To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Krosno: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 115684 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92244 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych przez okres 24 miesięcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zakup wraz z dostawą materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I Materiały biurowe-papier do drukarki i do kserokopiarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o. o., ul. Boya-Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91876,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87453,06
Oferta z najniższą ceną: 87453,06 / Oferta z najwyższą ceną: 98821,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II - Materiały biurowe - Papier i folia do faksu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Sp. z o. o., ul. Pużaka 51,, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3876,06
Oferta z najniższą ceną: 3876,06 / Oferta z najwyższą ceną: 5675,77
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III - Materiały biurowe - segregatory, koperty, zeszyt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o. o., ul. Boya-Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31562,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16476,90
Oferta z najniższą ceną: 16476,90 / Oferta z najwyższą ceną: 18305,45
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV- Materiały biurowe rożne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o. o., ul. Boya-Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40236,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34873,20
Oferta z najniższą ceną: 33522,68 / Oferta z najwyższą ceną: 53078,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawy materiałów pomocniczych wykonanych z tworzyw sztucznych
- Zakup wraz z dostawą systemu do pobierania materiału do badań oraz dzierżawa analizatora do oznaczeń OB
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej pomieszczeń byłego bloku operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych.
- ,,Budowa centralnej klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie, etap drugi"
- Zakup wraz z dostawą środków piorących
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji do magazynu-archiwum Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Kazimierzowskiej 60 w Warszawie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i kodów
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.