eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Łańcut: Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10
Numer ogłoszenia: 113531 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92895 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 17 22 42 300, faks 17 22 42 355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie. 2. Zakres remontu obejmuje: 1) renowację ścian cokołowych budynku - od strony zewnętrznej; 2) renowację ścian parteru i pięter - od strony zewnętrznej; 3) renowację muru schodów zewnętrznych przy głównym wejściu do budynku; 4) renowację zewnętrznego zejścia do piwnicy (elewacja wschodnia); 5) renowację murków oporowych przy pogrążonych oknach piwnicy (plac parkingowy); 6) renowację muru i skrzydła bramy jezdnej wygradzającej plag gospodarczy-parkingowy); 7) wykonanie drenażu budynku w miejscach wskazanych przez projekt wykonawczy - prawidłowość wykonania drenażu winna być wykazana przez geodetę w operacie inwentaryzującym wykonane roboty, wskazującym m.in. głębokość posadowienia dna studzienek. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 5. Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić przy sporządzaniu oferty: 1) roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie sądu. W toku wykonywania robót, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy Sądu (dostępność, hałas, itp.), w związku z powyższym Zamawiający wymaga aby wszystkie czynności które będą powodować hałas, muszą być wykonywane w godzinach od 14:00 do godziny 19:00; 2) budynek Sądu Rejonowego w Łańcucie podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej na podstawie indywidualnej decyzji o wpisie do rejestru zabytków A-1284 z dnia 28.03.1997 r 6. Sąd Rejonowy w Łańcucie uzyskał pozwolenie Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu na wykonanie prac (Decyzja nr 94/15 z dnia 14 kwietnia 2015 r.). 7. Zamawiający będzie mógł przystąpić do wykonywania robót w oparciu o dokonane zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora nadzoru Budowlanego w Łańcucie. 8. Wymagania dotyczące robót i stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z dokumentacją przetargową i poleceniami przedstawiciela Zamawiającego; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy; 3) wykonawca zobowiązany jest powierzyć funkcje kierownika budowy osobie która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz spełnia wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych (Dz.U. z 2011 r. nr 165 poz. 987) tj. odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy, a w szczególności: uprawnienia budowlane, potwierdzenie przynależności do właściwej izby zawodowej oraz potwierdzające wymaganą praktykę zawodową przy obiektach wpisanych do ewidencji zabytków - w celu weryfikacji ich przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków - Delegatura w Rzeszowie; 4) przekazanie terenu robót budowlanych: Zamawiający w terminie określonym w umowie przekaże Wykonawcy teren robót. Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Zamawiającym wszelkie wyłączenia zasilania w media (energia elektryczna, woda itp.); 5) zgodność robót z dokumentacją przetargową: Dokumentacja przetargowa oraz dodatkowe dokumenty przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy są obowiązujące dla Wykonawcy. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją przetargową. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją przetargową i wpłynie to na niezadowalającą jakość wykonanego elementu, to takie elementy zostaną rozebrane i wykonane ponownie z właściwych materiałów, na koszt Wykonawcy; 6) zabezpieczenie terenu robót: Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robot. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające. Koszt zabezpieczenia terenu robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną; 7) ochrona przeciwpożarowa: Wykonawca będzie przestrzegać przepisy ochrony przeciwpożarowej i utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy lub Podwykonawcy; 8) ochrona środowiska w czasie wykonywania robót: Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robot wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, ze szczególnym uwzględnieniem utylizacji odpadów i materiałów pochodzących z rozbiórki. Przyjmuje się, że koszty utylizacji ujęte są w cenie umownej; 9) bezpieczeństwo i higiena pracy: Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a szczególnie zadba, aby jego personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał w należytym stanie wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy robotach oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i będą uwzględnione w cenie umownej. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Elementy rozbiórkowe w szczególności elementy metalowe są własnością Zamawiającego, winny one być oddane na złom, dokumentując tym samym Zamawiającemu ich recykling. Środki pieniężne uzyskane z tytułu sprzedaży elementów metalowych winne być przekazane przelewem na konto Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXCEL Firma Usługowo-Budowlano-Handlowa Ryszard Ostrowski, ul. Leopolda Lisa Kuli 5, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 431253,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 349945,57

  • Oferta z najniższą ceną: 349945,57 / Oferta z najwyższą ceną: 471560,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.