eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja budynku-sanitariatów-etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Gliwice: Modernizacja budynku-sanitariatów-etap I
Numer ogłoszenia: 114895 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76187 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 10, ul. Ligonia 36, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 88 61, faks 32 231 88 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku-sanitariatów-etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.Przedmiotem robót są prace związane z remontem sanitariatów - wykonanie I etapu modernizacji toalet, obejmującego następujące sanitariaty (numeracja zgodnie z dokumentacja projektową)a) sanitariat nr 1 - piwnicab) sanitariat nr 2 - piwnica (tyko w zakresie dostawy i montażu przyborów toaletowych)c) sanitariat nr 3 - parterd) sanitariat nr 4 - partere) sanitariat nr 6 - 1 piętrof) sanitariat nr 8 - 2 piętroŁączna powierzchnia użytkowa sanitariatów wynosi około: 97,01 m2Zakres głównych prac:a) rozebranie istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych kartonowo-gipsowychb) skucie istniejących okładzin ceramicznych o wysokości 205 cm i wykonanie nowych okładzin ściennych z glazury do wysokości 210 cm (z uwzględnieniem grubości fug 3mm)c) rozebranie, skucie istniejących posadzek i podkładów posadzkowych, wykonanie nowych podkładów wyrównawczych pod posadzki, wykonanie posadzek z płytek gresowych wraz z wykonaniem izolacji przeciw wodnejd) demontaż i ponowny montaż istniejących obudów grzejnikowych, w pozostałych przypadkach montaż nowych obudów grzejnikowyche) wymiana stolarki drzwiowej(Uwaga 1: na parterze, 1 piętrze i 2 piętrze drzwi do toalet od stront korytarza zostały wymienione na nowe - Wykonawca w cenie oferty ujmie koszt zabezpieczenia tych drzwi przed uszkodzeniem. Uwaga 2: dla zachowania tego samego stylu stolarki drzwiowej, nowa stolarka winna być podobna lub taka sama jak już wymieniona)f) demontaż armatury sanitarnej i montaż nowejg) montaż przyborów toaletowych do sanitariatów i suszarek elektrycznych do rąkh) wymiana instalacji wodociągowej (piony i podejścia)i) równanie ścian i sufitów, gładzie gipsowe - powyżej okładzin ceramicznychj) prace malarskiek) demontaż i ponowny montaż grzejników centralnego ogrzewanial) montaż nogomyjki w remontowanym węźle sanitarnym przylegającym do pokoju higienistkim) montaż nogomyjki w węźle sanitarnym na parterze najbliższym do sąsiadującej sali gimnastycznejn) montaż kabiny prysznicowej w węźle sanitarnym dla personelu technicznego w piwnicyo) zapewnienie wentylacji pomieszczeń za pomocą wentylatorów wywiewnych montowanych na wylotach do kanałów wentylacyjnych oraz montażu nawiewników okiennychp) wymiana instalacji kanalizacyjnej (piony i podejścia)q) udrożnienie kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną i do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, wymiana miejsc uszkodzonych kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną budynku wraz z wykonaniem robót towarzyszących np. wymiana posadzek w całym pomieszczeniu na trasie kanalizacji, prace malarskie okładzinowe i inne związane z robotami podstawowymiWykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:- złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych lub na podstawie odrębnego porozumienia stron.- zastosuje materiały pierwszego gatunku i uzgodni ich zakup z Zamawiającym- zastosuje baterie umywalkowe z ciepłą i zimna wodą- wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacja robót- zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót- przekaże Zamawiającemu zapas płytek użytych do wykonania robót: płytki posadzkowe - 1m2 z każdego koloru na każdy sanitariat, płytki ścienne - 1m2 z każdego koloru na każdy sanitariat- uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów- uzgodni z Zamawiającym kolorystykę oraz rodzaj okładzin ściennych, elementów dekoracyjnych do okładzin ściennych i płytek posadzkowych, przy czym średnia cena m2 płytki ściennej i podłogowej nie może być mniejsza niż 45 złotych brutto za m2- wykona udrożnienie kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną i do pierwszej studzienki kanalizacyjnej lub wymiana kanalizacji podposadzkowej aż za ścianę zewnętrzną budynku wraz z wykonaniem robót towarzyszących np. wymiana posadzek w całym pomieszczeniu na trasie kanalizacji, prace malarskie okładzinowe i inne związane z robotami podstawowymi-wykona dostawę i montaż na ramie okiennej nawiewników higrosterowalnych zgodnie z dokumentacją projektową- sanitariat nr 1, pomieszczenie -1.03 - Wykonawca wykona: kratkę ściekową w pobliżu wodomierza, wymianę posadzki na posadzkę z płytek gresowych antypoślizgowych, całkowite malowanie pomieszczenia- wykona dostawę i montaż czujników ruchu dla sterowania wentylacją mechaniczną- wykona dostawę i montaż przyborów, suszarek elektrycznych do rąk według dokumentacji projektowej- wykona kratki ściekowe (pokrywa ze stali nierdzewnej) w sanitariacie nr: 3,4,6,8 w części z kabinami z muszlami klozetowymi oraz wykonana zabudowę z płyt gipsowo-kartonowych odpływów pod stropem- wykona inne prace nie wymienione, lub nie ujęte w przedmiarach a wynikające z dokumentacji projektowejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:-ZAŁĄCZNIK NR 7 - przedmiary robót-ZAŁĄCZNIK NR 8 - dokumentacja projektowa-ZAŁĄCZNIK NR 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobótPrzedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia.Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat i rękojmi na okres 3 lat, zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Inne wymagania:a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Energocomplex sp. z.o.o., ul. Bernardyńska 69 a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249994,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189769,33

  • Oferta z najniższą ceną: 189769,33 / Oferta z najwyższą ceną: 189769,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.