eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Toruń: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
Numer ogłoszenia: 115046 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, fax 056 6612109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu w zakresie: - ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych; - ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku wraz z dewastacją; - ubezpieczenie od aktów dewastacji - wandalizmu; - ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia; - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie all risk; - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; - ubezpieczenia komunikacyjne. Wykonawcy obowiązani są do zapewnienia osoby uprawnionej do reprezentowania Ubezpieczyciela, za pomocą których Ubezpieczyciel będzie wykonywał czynności ubezpieczeniowe na terenie prowadzenia działalności przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu (Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie). Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.20.00 - Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.63.10 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Oryginalny kod CPV: 66.33.74.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.71.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.11.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Oryginalny kod CPV: 66.33.41.00 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Warunki szczegółowe: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca winien dysponować osobą upoważnioną do reprezentowania Ubezpieczyciela, za pomocą której Ubezpieczyciel będzie wykonywał czynności ubezpieczeniowe na terenie prowadzenia działalności przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.1. Posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) na dzień 31. 12. 2006 roku; 3.2. Posiadają kapitały własne w wysokości min 10 000 000 zł na dzień 31.12.2006r. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.1., 3.1. i 3.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki uczestnictwa będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy posiadają najwyższe kapitały własne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie powyżej wymienionych warunków Wykonawca załączy do wniosku następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobą upoważnioną do reprezentowania Ubezpieczyciela, za pomocą której Ubezpieczyciel będzie wykonywał czynności ubezpieczeniowe na terenie prowadzenia działalności przez Zamawiającego - teren miasta Torunia; 5. Oświadczenie o posiadaniu pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) na dzień 31. 12. 2006 roku; 6. Oświadczenie o wysokości posiadanych kapitałów własnych na dzień 31.12.2006 r.; Wykonawca zobowiązany jest również złożyć: 7. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wzór wniosku do pobrania na stronie internetowej:http://www.mzd.torun.pl/bip/index.php?str=622 lub w siedzibie Zamawiającego - pok. 17. 8. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 9. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Uwaga: Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1. oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 2. dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 3. dokument wymieniony w pkt 4, 5 i 6 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku. Forma wymaganych dokumentów Dokumenty wymagane powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Fakultatywne warunki ubezpieczenia - 35

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159 - pokój nr 17.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159 - pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.