eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w 2013 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Wronki: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 1147 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267137 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, faks 067 2545328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w 2013 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w 2013 roku w następującym zakresie: 1. Oczyszczanie ulic na terenie miasta i gminy Wronki w ilości ca 43.700,00 mb. Oczyszczanie odbywać się będzie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. za wyjątkiem dni, w których Zamawiający prowadzić będzie akcję zimową. 2. Oczyszczanie chodników, placów oraz parkingów w ilości ca 85.402,00 m2. Oczyszczanie odbywać się będzie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. 3. Oczyszczanie terenu placów zabaw w ilości 6 sztuk oraz terenów zieleni na terenie miasta Wronki. Oczyszczanie odbywać się będzie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. 4. Opróżnianie koszy ulicznych w ilości ca 22 sztuk wraz z wywozem i składowaniem odpadów na składowisku odpadów w Mnichach. Opróżnianie koszy odbywać się będzie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. 5. Opróżnianie koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Wronki w ilości 14 sztuk wraz z wywozem i składowaniem odpadów na składowisku odpadów w Mnichach. Opróżnianie koszy odbywać się będzie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. 6. Oczyszczanie słupów ogłoszeniowych (usuwanie plakatów, ogłoszeń i reklam) w ilości 6 sztuk 4 razy w roku (raz na kwartał). 7. Oczyszczanie pomników zlokalizowanych na terenie miasta Wronki (mycie) w ilości 6 sztuk - 3 razy w roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Przekazywanie (wraz z fakturą) raportów o przeprowadzonych w danym miesiącu pracach. STANDARDY UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA I GMINY WRONKI Zakres zamówienia obejmuje: a) bieżące utrzymanie czystości ulic, placów, parkingów, chodników o nawierzchni utwardzonej poprzez zbieranie śmieci i zanieczyszczeń, usuwanie chwastów, usuwanie zalegającego piasku (szczególnie w okresie wiosennym) oraz usuwanie liści (szczególnie w okresie jesiennym); b) bieżące opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta; c) bieżące opróżnianie koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta; d) bieżące zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów zielonych (trawników, żywopłotów, klombów), placów zabaw, ulic i placów o nawierzchni nieutwardzonej, e) oczyszczanie słupów ogłoszeniowych (1 raz na 3 miesiące); f) wywożenie zebranych nieczystości i odpadów na składowisko odpadów w Mnichach własnym staraniem i na własny koszt, g) pomalowanie wszystkich ławek na terenie miasta farbami olejnymi lub środkami konserwującymi w terminie ustalonym z Zamawiającym oraz bieżącą naprawę i konserwację ławek, tj. wymianę spróchniałych, pękniętych, połamanych łat drewnianych, malowanie farbą olejną lub środkiem konserwującym łat i postumentów ławek; h) umycie wszystkich koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Wronki - dwa razy do roku (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym); i) bieżąca konserwacja i naprawa koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody, tj. wymiana uszkodzonych elementów, sprawdzenie prawidłowości osadzenia; zgłaszanie w Urzędzie Miasta i Gminy potrzeb dotyczących wymiany oraz ustawienia na terenie miasta nowych koszy na śmieci i ławek; j) dwa razy w roku odbiór wielkogabarytowych odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Wronki na koszt Wykonawcy w terminach wskazanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu zbiórki, do ustawienia odpowiedniego pojemnika/kontenera oraz stworzenia możliwości odbioru odpadów z prywatnych nieruchomości mieszkańców gminy Wronki, którzy nie mają możliwości dowiezienia odpadów do miejsca zbiórki (na podstawie listy przekazanej przez pracownika Urzędu Miasta i Gminy Wronki). Po dokonanej zbiórce Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni do dostarczenia Zamawiającemu sprawozdania (informacji) o ilości i rodzaju zebranych odpadów. k) oczyszczanie pomników zlokalizowanych na terenie miasta Wronki (mycie) w ilości 6 sztuk - 3 razy w roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. W przypadku awarii pojazdu/sprzętu Wykonawca zapewnia pojazd/sprzęt o porównywalnych parametrach technicznych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, od momentu pojawienia się awarii. 3. Wykonawca powinien dysponować sprzętem oraz materiałem w ilości zapewniającej prawidłowe, skuteczne i ciągłe utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki. 4. Pojazdy uczestniczące w utrzymaniu czystości na terenie miasta i gminy Wronki powinny być sprawne technicznie i odpowiednio oznakowane. INFORMACJE DODATKOWE: 1. W przypadku nienależytego i nieterminowego wykonywania usługi określonej w umowie Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 1.000,00 zł za każdą dobę, w której wystąpiły nieprawidłowości. 2. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte umową z należytą starannością, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania potrąceń kar z bieżącej należności Wykonawcy. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za szkody i straty oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń losowych, dotyczących pracowników i osób trzecich oraz ich mienia, powstałych w związku z realizacją umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i następstwa wynikłe podczas wykonywania lub nienależytego wykonywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy ewentualnych kwot wynikających z wyrządzonej szkody w mieniu Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy ubezpieczeniowej OC obejmującej ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe w zakresie prowadzonej działalności na kilka zdarzeń równocześnie, ważnej przez cały okres umowy. 5. Czynności kontrolne: A. W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego ze swoim przedstawicielem. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za to, aby pod wskazanym numerem telefonu dyżurowała osoba mogąca skutecznie przyjmować zgłoszenia przekazywane przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania przez Wykonawcę w tym celu z tzw. automatycznej sekretarki. B. Kontrola dokonywana będzie przez przedstawiciela Zamawiającego. C. Niezgodność wykonywania usługi stwierdzana będzie przez przedstawiciela Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy lub bez przedstawiciela Wykonawcy, w przypadku jego nieprzybycia na wezwanie Zamawiającego na miejsce kontroli. D. Wymaga się aby przedstawiciel Wykonawcy był w stanie dotrzeć do Zamawiającego w ciągu jednej godziny od telefonicznego wezwania. Nieprzybycie Wykonawcy w wyznaczonym czasie stanowić będzie podstawę do naliczania kary umownej z tytułu niewykonywania lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy. E. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia o każdej porze. F. Z przeprowadzonej kontroli sporządzony będzie protokół, zawierający: datę, godzinę i miejsce kontroli, imię i nazwisko osób kontrolujących, stwierdzenie uwag w trakcie kontroli, wnioski z kontroli. Do protokołu można będzie załączyć dokumentację fotograficzną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług Rolniczych we Wronkach, Ćmachowo 10, 64-510 Wronki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 329629,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298987,20

  • Oferta z najniższą ceną: 298987,20 / Oferta z najwyższą ceną: 298987,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.