eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Gliwice: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 115125 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75519 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia była dostawa materiałów eksploatacyjnych Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty był w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 -2.12 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 odrębnych zadań w tym: 1. Opakowania sterylizacyjne oraz akcesoria do oznakowywania pakietów 2. Test paskowy do kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej w myjniach-dezynfektorach 3. Testy jakościowe do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń po procesach mycia i dezynfekcji 4. Zestaw testowy do kontroli czystości narzędzi metodą biuretową 5. Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu 6. Środki procesowe do myjni dezynfektorów 7. Etykiety do znakowania pakietów i pojemników 8. Wskaźniki biologiczne do kontroli cykli sterylizacyjnych 9. Wskaźniki biologiczne do kontroli termicznych cykli dezynfekcyjnych 10. Akcesoria do sterylizatora gazowego na tlenek etylenu 11. Plomby, filtry do kontenerów sterylizacyjnych 12. Tonery, etykiety.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.12.41.32 - 33.12.41.32 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Test paskowy do kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej w myjniach-dezynfektorach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIA-MED Sp. z o. o., ul. Promienistych 7, 31-481 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3758,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3758,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3758,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zestaw testowy do kontroli czystości narzędzi metodą biuretową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMED Biuro Techniczno-Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4309,92

  • Oferta z najniższą ceną: 2034,72 / Oferta z najwyższą ceną: 4309,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sterigat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zaściankowa 50/1, 02-989 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18403,20

  • Oferta z najniższą ceną: 18403,20 / Oferta z najwyższą ceną: 18403,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Środki procesowe do myjni dezynfektorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIA-MED Sp. z o. o., ul. Promienistych 7, 31-481 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84816,72

  • Oferta z najniższą ceną: 84816,72 / Oferta z najwyższą ceną: 84816,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Wskaźniki biologiczne do kontroli cykli sterylizacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3 M Poland Sp. z o. o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26033,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71498,64

  • Oferta z najniższą ceną: 71498,64 / Oferta z najwyższą ceną: 71498,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Wskaźniki biologiczne do kontroli termicznych cykli dezynfekcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMED Biuro Techniczno-Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2505,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2505,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2505,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Akcesoria do sterylizatora gazowego na tlenek etylenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3 M Poland Sp. z o. o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11805,19

  • Oferta z najniższą ceną: 11805,19 / Oferta z najwyższą ceną: 11805,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Tonery, etykiety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • eSales Sp. z o. o. i Wspólnicy Sp.k, ul. Tomasza 11, 40-564 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7995,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.