Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Kraków: usługi na prace konserwacyjne oferty częściowe
Numer ogłoszenia: 114734 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi na prace konserwacyjne oferty częściowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta częściowa Nr 7 Konserwacja rzeki Krzyworzeka nieuregulowana w km 17+380-17+430 (0,05 km) w miejscowości Wierzbanowa, gmina Wiśniowa, powiat myślenicki Oferta częściowa Nr 8 Konserwacja Kanału Nr 3 uregulowany w km 0 + 000 ÷ 0 + 720 wraz z udrożnieniem przepustów w miejscowości Koźlica w gminie Igołomia - Wawrzeńczyce Oferta częściowa Nr 9 Konserwacja bieżąca na potoku Podłężanka w km 5+200 - 8+200,t.j. 3,00 km w tym 5+200 - 7+900, t.j.2,70km uregulowany i 7+900-8+200, tj. 0,30 km nieuregulowany w miejscowości Podłęże i Staniątki, gm. Niepołomice Oferta częściowa Nr 10 Konserwacja rzeki Szreniawy w km 22+500 - 23+500; 30+000 - 32+100 nieuregulowana, m. Kowala, Stogniowice, Proszowice, gmina Proszowice, powiat proszowicki Oferta częściowa Nr 11 Ubezpieczenie odpływu od śluzy wałowej Nr 3 rzeka Rudawa, w km- 1+161, w Krakowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali co najmniej 2 roboty każda o wartości co najmniej 50 000 zł., w zakresie regulacji lub konserwacji rzek ,potoków,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności 1 koparką
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności 1 Osobę posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych ,która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy ,która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz Oferty 2.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót 3. Zaakceptowany projekt umowy 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 7.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 9. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2.Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego -zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. 3.Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. -zmiany kont bankowych, -wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja rzeki Krzyworzeka nieureg.w km 17+380-17+430 (0,05 km) w miejscowości Wierzbanowa, gmina Wiśniowa, powiat myślenicki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Reczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości 2.Wykopy oraz przekopy w gruncie kat.III - przygotowanie terenu pod wykonanie oskałowania 3.Wykonanie wyściółki z faszyny wiklinowej o grubości warstwy 25 cm 4.Wykonanie narzutu kamiennego w ilości 2,5m3/1mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja Kanału Nr 3 uregulowany w km 0 + 000 ÷ 0 + 720 wraz z udrożnieniem przepustów w miejscowości Koźlica w gminie Igołomia - Wawrzeńczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.wykoszeniu roślinności wodnej składającej się w przeważającej części z roślinności twardej gęstej w dnie i na skarpach; 2.wydobyciu porostów z wody, wygrabieniu ze skarp i złożeniu w kopy wzdłuż krawędzi potoku oraz spaleniu lub wywiezieniu odpadów i resztek nie ulegających szybkiej biodegradacji; 3.wydobyciu z cieku roślinności korzeniącej się w dnie (hakowanie) oraz wydobycie darni korzeniowej i kożucha roślin pływających; 4.wycince odrostów drzew i krzewów wikliny; 5.odmuleniu dna cieku z utrzymaniem wymaganego spadku; 6.rozplantowaniu wydobytych odkładów oraz spaleniu lub wywiezieniu wysuszonych resztek roślinnych i uporządkowaniu terenu, na którym prowadzono roboty; 7.przebudowie 3 szt. przepustów celem udrożnienia przepływu w kanale..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja bieżąca na potoku Podłężanka w km 5+200 - 8+200,t.j. 3,00 km w tym 5+200 - 7+900, t.j.2,70km uregulowany i 7+900-8+200, tj. 0,30 km nieuregulowany w miejscowości Podłęże i Staniątki, gm. Niepołomice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. ścinanie zakrzaczeń 2. ścinanie drzew 3. wykop pod opaskę z kiszki faszynowej 4. zabudowa stopy skarpy kiszką faszynową 5. wykoszenie skarp potoku 6. wydobycie kożucha roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) 7. odmulenie dna 8. uzupełnienie ziemią ubytków w górnej części skarpy 9. rozplantowanie ziemi wydobytej z dna cieku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Konserwacja rzeki Szreniawy w km 22+500 - 23+500; 30+000 - 32+100 nieuregulowana, m. Kowala, Stogniowice, Proszowice, gmina Proszowice, powiat proszowicki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: w km 22+500 - 23+500 1.Usunięcie drzew z koryta rzeki o obwodzie 40 - 160 cm i długości 10 -15 m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 2.Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki o obwodzie 40 -300 cm i długości ok.15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 3.Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 4.Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 5.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m 6.Budowa faszynady, wysokość budowli ponad 1,0.m - zabudowa wyrwy w skarpie rzeki 7.Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi.20+20.cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu w km 30+000 - 32+100 1.Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości ze skarp wzdłuż rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 2.Usunięcie drzew z koryta rzeki o obwodzie od 40 - 240 cm i długości ok.15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 3.Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 4.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m 5.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15.m3, grunt kategorii III - usunięcie zatorów w dnie rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m 6.Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1.km, koparka 0,15.m3, grunt kategorii III wywiezienie nadmiaru gruntu z udrożnienia rzeki w rejonie parku 7.Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi.20+20.cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu - zabezpieczenie skarp w rejonie rozmytych skarp rzeki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ubezpieczenie odpływu od śluzy wałowej Nr 3 rzeka Rudawa, w km- 1+161, w Krakowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje ubezpieczenie odpływu od śluzy ; 1.Roboty ziemne 2.Wykonanie budowli siatkowo - kamiennych 3.Wykonanie podsypki 4.Plantowanie skarp 5.Wykonanie palisady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.