eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Warszawa: Remonty nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic.
Numer ogłoszenia: 113901 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109558 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic. I. Zakres i rodzaj robót obejmuje: 1) Remonty nawierzchni rozbieralnych na nw. ulicach: - ul. Jędrzejowskiego - remont nawierzchni chodnika na długości 230 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Gąsiorowskiej - remont nawierzchni chodnika na długości 480 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Świętosławskiego - remont nawierzchni chodnika na długości 150 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Odkryta skrzyż. z ul. Grzymalitów - remont zatoki autobusowej z betonowej kostki brukowej; - ul. Myśliborska - remont nawierzchni chodnika na długości 400 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą obrzeża betonowego; - ul. Kobiałka - remont nawierzchni chodnika na długości 80 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z wymianą krawężnika i obrzeży betonowych; - ul. Ostródzka - remont nawierzchni chodnika na wysokości przystanku autobusowego Maćka z Bogdańca na długości 30 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z wymianą krawężnika oraz wymianą kruszywa łamanego w chłonnym poboczu; - ul. Ostródzka - remont nawierzchni chodnika na wysokości NR 132 na długości 50 metrów polegająca na wymianie nawierzchni na betonową kostkę brukową wraz z wymianą krawężnika i obrzeży betonowych oraz wymianą kruszywa łamanego w chłonnym poboczu; - ul. Brzeziny - remont nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej o pow. ca. 500 m 2 wraz z regulacja krawężnika; - ul. Wiklinowa - remont nawierzchni chodnika na długości 200 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z wymianą krawężnika i obrzeży betonowych; - ul. Uczniowska - remont nawierzchni chodnika na długości 150 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika i obrzeża betonowego; - ul. Szlachecka - wykonanie chodnika na długości 50 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z obramowaniem obrzeżem betonowym; - ul. Echa Leśne - remont nawierzchni chodnika na długości 20 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z obramowaniem obrzeżem betonowym; - ul. Juranda ze Spychowa - remont nawierzchni chodnika na długości 100 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Braci Zawadzkich - remont chodnika. 2) Zainstalowanie i wybudowanie i progów zwalniających w wyznaczonych przekrojach ulicznych. 3) Odtworzenie i wprowadzenie niezbędnego oznakowania dla prawidłowego funkcjonowania wykonanych robót. 4) Realizacja budżetu partycypacyjnego: 4.1 ul. Podróżnicza - na długości 165 m obustronne utwardzenie poboczy; 4.2 ul. Strumykowa - realizacja kontra-pasa rowerowego; 4.3 ul. Chęcińska - zainstalowanie lustra drogowego. 5) Usuniecie barier dla niepełnosprawnych poprzez obniżenie krawężników na przejściach dla pieszych. 6) Usunięcie powstałych w ciągu roku awarii. II. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, w skład której wchodzą: - Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla Remontów nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic, - Przedmiary robót składające się z trzech części: Część I - przedmiar remontów nawierzchni rozbieralnych, Część II - przedmiar na roboty w ramach budżetu partycypacyjnego, tj.: w ul. Podróżniczej - obustronne utwardzenie poboczy i w ul. Strumykowej - realizacja kontra-pasa rowerowego, Część III - przedmiar na roboty w ramach budżetu partycypacyjnego, tj.: w ul. Chęcińskiej - zainstalowanie lustra drogowego, oraz w wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. 2.2. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 5 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, szczegółowo określone zostały w przedmiarach robót. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAL-BRUK Sp. z o.o. SK, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1068599,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 585500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 585500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1140474,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.