eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna › Usuwanie awarii na sieci kanalizacji sanitarnej eksploatowanej przez Górna Raba sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Mszana Dolna: Usuwanie awarii na sieci kanalizacji sanitarnej eksploatowanej przez Górna Raba sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 115434 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93210 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Górna Raba" Sp. z o.o., ul. Krakowska 27E, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 0-18 3310324, faks 0-18 3310324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii na sieci kanalizacji sanitarnej eksploatowanej przez Górna Raba sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej eksploatowanej przez Górna Raba sp. z o.o. Powyższe prace będą miały na celu przywrócenie funkcjonalności danego fragmentu sieci do stanu sprzed awarii oraz zapewnienie poprawnego funkcjonowania sieci kanalizacyjnej. Całkowita długość sieci kanalizacyjnej objętej przetargiem na terenie eksploatowanym przez Górna Raba Sp. z o.o. (Gminy: Mszana Dolna, Niedźwiedź, Lubień, Pcim, Tokarnia, Wiśniowa, Raba Wyżna oraz Miasto Mszana Dolna) wynosi 343,95 km. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1. wymianę rurociągów kanalizacyjnych, 2. wymianę i naprawę studni, 3. czyszczeniu rurociągów i studni kanalizacyjnych, 4. wymianę włazów, 5. wykonywanie monitoringu rurociągów, 6. roboty ziemne wraz z zabezpieczeniem wykopu, 7. odwodnieniu terenu podczas wykonywania prac ziemnych, 8. porządkowanie terenu po robotach ziemnych, 9. próby szczelności instalacji, 10. okresowe przepompowywanie ścieków na odcinkach wyłączonych z eksploatacji 11. inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Warunki prowadzenia prac: 1. Prace wykonywane będą na czynnej sieci kanalizacji sanitarnej. 2. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii w czasie nieprzekraczającym 24 godzin po zgłoszeniu przez zamawiającego. Zgłoszenie awarii będzie odbywało się poprzez telefon kontaktowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Przystąpienie do usunięcia awarii polegać będzie m.in. na rozpoznaniu zakresu awarii w miejscu jej wystąpienia, zabezpieczenie przed negatywnymi skutkami jej oddziaływania oraz oznakowanie i zabezpieczenie miejsca awarii, jak również inne niezbędne na tym etapie prace (w zależności od charakteru awarii). 4. Usunięcie awarii musi nastąpić w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia awarii. W terminie tym Wykonawca zgłasza pisemnie poprzez faks lub email do Zamawiającego gotowość odbioru usunięcia danej awarii. 5. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu prac przestrzegać przepisów i zasad bhp. 6. Urządzenie placu budowy wykonawca wykona we własnym staraniu i na własny koszt. 7. Wszelkie zgody i pozwolenia, których uzyskanie będzie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym staraniu i na własny koszt. 8. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt (bez praw ich zwrotu od Zamawiającego) wszystkich prac towarzyszących, potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) dojazdu, przyjazdu na miejsce realizacji umowy, jego pobytu w terenie objętym zamówieniem, b) zajęcia pasów drogowych, działek i ustawienia odpowiedniego oznakowania zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu i przepisami bhp, c) wyłączenia odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z czynnej eksploatacji poprzez ich zakorkowanie i ewentualne pompowanie ścieków zabezpieczające przed ich nadmiernym spiętrzaniem, d) utylizacji odpadów - wszelkie odpady powstałe w związku z usunięciem awarii zostaną przez Wykonawcę zutylizowane lub zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. e) prac porządkowych, polegających na wykończeniu miejsca usuwania awarii w sposób estetyczny i funkcjonalny względem otoczenia oraz przywróceniu terenu do stanu pierwotnego. 9. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłową organizację i bezpieczeństwo podczas prac związanych z usuwaniem awarii, a także prawidłowe zabezpieczenie miejsca w/w prac w całym okresie trwania realizacji umowy tj. od dnia przystąpienia do usunięcia awarii, aż do przekazania prac i spisania protokołu odbioru robót. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA: W przypadku nie wystąpienia awarii w okresie trwania umowy, Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AVJ Janusz Ambroży, ul. Korzeniowskiego 39, 30-214 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 356000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.