eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi restauracyjne dla nie więcej niż 35 osób w lokalach gastronomicznych we Wrocławiu, podczas spotkania partnerów w ramach projektu Boost Inno Boosting Social Innovation współfinansowanego z Programu URBACT III z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w dniach 6-8 lipca 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Wrocław: Usługi restauracyjne dla nie więcej niż 35 osób w lokalach gastronomicznych we Wrocławiu, podczas spotkania partnerów w ramach projektu Boost Inno Boosting Social Innovation współfinansowanego z Programu URBACT III z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w dniach 6-8 lipca 2016r.
Numer ogłoszenia: 114271 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61687 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne dla nie więcej niż 35 osób w lokalach gastronomicznych we Wrocławiu, podczas spotkania partnerów w ramach projektu Boost Inno Boosting Social Innovation współfinansowanego z Programu URBACT III z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w dniach 6-8 lipca 2016r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne dla nie więcej niż 35 osób - przedstawicieli miast partnerskich Wrocławia w projekcie Boost Inno Boosting Social Innovation w wybranych lokalach gastronomicznych we Wrocławiu. Aby zapewnić różnorodność oferty i ukazać uczestnikom pochodzącym z różnych miast Europy potencjał gastronomiczny Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury, zamówienie usług restauracyjnych realizowane będzie w podziale na 4 Zadania: - Zadanie 1 (usługa nr 1): organizacja kolacji w godz. 19.00-20.30 dla 35 osób w dniu 6 lipca 2016r. na obszarze wrocławskiego osiedla Nadodrze, określonym uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr XX/419/16 http://bip.um.wroc.pl/artykul/158/2890/granice-wroclawskichosiedli - Zadanie 2 (usługa nr 2): organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem, - Zadanie 3 (usługa nr 3): organizacja kolacji w godz. 19.00-21.00 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze centrum staromiejskiego w granicach Parku Kulturowego określonego uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr LVI/1465/14 http://www.wroclaw.pl/park-kulturowy-uchwala - Zadanie 4 (usługa nr 4): organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 8 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem. 2. UWAGI OGÓLNE DOTYCZACE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, jednak Zamawiający wymaga, aby realizacja usług restauracyjnych odbywała się w różnych lokalach gastronomicznych. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania przedmiotu umowy dla mniej niż 35 osób. Ostateczną liczbę osób, nie mniejszą niż 28, Zamawiający poda Wykonawcy na 7 dni przed planowaną usługą. Ilość osób wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między ilością wskazaną w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. - Rzeczywiste wynagrodzenie umowne brutto będzie wynikało z faktycznej liczby osób które skorzystają z usług restauracyjnych świadczonych przez Wykonawcę. Rozliczenie nastąpi po cenach jednostkowych (przyjętych na osobę) określonych w Formularzu Ofertowym. - Wykonawca musi przedstawić menu dla usługi, na którą składa ofertę. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Boost Inno Boosting Social Innovation współfinansowanego z Programu URBACT III z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: organizacja kolacji w godz. 19.00-20.30 dla 35 osób w dniu 6 lipca 2016r. na obszarze wrocławskiego osiedla Nadodrze, określonym uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr XX/419/16 http://bip.um.wroc.pl/artykul/158/2890/granicewroclawskich- osiedli.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Zdęba ZNASZ ICH CAFE - BISTRO, ul. Rydygiera 25 B, 50-248 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5827,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5827,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5827,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Restauracja BERNARD s.c.Adam Piskozub, Monika Piskozub- Olewińska, Rynek 35, 50-102 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: organizacja kolacji w godz. 19.00-21.00 dla 35 osób w dniu 7 lipca 2016r. na obszarze centrum staromiejskiego w granicach Parku Kulturowego określonego uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia nr LVI/1465/14 http://www.wroclaw.pl/park-kulturowy-uchwala.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WROREST s.c.Adam Piskozub, Monika Piskozub- Olewińska, Rynek 35, 50-102 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3325,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: organizacja obiadu w godz. 13.00-14.30 dla 35 osób w dniu 8 lipca 2016r. na obszarze ograniczonym ulicą Świdnicką (część piesza) - Ofiar Oświęcimskich - Rynkiem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • La Maddalena Sp. z o.o. Sp. K, Ul. Włodkowica 9, 50-072 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.