eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH PRZELOTOWYCH ORAZ REMONT SZYBÓW WINDOWYCH w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Częstochowa: WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH PRZELOTOWYCH ORAZ REMONT SZYBÓW WINDOWYCH w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 116355 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89007 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH PRZELOTOWYCH ORAZ REMONT SZYBÓW WINDOWYCH w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch wind towarowo-osobowych przelotowych oraz remont szybów windowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1. 2. Przy wymianie dźwigów należy uwzględnić wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigów - również wymianę zasilania do dźwigów. 4.Dopuszcza się dźwigi z maszynownią lub z możliwością wykorzystania pomieszczenia po maszynowni. 5.Zakres zamówienia obejmuje: 1)dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach oraz poniesienie związanych z tym kosztów (zgłoszenie robót budowlanych, uzgodnienia z UDT, zgłoszenie odbioru zamontowanych urządzeń), 2)wykonanie niezbędnych projektów jeśli zaistnieje taka konieczność przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, 3)wykonanie ekspertyz budowlanych, w przypadku przewidywanego zwiększenia obciążenia istniejących szybów, 4)opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej przy odbiorze oraz uzgodnienie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT), 5)demontaż istniejących dźwigów oraz ich likwidacja (udokumentowany odbiór od Zamawiającego), 6)wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych niezbędnych do montażu nowych dźwigów, 7)wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigów, również wymianę zasilania dźwigów, 8)dostawa, montaż i uruchomienie 2 sztuk fabrycznie nowych dźwigów towarowo-osobowych przelotowych, 9)sprawdzenie i zapewnienie odpowiedniej wentylacji, 10)badanie, odbiór i rejestrację dźwigów, 11)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigów oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, 12)przeprowadzenie kontroli końcowej przez uprawnioną Jednostkę Notyfikowaną, 13)przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji (w języku polskim) niezbędnej do obsługi urządzeń (dokumentacja dla konserwatora, techniczno-ruchowa, niezbędne instrukcje, tabliczki informacyjne). 6.Wymagania techniczne nowych dźwigów oraz parametry dźwigów istniejących określa Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 7.W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren robót w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, Wykonawca uporządkuje teren budowy. 8.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące normy. Zaoferowane dźwigi musza spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm, być zgodne z Dyrektywą Dźwigową Nr 95/16/WE i spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, p.poż. oraz posiadać wymagane tymi przepisami atesty. 9.Wynagrodzenie Wykonawcy zawierać musi koszty wszelkich robót, materiałów i dokumentów określonych w niniejszej specyfikacji oraz innych, nie opisanych a niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 10.W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Prace należy wykonać etapowo tzn. demontaż jednego dźwigu i w jego miejsce montaż nowego dźwigu i włączenie go do eksploatacji, demontaż drugiego dźwigu i w jego miejsce montaż nowego dźwigu i włączenie go do eksploatacji. 11.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów na roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z techniką robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 12.Zamawiający żąda - minimum 36 miesięcznej gwarancji od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru na zastosowane urządzenia i wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 42.41.61.20 - Windy towarowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 359400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa, wymiana dwóch wind towarowo - osobowych przelotowych oraz remont szybów windowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REM-LIFT Serwis Urządzeń Dźwigowych inż. Wojciech Migalski, ul. Św. Łukasza 14, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 359.400,00
  • Oferta z najniższą ceną: 359.400,00 oferta z najwyższą ceną: 389.000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.