eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowej mleczarni w Nowym Dworze Gdańskim na Żuławski Park Historyczny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Nowy Dwór Gdański: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowej mleczarni w Nowym Dworze Gdańskim na Żuławski Park Historyczny
Numer ogłoszenia: 11379 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160457 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowej mleczarni w Nowym Dworze Gdańskim na Żuławski Park Historyczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku zabytkowej mleczarni na budynek Żuławskiego Parku Historycznego (na terenie działek ewidencyjnych nr 477/5, 477/6, 477/10,477/11, 477/12 oraz 477/16 w obrębie 2, ul. Kopernika, Nowy Dwór Gdański), pełniącego funkcję ekspozycyjną, konferencyjną, oraz edukacyjną, a także remont elewacji, budowę parkingów, ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, nasadzenia zieleni wraz z elementami drobnych form architektury: 1) Zagospodarowanie terenu: - położenie nawierzchni z kostki betonowej (ciągi pieszo-jezdne i chodniki), - odtworzenie istniejącej bramy i ogrodzenia, - budowa parkingu: 27 stanowisk, w tym 2 dla samochodów osób niepełnosprawnych, - zagospodarowanie terenów zielonych (posianie trawy, nasadzenie drzew), - montaż lamp oświetlenia zewnętrznego, - mała architektura (ławki, ogrodzenie, kraty pod drzewa, kosze, słupki parkingowe); 2) Roboty budowlane: - rozbiórka elementów wymagających wymiany/naprawy (dachy, stropy, podłogi, ściany), - wykonanie nowych i podbicie istniejących fundamentów/ław, - wykonanie hydroizolacji pionowych i poziomych ścian i posadzek, - wykonanie izolacji poziomych metodą iniekcji ciśnieniowej, - odgrzybianie ścian, konstrukcji nośnych, usunięcie pęknięć i rys, - remont istniejących i wykonanie nowych stropów, wieńców, trzpieni, nadproży, - montaż nowego pokrycia i konstrukcji dachowej, - docieplenie dachu i ścian od wewnątrz, - montaż windy, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ścianek wewnętrznych, podłóg, tynków, okładzin, malowanie, - renowacja elewacji, - wykonanie nowej klatki schodowej; 3) Roboty instalacyjne: - wykonanie sieci i przyłączy wod. - kan. (przyłącze wody z hydrantem i studzienką wodomierzową, kanalizacja sanitarna i deszczowa), - wykonanie wewnętrznych instalacji wod. - kan. (z białym montażem), instalacji c.o., instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicami, - wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji telefonicznej, alarmowej i dedykowanej. Obiekt został wpisany do rejestru zabytków przez WKZ w Elblągu dnia 21.12.1994 pod numerem 410/94 (obecnie pod numerem 1499) i podlega ochronie konserwatorskiej. 2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania inwestycji - zarówno wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj. np.: zagospodarowanie placu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz prace porządkowe. 3. Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załączonymi dokumentami. 4. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii, zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Stanowią one jedynie wytyczne do zachowania odpowiednich standardów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym, w szczególności w zakresie: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), - parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), - wyglądu (struktura, faktura i barwa). 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4800033.69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EBUD - Przemysłówka Sp. z o.o., ul. Biskupińska 11, 85-375 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4800033.69
  • Oferta z najniższą ceną: 4800033.69 oferta z najwyższą ceną: 4800033.69
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.