eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim dla 12 osób bezrobotnych i Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem angielski dla 12 osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Prudnik: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim dla 12 osób bezrobotnych i Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem angielski dla 12 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 113943 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, ul. Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4362304, fax 077 4363782.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim dla 12 osób bezrobotnych i Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem angielski dla 12 osób bezrobotnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń pn.: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim dla 12 osób bezrobotnych, Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem angielskim dla 12 osób bezrobotnych w ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 Projekt pn. APS - Aktywność, Praca, Stabilizacja.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkty 1-4 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. 6. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI niniejszej specyfikacji (SIWZ). 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1- 9 oraz wykonawców, którzy: 7.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI w punkcie 1 podpunkty 1.1 do 1.8; 7.2. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 7.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 7.4. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 7.5. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1 Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2 Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatnych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.5 Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON - kopia potwierdzona za zgodność; 1.6 Decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP - kopia potwierdzona za zgodność. 1.7 Szczegółowy preliminarz kosztów - uwzględniający wszystkie koszty związane z organizacją szkolenia w tym ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, badania lekarskie, egzamin z wyszczególnieniem kosztów przypadających na 1 osobę. 1.8 Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty program szkolenia obejmujący: a) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; b) nazwę i zakres szkolenia; c) czas trwania i sposób organizacji szkolenia; d) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; e) cele szkolenia; f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; g) lokalizację szkolenia, h) liczbę, nazwiska i kwalifikacje kadry dydaktycznej, i) proponowaną metodologię kursu, j) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; k) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 1. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1 - 1.6 składa każdy z podmiotów. 2. Dokument wymieniony w pkt 1.2 do 1.6 może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.2, składa dokument określony w §2 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 87, poz. 605).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.prudnik.ibip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jagiellońska 21 48-200 Prudnik.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jagiellońska 21 48-200 Prudnik sekretariat I piętro, pokój nr 3.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Projekt pn. APS - Aktywność, Praca, Stabilizacja.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.