eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 3 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Kłobuck: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 3 części
Numer ogłoszenia: 115014 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59006 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 3 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Część 1 - KURS FLORYSTYCZNY Z ELEMENTAMI DECOUPAGE 1.1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 1.2. Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 21 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 1.3. Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 1.4. Zakres tematyczny szkolenia Program szkolenia powinien obejmować 150 godzin (w tym 40 godzin teorii i 110 godzin praktyki) i uwzględniać zagadnienia: podstawowe pojęcia i zagadnienia z zakresu florystyki, materiałoznawstwo, roślinoznawstwo i pielęgnacja roślin, zasady tworzenia kompozycji, techniki pakowania prezentów, bukiety okolicznościowe, wykonania wiązanki ślubnej, wiązanki komunijnej, wieńce i bukiety pogrzebowe, dekoracja pojedynczego kwiatu, aranżowanie roślin doniczkowych, sztuka układania kwiatów w naczyniach, metody zabezpieczania kwiatów, obsługa klienta - pojęcie komunikacji, rozmowa z klientem, rozpoznanie oczekiwań klienta, obsługa kasy fiskalnej. Decoupage: technika decoupage klasycznego, technika serwetkowa, techniki malarskie stosowane w decoupage, decoupage na różnych powierzchniach. Dopuszcza się realizację szkolenia na kwiatach sztucznych. 1.5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 1.6. Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 1.7. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 1.8. Program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Część 2 - KURS REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWY 2.1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 2.2. Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 21 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 2.3. Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce odbywania praktyki musi posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 2.4. Zakres tematyczny szkolenia Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby bezrobotne praktycznych umiejętności i kwalifikacji niezbędnych do wykonywania prac remontowo - wykończeniowych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 150 godzin lekcyjnych, z czego 120 godzin musi obejmować zajęcia praktyczne. Tematyka szkolenia musi obejmować minimum następujący zakres tematyczny: prace malarskie i gipsowanie, systemy sufitowe, konstrukcje z płyt kartonowo-gipsowych, montaż paneli ściennych i podłogowych, glazura i terakota, bhp na stanowisku pracy. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte umiejętności i wiadomości oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas egzaminu wlicza się do czasu trwania zajęć. 2.5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 2.6. Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 2.7. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 2.8. Program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Część 3 - MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKA JEZDNIOWEGO ORAZ OBSŁUGĄ KOMPUTERA 3.1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 3.2. Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 21 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 3.3. Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.4. Zakres tematyczny szkolenia Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku magazyniera oraz uzyskanie przez osoby bezrobotne uprawnień dających prawo do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym oraz uprawnień do wymiany butli. Szkolenie powinno obejmować m.in. zagadnienia: podstawy organizacyjne gospodarki magazynowej (obrót magazynowy, technologia prac magazynowych, inwentaryzacja zasobów magazynowych, proces magazynowy, zadania i odpowiedzialność pracowników magazynowych, gospodarka opakowaniami, elementy zbytu, wyposażenie magazynowe), towaroznawstwo (organizacja zaopatrzenia, elementy towaroznawstwa, badanie jakości i zasady odbioru jakościowego towarów, gospodarka zapasami i opakowaniami, sztuka sprzedaży, reklama towaru, przyjmowanie reklamacji skarg i wniosków), Obsługa komputera i komputerowych programów handlowo-magazynowych. organizacja prac magazynowych - dokumentacja handlowa, przepisy bhp i ppoż. Każdy z uczestników musi mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego w Gliwicach lub na podstawie nowszych programów wydanych przez Akademię UDT w Warszawie i zawierać dodatkowe przeszkolenie z zakresu bezpiecznego użytkowania butli gazowych, w tym ich bezpiecznej wymiany w wózkach jezdniowych zasilanych gazem. Musi kończyć się egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego (którego koszt należy wliczyć w koszt kursu) i wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz wydaniem zaświadczeń odnośnie bezpiecznej obsługi - wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych zasilanych gazem i zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT. Szkolenie powinno obejmować 150 godzin: w tym 67 godzin z zakresu obsługi wózka widłowego z wymianą butli gazowych i 83 godziny z zakresu obsługi komputera i przygotowania do pracy na stanowisku magazyniera. 3.5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 3.6. Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 3.7. Badania lekarskie Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne badania lekarskie - psychotechniczne. Wykonawca wlicza koszt za badania lekarskie w koszt kursu. 3.8. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 3.9. Program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt badań lekarskich, koszt egzaminu państwowego, koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT oraz wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Inne wymagania Zamawiającego dot. wszystkich części: - na zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia musi zostać umieszczona informacja o realizowaniu szkolenia w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach np. zaświadczenia na drukach MEN, należy wydać dodatkowe zaświadczenie zawierające tę informację), - Wykonawca zobowiązany jest umieszczać aktualnie obowiązujące logotypy oraz informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia (tj. m.in. na materiałach szkoleniowych, harmonogramie szkolenia, zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia, certyfikatach, dyplomach, listach obecności, wykazie osób które ukończyły szkolenie, protokóle z egzaminu, fakturze). Wytyczne dot. oznaczania projektów w ramach PO KL zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej Informacje pod adresem http://efs.wup-katowice.pl w zakładce Promocja PO KL), - Wykonawca zobowiązany jest w miejscu organizacji zajęć szkoleniowych umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji szkolenia realizowanego w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu konkursowego pn. Dojrzały pracownik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nie rzadziej niż raz w miesiącu, - Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania Zamawiającemu oraz uprawnionym Jednostkom kontrolującym prawa wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem konkursowym, w tym dokumentów finansowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KURS FLORYSTYCZNY Z ELEMENTAMI DECOUPAGE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFESJA Centrum Kształcenia Kadr Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 19, 90-269 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15066,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: KURS REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Edukacji Norbert Jasiński, ul. Wybickiego 144, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17466,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19775,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKA JEZDNIOWEGO ORAZ OBSŁUGĄ KOMPUTERA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABA BHP Paweł Witkowski, ul. Kocha 4, 42-242 Rędziny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16033,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19725,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.