25 000 szt. 48. oświadczenie o dochodzie członków rodziny niepodlegającym opodatkowaniu, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 1 500 szt. 49. kwestionariusz wywiadu alimentacyjnego- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 500 szt. 50. oświadczenie majątkowe dłużnika alimentacyjnego - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - ilość 500 szt. 51. wniosek o przyznanie jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka szt. (2strony A5) - ilość 2 000 szt. 52. noty księgowe - ilość 30 bloczków po 60kart 53. druki KW na papierze samokopiującym - ilość 10 bloczków po 60 kart 54. książka wynagrodzeń ( na początku księgi 5 kartek czystych, sztywna oprawa) - ilość 4 szt. 55. Karta parkingowa ( numery nadrukowane od 2861-4001 do 2861-5000 (kolor:jasnoniebieski, napisy w kolorze czarnym--emblemat barwy ciemnoniebieskiej międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej o wymiarach 35mmx45mm - fotografia o wymiarach 35mmx45mm) - ilość 600 szt. 56. legitymacja instruktora nauki jazdy seria A od nr 033020 - ilość 50 szt. 57. wniosek o wydanie dowodu osobistego/D-1/ format A4 - wzór dostarczony po ukazaniu się rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - ilość 2 000 szt. 58. wniosek o nadanie/zmianę numeru PESEL- A4 - ilość 50 szt. 59.Teczka Akt Osobowych 9 metalowe zawieszki, - ilość 200 szt. Wymagane formaty druków oraz wymagane ilości w poszczególnych etapach dostawy, określono w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ - Wzory standardowe. Skany wzorów druków - Wzory własne przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Skany wzorów druków - Wzory standardowe przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Wydziałów Urzędu Miejskiego w Elblągu wg wskazanych miejsc dostaw w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - Wzory własne i w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ - Wzory standardowe. 4. Faktury za druki dostarczone dla Wydziału Świadczeń Rodzinnych zostaną przesłane na adres: Wydział Świadczeń Rodzinnych, UM Elbląg, ul. Jaśminowa 11, a faktury za resztę dostaw na adres: Wydział Administracyjno-Gospodarczy, UM Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg. 5. Druki muszą być zgodne z wzorami Zamawiającego, a ich jakość musi odpowiadać jakości posiadanych przez Zamawiającego wzorów. 6. Wzory druków wymienionych w Sekcji II.1.3) pkt 2. ogłoszenia o zamówieniu znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 125. 7. Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków z podziałem na 4 etapy dostaw: I etap - w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy II etap - w terminie do 31.05.2011 III etap - w terminie do 31.08.2011 IV etap - w terminie do 31.12.2011 8. Zamawiający może, w sytuacjach uzasadnionych, wymagać wcześniejszych, niż wskazane dostaw z realizacją 7 dni od powiadomienia Wykonawcy faxem, e-mailem lub telefonicznie. 9. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.42.00.00-0, 22.81.00.00-1, 22.82.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B Krzysztof Boiński i Adam Krokowski sp.j., ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39139,02

  • Oferta z najniższą ceną: 39139,02 / Oferta z najwyższą ceną: 63900,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.