eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Jędrzejów: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 113445 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63969 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja i Obsługa, ul. 11 Listopada 33 A, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 386 10 10, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a). CZĘŚĆ I - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Administracji i Obsługi w Jędrzejowie Asortyment i ilości zamawianych artykułów biurowych zwarte są w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że wskazane w formularzu cenowym ilości artykułów biurowych mają charakter szacunkowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych w zależności od zapotrzebowania. b). CZĘŚĆ II - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery i tusze) do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Administracji i Obsługi w Jędrzejowie Asortyment i ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zwarte są w formularzu cenowym stanowiącym załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że wskazane w formularzu cenowym ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter szacunkowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w zależności od zapotrzebowania. 2. Przedmiot zamówienia winien być sukcesywnie dostarczany, w zależności potrzeb, do siedziby Zamawiającego tj. Administracja i Obsługa, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów. W związku z powyższym cena oferty winna zwierać również koszt transportu artykułów bądź materiałów. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Administracji i Obsługi w Jędrzejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret Plus, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21275,72

  • Oferta z najniższą ceną: 21275,72 / Oferta z najwyższą ceną: 25194,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery i tusze) do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Administracji i Obsługi w Jędrzejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laser 1, ul. Warszawska 31/33, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12763,71

  • Oferta z najniższą ceną: 12763,71 / Oferta z najwyższą ceną: 18578,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.