eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Promocja Grudziądza przez zespół I ligi żużlowej biorący udział w rozgrywkach ligowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Grudziądz: Promocja Grudziądza przez zespół I ligi żużlowej biorący udział w rozgrywkach ligowych
Numer ogłoszenia: 114197 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106657 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Grudziądza przez zespół I ligi żużlowej biorący udział w rozgrywkach ligowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji gminy-miasto Grudziądz realizowana w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.10.2012 r. (wraz ze złożeniem końcowego sprawozdania merytorycznego) przez zespół sportu żużlowego biorący udział w rozgrywkach I ligi żużlowej podczas rozgrywania spotkań w Grudziądzu oraz spotkań wyjazdowych na terenie kraju i zagranicą. Zakres zamówienia obejmuje: 1)umieszczanie nazwy Grudziądz obok nazwy zespołu jako części oficjalnej nazwy zespołu biorącego udział w rozgrywkach ligowych, 2) kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta w ramach działań promocyjnych przygotowanych i wykonywanych przez Wykonawcę oraz na jego koszt, 3) promowanie Grudziądza poprzez umieszczanie oraz eksponowanie nazwy, herbu Grudziądza na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonywanych przez Wykonawcę oraz na jego koszt (w co najmniej jednej z niżej wymienionych form: programy zawodów, foldery, kalendarze, plakaty, bilety, zaproszenia), a także na oficjalnej stronie Wykonawcy i pojeździe klubowym Wykonawcy, 4)użyczenie Miastu przez Wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Grudziądza, 5) organizowanie spotkań z udziałem zawodników zespołu Wykonawcy z mieszkańcami Grudziądza, w szczególności z dziećmi i młodzieżą, których przedmiotem jest promocja kultury fizycznej, aktywności ruchowej, zdrowego stylu życia oraz kulturalnego kibicowania podczas imprez sportowych, 6) organizowanie w Grudziądzu pomeczowych konferencji prasowych, w sytuacji gdy Wykonawca jest gospodarzem meczu, 7) promowanie Grudziądza przez Wykonawcę na: a) tzw. ściance konferencyjnej, która będzie wykorzystywana przez Wykonawcę podczas konferencji prasowych, inauguracyjnych oraz podczas wywiadów i spotkań z mediami, b) na co najmniej dwóch roll-upach w trakcie prowadzonych działań o charakterze PR podczas meczów ligowych, c) na co najmniej dwóch flagach eksponowanych w widoczny sposób w obrębie stadionu w Grudziądzu, na którym odbywać się będzie spotkanie, d) na co najmniej dwóch banerach reklamowych znajdujących się na bandzie pneumatycznej oraz na koronie stadionu podczas meczów ligowych organizowanych przez Wykonawcę, 8) promowanie Miasta Grudziądza przez Wykonawcę poprzez umieszczenie oraz eksponowanie nazwy i herbu miasta na plastronach przygotowanych i wykonanych przez Wykonawcę ze środków własnych, w których zespół I ligi żużlowej będzie występował podczas meczy ligowych, a także na koszulkach Zarządu Klubu i osób funkcyjnych Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grudziądzkie Towarzystwo Żużlowe, ul. Hallera 4, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 220000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 220000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Promocja gminy jest jednym z zadań własnych gminy (art. 7 pkt 18 ustawy o samorządzie gminnym). Gmina-miasto Grudziądz realizuje to zadanie między innymi kreując przedsięwzięcia służące budowaniu wizerunku Miasta poprzez wydarzenia promocyjne o charakterze sportowym, turystycznym i kulturalnym. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu przez sport. Promocja gminy-miasto Grudziądz przez zespół biorący udział w rozgrywkach I ligi żużlowej odbędzie się na szeroką skalę z uwagi na popularność tej dyscypliny sportu i duże zainteresowanie mieszkańców kraju centralnymi rozgrywkami. Drużyna grudziądzka rozgrywa mecze na terenie całego kraju i zagranicą. W Grudziądzu znajduje się jeden tor żużlowy i prowadzone są na nim rozgrywki I ligi żużlowej, na którym każdorazowo zasiada kilka tysięcy widzów. Sport żużlowy jest bardzo widowiskowy, charakterystyczny i w związku z tym grudziądzka drużyna jest znana w całej Polsce. Promocja poprzez sport to jedna z najbardziej skutecznych form komunikowania się miasta z mieszkańcami oraz pomysł na silną identyfikację miasta na terenie całej Polski. Żużlowe spotkania odbywają się w centralnej klasie rozgrywkowej, co zapewnia profesjonalizm i dbałość o skuteczność prowadzonych działań promocyjnych. Grudziądz to miasto o silnych tradycjach żużlowych, zajmujące ważne miejsce na sportowej mapie Polski. Szeroki zakres informacji dotyczących klubu sportowego i Miasta Grudziądza publikują ogólnopolskie portale internetowe, których popularność rokrocznie wzrasta. Również telewizja, artykuły prasowe i relacje radiowe przekazują wiele informacji o zespole i naszym mieście, co stanowi doskonałą promocję miasta Grudziądza. Grudziądzki żużel dostrzegany jest poprzez fora internetowe, a także promowany na portalach społecznościowych (social media), które cieszą się ogromną popularnością w obecnej chwili. W celu skutecznej promocji miasta poprzez rozgrywki żużlowe można skutecznie wykorzystywać różnorodne narzędzia marketingu i promocji, m. in.: - umieszczanie nazwy Grudziądz obok nazwy zespołu jako części oficjalnej nazwy zespołu żużlowego biorącego udział w rozgrywkach ligowych, - kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta w ramach działań promocyjnych, - umieszczanie oraz eksponowanie nazwy, herbu Grudziądza na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych (programy zawodów, foldery, kalendarze, plakaty, bilety, zaproszenia), a także na oficjalnej stronie klubu żużlowego i pojeździe klubowym, - organizowanie spotkań z udziałem zawodników zespołu z mieszkańcami Grudziądza, w szczególności z dziećmi i młodzieżą, których przedmiotem jest promocja kultury fizycznej, aktywności ruchowej, zdrowego stylu życia oraz kulturalnego kibicowania podczas imprez sportowych, - promowanie nazwy Grudziądz oraz herbu na materiałach reklamowych (ścianki promocyjne, roll-upy, bannery, flagi). Uzasadnienie prawne: Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 a, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Mając na względzie stan faktyczny i prawny, należy uznać, że wypełniona została przesłanka prawna jednego wykonawcy, wymieniona w art. 67 ust. 1 pkt 1 a ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunkująca dopuszczalność udzielenia zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w danym miejscu i czasie na rynku występuje tylko jeden Wykonawca. Wykonawcą tym jest Grudziądzkie Towarzystwo Żużlowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.