eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Gliwice: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 75519 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych Działu Centralnej Sterylizacji oraz tonerów i etykiet dla Działu Informatyki Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 -2.12 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 odrębnych zadań w tym: 1. Opakowania sterylizacyjne oraz akcesoria do oznakowywania pakietów 2. Test paskowy do kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej w myjniach-dezynfektorach 3. Testy jakościowe do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń po procesach mycia i dezynfekcji 4. Zestaw testowy do kontroli czystości narzędzi metodą biuretową 5. Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu 6. Środki procesowe do myjni dezynfektorów 7. Etykiety do znakowania pakietów i pojemników 8. Wskaźniki biologiczne do kontroli cykli sterylizacyjnych 9. Wskaźniki biologiczne do kontroli termicznych cykli dezynfekcyjnych 10. Akcesoria do sterylizatora gazowego na tlenek etylenu 11. Plomby, filtry do kontenerów sterylizacyjnych 12. Tonery, etykiety.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.32-2, 33.63.16.00-8, 24.00.00.00-0, 33.19.80.00-4, 30.12.43.00-7, 30.19.28.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów: Wymagany dokument Nr zadania , pozycja w zadaniu Deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normami EN-ISO 11607-1,2; EN-ISO 868-2 oraz charakterystyka wytrzymałościowa produktu wydana przez producenta Zad. 1 - a) Deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normami EN-ISO11607-1,2; EN-ISO 868-5; oraz charakterystyka wytrzymałościowa produktu wydana przez producenta Zad. 1-b) Deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normami EN-ISO 11140-1 Zad.1 - b), c); Zad. 2; Zad.5. 2), 3), 4), 5) Deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normami EN - ISO 15883 -1 Zad. 3 - 1), 2), 3); Zad. 4; Deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normami EN-ISO 11140- 4 Zad. 5-1) Deklaracja producenta o zgodności wyrobu z normami EN- 866, PN- EN ISO11138 z potwierdzeniem jakości wskaźnika biologicznego przez niezależne organizacje akredytowane (w tym PZH) lub inne, niezależne instytucje, opiniujące produkty służby zdrowia. Zad. 8- 1), 2) 1) W przypadku zaoferowania wyrobu medycznego - zgodnego z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - deklaracji zgodności lub certyfikatu jakości CE 2) W przypadku zaoferowania produktu biobójczego - zgodnego z Ustawą o produktach biobójczych (Dz. U z 2002 r. Nr 174, poz.1433) - dokumentu dopuszczającego do obrotu oferowany wyrób - produkt biobójczy, 3) Dostarczenia następujących próbek: Zad. 1 1 arkusz zielony i 1 arkusz biały 90 x 90 cm 1 rękaw papierowo- foliowy z zakładką 200 mm - 1 metr Zad.2 Test potwierdzający zgodność produktu z ofertą Zad. 3 poz.1 , 2, 3 - po 2 testy, przyrządy PCD będą zwrócone oferentowi po zakończeniu testowania Zad. 5 Poz. 1 test Bowie Dick - 3 testy Poz. 2, 3, 4, 5, - po 3 testy przyrządy PCD będą zwrócone oferentowi po zakończeniu testowania Zad. 7 poz. 1, 4 - po 1 rolce potwierdzającej zgodność produktu z ofertą 2. Na żądanie Zamawiającego: 1) ulotki, etykiety i inne materiały producenta opisujące parametry oferowanego wyrobu. 2) wyniki badań potwierdzających, że oferowany środek dezynfekcyjny posiada wymaganą przez Zamawiającego skuteczność mikrobójczą, - dostarczenie wyników badań mikrobiologicznych środka. Badania mikrobiologiczne powinny być wykonane wyłącznie w oparciu o metodykę opracowaną dla obszaru medycznego tj: - wg odpowiedniej, referencyjnej normy PN-EN (przynajmniej fazy 2 etapu 1) lub innych, referencyjnych ośrodków badawczych wykonujących badania w oparciu o posiadaną metodykę - dotyczy Zadania 6

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zadanie 1 -11 1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści Umowy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 3) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 4) zmiany numeru katalogowego produktu, 5) zmiany nazewnictwa produktu, 6) zaprzestania produkcji produktu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego produktu analogicznego do produktu wycofanego rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego, 7) zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w przypadku zmiany: a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisu art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zm.), b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. zad. 12 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) obniżenia ceny jednostkowej netto przy zachowaniu jakości zaoferowanego asortymentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opakowania sterylizacyjne oraz akcesoria do oznakowywania pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Test paskowy do kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej w myjniach-dezynfektorach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.32-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy jakościowe do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń po procesach mycia i dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.32-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw testowy do kontroli czystości narzędzi metodą biuretową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.32-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.32-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki procesowe do myjni dezynfektorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Etykiety do znakowania pakietów i pojemników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wskaźniki biologiczne do kontroli cykli sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.32-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wskaźniki biologiczne do kontroli termicznych cykli dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.32-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Akcesoria do sterylizatora gazowego na tlenek etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Plomby, filtry do kontenerów sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Tonery, etykiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00-7, 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin wykonania dostaw cząstkowych - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.