eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Budowa ulicy Pięknej w Gorlicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Gorlice: Budowa ulicy Pięknej w Gorlicach
Numer ogłoszenia: 115258 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski, ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3551252, fax 018 3551212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Pięknej w Gorlicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1.1. przełożenie i zabezpieczenie sieci gazowej i przyłącza gazu na trasie przebudowy ulicy Pięknej, (w/w roboty należy prowadzić równolegle z wykonywanym remontem nawierzchni ulicy). 1.2. wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy Pięknej, 1.3. wykonanie robót elektrycznych polegających na zabezpieczeniu istniejących kabli i wykonanie oświetlenia, 1.4. wykonanie robót związanych z budową ulicy Pięknej: a) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, b) wykonanie oznakowania drogi znakami pionowymi i poziomymi, c) wykonanie krawężników betonowych, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 8 cm, e) wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki brukowej gr. 8 cm, f) wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej gr. 8 cm, g) opracowanie organizacji ruchu na czas budowy, h) opracowanie organizacji ruchu docelowo, 1.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia: a) przedmiar robót (roboty instalacyjne gazowe) - zał. Nr 4 do SIWZ, b) przedmiar robót (branża wod-kan) - zał. Nr 5 do SIWZ, c) przedmiar robót (branża elektryczna) - zał. Nr 6 do SIWZ, d) przedmiar robót (branża drogowa) - zał. Nr 7 do SIWZ, e) projekt budowlany - przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia - zał. Nr 8 do SIWZ, f) projekt budowlany kanalizacji deszczowej - zał. Nr 9 do SIWZ, g) projekt budowlany - część elektryczna - zał. Nr 10 do SIWZ, h) projekt budowlany - branża drogowa - zał. Nr 11 do SIWZ, i) projekt architektoniczno - budowlany - zał. Nr 12 do SIWZ, j) projekt zagospodarowania terenu - zał. Nr 13 do SIWZ, k) informacja BiOZ - zał. Nr 14 do SIWZ, l) specyfikacje techniczne - zał. Nr 15 do SIWZ,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.62.31 - 45.31.62.31 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie zł: osiem tysięcy 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali należycie co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) dysponują osobą lub osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) przedstawią zaświadczenie o przynależności osoby/osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3) Wykaz 1 wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 16 do SIWZ, 4) Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 17 do SIWZ. 6) Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 7) Zaświadczenie o przynależności osoby/osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38-300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114. Opłata za SIWZ 50 PLN. W przypadku wysyłki SIWZ kwota zostanie powiększona o koszt wysyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.