eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usługi psychologiczne, doradcze oraz usługi zdrowotne dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub osób niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Przemyśl: Usługi psychologiczne, doradcze oraz usługi zdrowotne dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub osób niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie
Numer ogłoszenia: 115153 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu , ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750559, faks 016 6750559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi psychologiczne, doradcze oraz usługi zdrowotne dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub osób niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe określone szczegółowo w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: Część 1. Organizacja i przeprowadzenie treningów motywacyjnych dla 40 osób w formie 5 - dniowego wyjazdu Cześć 2. Organizacja i przeprowadzenie treningów motywacyjnych dla 65 osób Cześć 3. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego IPD dla 135 osób Cześć 4. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 23 osób Cześć 5. Organizacja i przeprowadzenie spotkań grupy samopomocowej z udziałem psychologa dla 30 osób Część 6. Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć rehabilitacyjnych dla 23 osób niepełnosprawnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.70.00.00-0, 85.14.00.00-2, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca : 1. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 szkolenia dla minimum 5 osób każda, w zakresie jakiego dotyczy składana oferta - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 - zał. nr 3.1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - zał. nr 3.1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 - zał. nr 3.1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 - zał. nr 3.1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy, że jest wpisany do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) lub innego rejestru właściwego ze względu na specyfikę świadczonej usługi. 2.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy szczegółowego harmonogramu zajęć, sporządzonego w porozumieniu z Zamawiającym - dotyczy części 1,2,5, a następnie przeprowadzenia zajęć zgodnie w/w harmonogramem. 3. Oświadczenie osób uczestniczących w realizacji zamówienia o woli współpracy i dyspozycyjności w okresie realizacji zajęć zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. 4. Preliminarz kosztów - odpowiednio do części na którą wykonawca składa ofertę zał. nr 7 ( części 1,2,5), 7.1 ( część 6 ) , 7.2 ( części 3 i 4 ) do SIWZ. 5. Formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ. 6. Przedłożenia do wypełnienia uczestnikom ankiety zał. nr 10 do SIWZ - dotyczy części 1,2,5 7. Wydania uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia z wynikiem pozytywnym, w terminie do 7 dni od daty zakończenia zajęć zaświadczenia potwierdzającego ukończenie zajęć, zgodnego z wymaganiami określonymi w zał. nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian umowy: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na zajęcia nowego Uczestnika, w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych Uczestników przerwał zajęcia. Skierowanie nowego Uczestnika, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest dopuszczalne jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zrealizował nie więcej niż liczbę godzin wskazanych w SIWZ przy opisie poszczególnych części przedmiotu zamówienia - dotyczy części 2, 5 2. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań, aby nowy Uczestnik uzupełnił materiał objęty usługą o zakres, w którym Uczestnik nie brał udziału. (jeżeli dotyczy). 3. W przypadku gdy po przerwaniu zajęć przez Uczestnika, grupa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty usługi Uczestnika, który przerwał zajęcia za okres uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę - dotyczy części 2, 5. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników zajęć (wynagrodzenie osób przeprowadzających usługę, wynajem sal wykładowych). 4. W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych przez Zamawiającego do udziału w realizowanej usłudze jest większa niż liczba Uczestników, które faktycznie brały udział w zajęciach, Wykonawca może wystawić fakturę uwzględniającą wyższy koszt usługi jednego Uczestnika, niż wskazany w ofercie Wykonawcy, stosownie do rzeczywiście poniesionych kosztów koniecznych do zapewnienia prawidłowego przebiegu realizowanej usługi (wynajem pomieszczeń, wynagrodzenie osób przeprowadzających usługę) - dotyczy części 1,2,3,4,5,6

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl - biuro projektu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 14:25, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, I piętro - sekretariat lub należy przesłać listownie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Środki finansowe są przyznane w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. Organizacja i przeprowadzenie treningów motywacyjnych dla 40 osób w formie 5 - dniowego wyjazdu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd skierowany jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla. Wymagane zagadnienia w programie przeprowadzanych zajęć: Treningi motywacyjne dla 40 osób ( 2 grupy po 20 osób) -Definicja i rodzaje motywacji -Znaczenie motywacji w życiu i działaniu -Określanie swoich słabych i mocnych stron -Przeciwdziałanie wyuczonej bezradności -Sposoby zwiększania motywacji -Opracowywanie najważniejszych planów i celów życiowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.70.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć 2. Organizacja i przeprowadzenie treningów motywacyjnych dla 65 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi motywacyjne skierowane są do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla . Treningi motywacyjne dla 65 osób ( 5 grup) - Definicja i rodzaje motywacji - Znaczenie motywacji w życiu i działaniu - Określanie swoich słabych i mocnych stron - Przeciwdziałanie wyuczonej bezradności - Sposoby zwiększania motywacji - Opracowywanie najważniejszych planów i celów życiowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.70.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cześć 3. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego IPD dla 135 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo zawodowe IPD skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla . Indywidualne doradztwo zawodowe IPD dla 135 osób: - Analiza dotychczasowej sytuacji zawodowej UP - Poszerzenie samowiedzy w zakresie posiadanych możliwości, w kontekście oczekiwań pracodawców w stosunku do kandydatów na pracowników - Rozpoznanie motywacji UP oraz chęci i gotowości do dokonania zmian - Identyfikacja umiejętności nabytych w dotychczasowej drodze zawodowej - Wskazanie możliwych szans UP na lokalnym rynku pracy - Sposoby poszukiwania pracy, źródła informacji o rynku pracy - Ustalenie właściwego rodzaju wsparcia w zakresie aktywizacji zawodowej - Przygotowanie UP do samodzielnego planowania dalszych działań aktywizujących zawodowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.70.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cześć 4. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 23 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Indywidualne doradztwo psychologiczne skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla . Indywidualne doradztwo psychologiczne dla 23 osób - Określenie celów życiowych - Opracowanie strategii celów - Weryfikacja systemu wartości - Poszerzenie źródeł wsparcia indywidualnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.70.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cześć 5. Organizacja i przeprowadzenie spotkań grupy samopomocowej z udziałem psychologa dla 30 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z psychologiem w ramach grupy samopomocowej dla 30 osób (1 grupa) Do obowiązków psychologa będzie należało prowadzenie grupy samopomocowej, pełnienie roli moderatora: wymiana doświadczeń i informacji w grupie, diagnozowanie problemów i ich rozwiązywanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 85.70.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6. Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć rehabilitacyjnych dla 23 osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rehabilitacyjne są skierowane do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla. Osoby niepełnosprawne uczestniczące w zajęciach to osoby o lekkim i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności nie wymagające opieki. Wymagane zagadnienia w programie: - poprawa kondycji fizycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.