eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ulicy Nowolipki odc. Al. J. Pawła II - Andersa w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Warszawa: Remont ulicy Nowolipki odc. Al. J. Pawła II - Andersa w Warszawie
Numer ogłoszenia: 116495 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91815 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Nowolipki odc. Al. J. Pawła II - Andersa w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulicy Nowolipki, odc. Al. Jana Pawła II - ul. Andersa, która na odcinku od ul. Zamenhofa do ul. Andersa znajduje się w granicach obszaru chronionego - Pomnik Historii Warszawa - historyczny zespół miasta z Traktem Królewskim i Wilanowem, w zakresie obejmującym: - remont nawierzchni polegający na wymianie konstrukcji jezdni i chodników - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na jezdni, warstwa ścieralna masa SMA (ok. 5615 m2), ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej (materiał z odzysku, ok. 185 m2), wykonanie nawierzchni betonowej w 3 zatokach autobusowych (ok. 330 m2), wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z asfaltobetonu w kolorze czerwonym (ok. 310 m2), ułożenie nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej Nostalit (ok. 1600 m2) i chodników z kostki betonowej (ok. 1850 m2), ułożenie nawierzchni chodników z płyt betonowych (ok. 3960 m2); - wprowadzenie stałej organizacji ruchu, w zakresie której należy wykonać (według modelu odlewniczego wypożyczonego od zamawiającego) i zamontować 556 szt. żeliwnych słupków blokujących typu syrenka h=80 cm oraz ustawienie (3 szt.) wiat przystankowych; - budowę dodatkowych 4 wpustów deszczowych odwadniających jezdnię oraz 2 studni przepadowych; - demontaż istniejącego oświetlenia i ustawienie słupów oświetleniowych stalowych (23 szt.) wraz z ułożeniem linii kablowych w rurach ochronnych (ok. 1630 mb); - przebudowę (ok. 300 mb) i zabezpieczenie kabli energetycznych (ok. 75 mb); - przebudowę kanalizacji teletechnicznej (ok. 90 mb) i likwidacja studni kablowej SKMP3; - realizację projektu gospodarki istniejącym zadrzewieniem i projektu zieleni, w tym wykarczowaniu drzewa (1 szt.) i krzewów (3 szt.) oraz pnia (1 szt.), posadzeniu krzewów (ok. 6460 szt.) i założeniu 655 m2 trawników oraz ustawieniu 640 mb barierek ochronnych; Wykonawca powinien udzielić gwarancji na okres: - roboty budowlano - montażowe (nawierzchnie drogowe, ułożenie kabli, montaż latarni, montaż odwodnienia) i użyte materiały betonowe - 60 miesięcy, - latarnie uliczne stalowe (słupy z wysięgnikami) - 60 miesięcy, - powłoki lakiernicze i zabezpieczenie antykorozyjne słupków żeliwnych - 24 miesiące, - kable oświetleniowe i oprawy oświetleniowe - 12 miesięcy, - roboty ogrodnicze i materiał roślinny - 12 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2892854.54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Brukarskich ADROG Sp. J. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, ul. Dobra 6 m. 14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2892854.54
  • Oferta z najniższą ceną: 2892854.54 oferta z najwyższą ceną: 3856115.12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.