eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa pościeli hotelowej i ręczników dla obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Kołobrzeg: Dostawa pościeli hotelowej i ręczników dla obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer ogłoszenia: 114746 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pościeli hotelowej i ręczników dla obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do czterech obiektów wypoczynkowo - sanatoryjnych zamawiającego artykułów pościelowych oraz ręczników wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do siwz. Artykuły zaoferowane w ofercie muszą bezwzględnie być zgodne z opisem artykułu i rodzajem materiału podanym w załączniku nr 1 do siwz oraz mieć wymiary zgodne z podanymi w załączniku nr 1 do siwz. 2. Zamawiane artykuły, dostarczone powinny być w opakowaniach. Na opakowaniu muszą być uwidocznione, co najmniej następujące informacje: - nazwa producenta towaru, - nazwa i cechy produktu, - ilość sztuk w opakowaniu. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. 3. Dostawa powinna być realizowana transportem wykonawcy na jego koszt. 4. Do każdego rodzaju wyrobu powinna być dołączona instrukcja dotycząca warunków prania, krochmalenia, prasowania i maglowania produktów. 5. Przedmiotem dostawy muszą być artykuły fabrycznie nowe, wykonane w I gatunku, nadające się do prania i maglowania w pralniach przemysłowych, zachowujące dobrą jakość po praniu i maglowaniu przemysłowym. 6. Tkaniny kolorowe barwione barwnikami kadziowymi, odpornymi na chlor i dezynfekcję. 7. Przed podpisaniem umowy zamawiający odda do zakładu pralniczego po 1 szt. z każdego asortymentu wymienionego w załączniku nr 1, uszytego przez wykonawcę w celu określenia stopnia kurczliwości zastosowanego materiału. Artykuły użyte w procesie prania wykonawca wykona na własny koszt. Artykuły nie spełniające wymogów zostaną zwrócone przez pracowników obiektu na koszt dostawcy. 8. W celu dokonania wyboru, ustalenia kolorów i wzorów materiałów zastosowanych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonawca przedstawi zamawiającemu wzorniki materiałów umożliwiających dokonanie wyboru pożądanego materiału. 9. Haft z nazwą Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. musi być na każdym ręczniku, poszwie i poszewce (wys. min 2 cm). 10. Muszą być atesty dla wszystkich użytych tkanin. 11. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części, ani składania ofert wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.30.00 - Bielizna stołowa 39.51.41.00 - Ręczniki 39.51.61.20 - Poduszki 39.51.21.00 - Prześcieradła .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.