eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Remont elewacji budynku PDPS Pogodna Jesień przy ul. Korfantego 1 w Cieszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Cieszyn: Remont elewacji budynku PDPS Pogodna Jesień przy ul. Korfantego 1 w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 115546 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48245 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku PDPS Pogodna Jesień przy ul. Korfantego 1 w Cieszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu elewacji budynku PDPS Pogodna Jesień przy ul. Korfantego 1 w Cieszynie. 2. Zakres robót w ramach branży ogólnobudowlanej obejmuje wykonanie: 2.1. elewacja zachodnia: a). naprawy miejscowej murów, b). wymiany tynków zewnętrznych z zachowaniem istniejących profili, c). oczyszczenia elementów i detali architektonicznych, d). renowacji i malowania kartusza z herbem Cieszyna, e). oczyszczenia, naprawy i impregnacji cokołu z piaskowca, f). wymiana obróbek blacharskich gzymsów i podokienników, g). naprawy i uszczelnienia rynien, h). wymiany rur spustowych, i). zabezpieczenia przed ptakami gzymsów, j). malowania elewacji. 2.2. elewacja wschodnia: a). naprawy miejscowej murów, b). wzmocnienia nadproża okna w piwnicy, c). wymiany drzwi zewnętrznych, d). wymiany tynków zewnętrznych z zachowaniem istniejących profili, e). oczyszczenia elementów i detali architektonicznych, f). oczyszczenia, naprawy i impregnacji cokołu z piaskowca, g). wymiana obróbek blacharskich gzymsów i podokienników, h). naprawy i uszczelnienia rynien, i.) wymiany rur spustowych, j). montażu daszku aluminiowego nad drzwiami, k). zabezpieczenia przed ptakami gzymsów, l). malowania elewacji. 3. Na roboty remontowe wydano pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podejmowanie działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 4. Przeprowadzone badanie stratygraficzne tynków elewacji południowej jest obowiązujące dla elewacji wschodniej i zachodniej. 5. Kolorystykę elewacji należy przyjąć na podstawie zastosowanej przy wykonanym remoncie elewacji południowej. 6. W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom, pracownikom i instytucjom dojazdu do posesji. Roboty budowlane muszą być prowadzone przez Wykonawcę w sposób umożliwiający całodobowy dojazd do posesji od strony podwórza poprzez bramę od ul. Korfantego 7. Teren budowy winien być wygrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich oraz oznakowany tablicą informacyjną. Prace niebezpieczne, prace na wysokościach, rozbiórki itp. należy właściwie oznakować, wydzielić i zabezpieczyć jako strefę niebezpieczną zgodnie przepisami BHP. 8. Za wypadki i szkody z tytułu zdarzeń losowych powstałe na terenie budowy odpowiada Wykonawca oraz ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich. 9. Wykonawca winien uzyskać zezwolenie na zajęcie chodnika lub pasa jezdni, przed ustawieniem rusztowania. Koszty zajęcia chodnika lub pasa jezdni ponosi Wykonawca. 10. Miejsce na składowanie wyrobów i materiałów oraz ustawienie kontenera na terenie posesji należy uzgodnić z Zarządcą obiektu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w przypadku robót budowlanych stanowi załącznik do niniejszego wniosku w postaci dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 12. W przypadku gdy, w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie, tj.: nazwa marki, znak towarowy, producent, dostawca, typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje lub systemy, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie wyrobów lub rozwiązań równoważnych zgodnych z normą zharmonizowaną lub europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną wyrobu państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo Polską Normą lub aprobatą techniczną pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w wyżej wymienionych dokumentach. 13. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 uPzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. 14. Wykonawca winien jest zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem i/lub ślepym kosztorysem i/lub dokumentacją projektową i wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Szczerba prowadzący działalność gospodarczą Przedsiębiorstwo Koncept Piotr Szczerba, Rynek Wieluński 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226258,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 274477,49

  • Oferta z najniższą ceną: 274477,49 / Oferta z najwyższą ceną: 299432,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.