eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tułowice › Modernizacja drogi leśnej utwardzonej NIEMODLINKA w Leśnictwie Św. Hubert - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Tułowice: Modernizacja drogi leśnej utwardzonej NIEMODLINKA w Leśnictwie Św. Hubert - Etap I
Numer ogłoszenia: 116471 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice , ul. Parkowa 14/14a, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4600109, faks 0-77 4600123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: tulowice@ katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej utwardzonej NIEMODLINKA w Leśnictwie Św. Hubert - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja obejmuje remont nawierzchni istniejącej /z kruszywa/ oraz wykonanie konstrukcji na 2 projektowanych placach składowych drewna przylegających do drogi w km: Nr 1.Km 0+900 oddz. 32 b, lewa strona drogi, do drogi zjazd w lewo. Nr 2. Km 2+200- oddz. 47h/66b,lewa strona drogi-zjazd w lewo. Modernizacja obejmuje również zapewnienie sprawnego odpływu wód opadowych przez nadanie remontowanym odcinkom normatywnych spadków poprzecznych jezdni i przylegających poboczy. Przewiduje się budowę dodatkowych rowów, oraz naprawę istniejących przepustów. Całość drogi podzielono na dwa odcinki , które będą odpowiednimi etapami i tak : -Odcinek I - km 0+003,75- 3+255,60 stanowi ETAP I /do obecnej realizacji/, -Odcinek II-km 3+255,60-6+417,80 stanowi ETAP II /do realizacji w przyszłości/ . Stan istniejący : Droga leśna NIEMODLINKA o długości 6+417,8m posiada nawierzchnię z kruszywa w wielu miejscach zdegradowaną o licznych ubytkach. Szerokość drogi od 3,0-5,5m o zmiennej szero-kości poboczy. Na wielu odcinkach brak rowów. W tych miejscach występuje większa degradacja nawierzchni z kruszywa. Istniejące przepusty zamulone, przyczółki drewniane zniszczone ,konieczna odbudowa. W kilku miejscach w celu odprowadzenia wód wykopane są tymczasowe zbiorniki wsiąkowoodparowujące. Nie stwierdzono sieci uzbrojenia terenu. Przyległy teren bezpośrednio do drogi mocno zakrzaczony i porośnięty lasem . W miejscach gdzie projektuje się dodatkowe rowy należy wyciąć drzewa i krzaki. Rozwiązanie projektowe. a/Plan sytuacyjny i profil podłużny i poprzeczny. Droga sytuacyjnie pozostaje bez zmian. W profilu podłużnym jak i poprzecznym niweleta drogi zostanie podniesiona średnio o 8cm /o grubość warstwy regeneracyjnej/. Spadek drogi jednostronny 2% , spadek poboczy 6%. Rowy trójkątne o pochyleniach skarp 1:1, w miejscach gdzie jest to możliwe 1:1,5 b/Przekroje konstrukcyjne. Zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji istniejącej nawierzchni poprzez : - Wyrównanie spadków poprzecznych i uzupełnienie ubytków tłuczniem kamiennym - Ułożenie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego w technologii makadamowej /tłuczeń 31,5-63 zaklinowany 4-31,5 klińcem oraz miałem 0-4 o grubości 8 cm na uprzednio spulchnionej i wyprofilowanej warstwie dolnej /istniejącej konstrukcji/. - Pobocza ziemne o szerokości zmiennej. Dla nowych rowów projektuje się pobocza 0,50cm. - Konstrukcja składnic drewna o grubości warstwy 20cm o nawierzchni z kruszywa łamanego /tłuczeń, kliniec/ w technologii makadamowej. c/Odwodnienie Projektuje się odwodnienie drogi poprzez nadanie spadków poprzecznych 2%, oczyszczenie istniejących rowów, budowę nowych rowów, oczyszczenie przepustów. Niektóre nowo budowane rowy projektuje się jako bezodpływowe /odparowujące/. Wykonawstwo Robót : Przyjęto jedną technologię remontu nawierzchni dla całej drogi. W trakcie zdejmowania humusu z poboczy należy zapewnić właściwy system odwodnienia tak aby nie tworzyły się na nawierzchni istniejącej zastoiska wody. Materiał na nawierzchnię drogi musi posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia . Przed wbudowaniem materiał musi uzyskać akceptację nadzoru ze strony Zamawiającego ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach / art. 45 PZP /: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z rachunku oferenta na rachunek bankowy Zamawiającego BGZ S.A. 58 20 30 0045 1110 0000 0083 6850 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium wnoszone w formie : poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości , należy załączyć w formie oryginału do oferty . Z treści gwarancji /poręczenia/ musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób re-prezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego /upełnomocnionego/ przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny /z podaniem imienia i nazwiska/. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiają-cemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych wart. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga : Złożenie oświadczenia /art. 22 ust. 1 ustawy PZP / oraz dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane drogowe oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do stosownej izby ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga : Wykazania i udokumentowania doświadczenia w wykonaniu prac o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat , o wartości minimum 300 tys. zł - zał. Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga : złożenia oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga : złożenia oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga : dostarczenia polisy ubezpieczeniowej o sumie ubezpieczenia 500.000 zł, a w przy-padku jej braku , inny dokument potwierdzający , że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do w/w kwoty ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tułowice ul. Parkowa 14 / 14 a; 49-130 Tułowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tułowice ul. Parkowa 14 / 14 a; 49-130 Tułowice pokój nr 8 Sekretariat Nadleśnictwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.