eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Iwonicz-Zdrój: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych
Numer ogłoszenia: 114985 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91023 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Odpady będą odbierane z terenu gminy Iwonicz-Zdrój, szacunkowa liczba mieszkańców od których odbierane będą odpady komunalne to ok 11 000 mieszkańców (mieszkających stale i czasowo) zamieszkujących w ok. 2235 nieruchomościach w obrębie miasta Iwonicz-Zdrój oraz trzech sołectw: Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka. Na terenie Gminy znajduje się 19 budynków wielomieszkaniowych. 2. Zbiórką objęty zostanie teren całej gminy według uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu - mapa poglądowa w naniesionymi trasami przejazdu samochodów określono w załączniku nr 5 (mapa z trasami przejazdu). Długość jednorazowej trasy przejazdu po obszarze całej gminy szacuje się na 40 km. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach wystawionych na trasie odbioru z nieruchomości zamieszkałych w ilości ok 932 Mg, 2) Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości 60 Mg a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, papier i tektura,( kod 20 01 39, 15 01 02, 19 12 01, 15 01 01, 20 01 40, 20 02 03), b) Szkło i opakowania ze szkła (kod 20 01 02, 15 01 07) 3) Pozostałych odpadów wyszczególnionych poniżej a) odpadów wielkogabarytowych ( kod 20 03 07), b) przeterminowanych leków (kod 20 01 32), c) zużytych opon (kod 16 01 03), d) baterii i akumulatorów (kod 20 01 34), e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23, 2001 35, 20 01 36) 4. Oznakowanie worków i pojemników: 1) Zmieszane odpady niesegregowane a) opisany kontener b) worek lub pojemnik z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu 2) odpady segregowane: Tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, papier i tektura: a) opisany kontener, b) worek lub pojemnik z żółtą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 3) odpady segregowane: szkło i opakowania ze szkła, a) opisany kontener, b) worek lub pojemnik z zieloną nalepką umieszczoną w widocznym miejscu. 5. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od właścicieli budynków jednorodzinnych: 1) odpady mieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach: a) 4 razy w miesiącu w mieście Iwonicz-Zdrój, b) 2 razy w miesiącu w sołectwach Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, 2) odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, papier i tektura gromadzone w workach lub pojemnikach: a) 1 raz w miesiącu w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, 3) odpady segregowane: Szkło i opakowania ze szkła: a) 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka. 6. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od budynków wielomieszkaniowych: 1) Odpady mieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach a) 1 raz w tygodniu 2) Odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, papier i tektura, szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach: a) 1 raz w miesiącu 7. Częstotliwość wywozu pozostałych odpadów: 1) odpady wielkogabarytowe - 1 raz w okresie obowiązywania umowy, 2) przeterminowane leki- 1 raz w okresie obowiązywania umowy, 3) baterie i akumulatory- 1 raz w okresie obowiązywania umowy, 4) zużyte opony- 1 raz w okresie obowiązywania umowy, 5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 1 raz w okresie obowiązywania umowy. 8. Miejsce odbioru poszczególnych frakcji odpadów: 1) Odpady niesegregowane i segregowane gromadzone w workach i pojemnikach gromadzone będą na posesjach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 5, 2) Odpady powstająca w budynkach wielomieszkaniowych gromadzone będą w pojemnikach i kontenerach umieszczonych w obrębie danej nieruchomości; (Iwonicz-Zdrój: ul. Piwarskiego 20, 22, 24, ul. Rąba 10, 12, 18, ul. Partyzantów 3, 5, ul. Słoneczna 4, 8, 6,14, ul. Plac Dietla 3; ul. Kulczyńskiego 4; Iwonicz: ul. Zadwór 8, 9, 10, 11, 12,) 3) Odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - gromadzone wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 5, 4)Przeterminowane leki, baterie i akumulatory - odebrane z miejsca uzgodnionym z zamawiającym. 9. Zaleca się Wykonawcy zapoznanie z warunkami terenowymi panującymi na prasach przejazdu oraz miejsc odbioru odpadów z nieruchomości wielomieszkaniowych. 10. Odpady odbierane będą w dniach ustalonych w harmonogramie w godzinach od 800 do 1800 11. Odpady odbierane z terenu gminy gromadzone będą w następujących urządzeniach: 1) Pojemniki na odpady o pojemności 50 l, 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l, 2) worki o pojemności 60l, 80 l, 120 l, 3) pojemniki /dzwony/o pojemności 1500 l, 4) kontenery typy KP 7, 12. Wykonawca zebrane odpady zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza art. 9e ustawy o czystości i porządku w gminach oraz hierarchią sposobów postępowania z odpadami określonej w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013r., poz. 21). Przy zagospodarowaniu odpadów należy zachować wymogi określone w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, zwłaszcza dotyczące właściwości miejscowej Regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz konieczności przekazywania do niej odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. 13. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 r., poz. 21). 14. Wykonawca obowiązany jest do porządkowania tereny w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. 15. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem i transportem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 16. Odbiór odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną w WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność z zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 18. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników lub kontenerów wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 19. Wykonawca powinien posiadać pojazdy służące do świadczenia usługi zgodne z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Pojazdy muszą być oznakowane, sprawne technicznie, ubezpieczone oraz spełniające wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 20. Wykonawca powinien posiadać odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazę magazynowo - transportową - (przez cały okres obowiązywania umowy) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 21. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9 d ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011 nr 152 poz. 897) 22. Wykonawca ma obowiązek sporządzania i przekazywania Zamawiającemu: 1) comiesięcznych raportów dołączanych do faktury określających ilość wywiezionych odpadów wszystkich frakcji odebranych w danym miesiącu rozliczeniowym. 2) kwartalnego sprawozdania zgodnie z rozdziałem 4b art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz 391 z późń. Zm.) według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630) 23. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządzi do 6 dni od podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój z podziałem na miejscowości, który to musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. 24. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność i zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują dodatkowe wynagrodzenie. 25. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 26. Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz właścicielom nieruchomości zamieszkałych możliwość kontaktu telefonicznego z jego przedstawicielem- co najmniej w dniach roboczych od godz. 700 do 1500 27. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji w terenie w celu zapoznania się z trasami przejazdu oraz warunkami terenowymi występującymi na trasach przejazdu w różnych porach roku. 28. Wykonawca zobowiązany jest dostosować pojazdy do zbierana odpadów do nośności nawierzchni dróg na trasach przejazdu. 29. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych, niesegregowanych oraz selektywnie zbieranych w workach zarówno oznaczonych nalepką jak i nieposiadającym takiej nalepki, jednocześnie zawiadamiając o tym Zamawiającego podając miejsce zabrania nieoznakowanego worka. Ciąg dalszy (danych ogólnych)opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-FORMERS KARPATIA Sp. z o.o.;, Ul. Krakowska 46, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 393310,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 311040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 311040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 410054,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.