eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz-Jasin › Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Swarzędz-Jasin: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania
Numer ogłoszenia: 113248 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11679 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o., ul. Rabowicka 6, 62-020 Swarzędz-Jasin, woj. wielkopolskie, tel. 61 89 75 300, faks 61 81 81 389.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego budowy intermodalnego terminala kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania, przy korytarzu transeuropejskim E20 wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę. Opracowanie winno zawierać następujące projekty: - Projekt zagospodarowania terenu wraz z układem dróg i parkingów z uwzględnieniem: Strefy wjazdu (bramy): strefa wjazdu przeznaczona będzie dla ciężarówek i samochodów osobowych i służyć będzie do wstępnego gromadzenia lub pośredniego odstawiania (parkowania) samochodów. Na bramie jednostki ładunkowe będą identyfikowane i zgłaszane dysponentowi. Powierzchnia parkingu: 2106 m2. Powierzchnia będzie utwardzona i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego. Powierzchni przeładunkowych: znajdować się będą bezpośrednio przy torze przeładunkowym, służyć będą do przekazywania towarów ze składów kontenerowych na ciężarówki i na odwrót. Przewidziano utwardzenie bezfugową warstwą asfaltu grubości 30 cm (25+5), na 40-cm warstwie betonu mineralnego, na odpowiedniej 40-cm warstwie spodniej. Dopuszczalne odchylenia wymiarowe+/- 0,4cm. Powierzchnia będzie odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego. Wielkość powierzchni przeładunkowej wynosić będzie ok. 10875 m2 Powierzchni magazynowych dla kontenerów pustych i załadowanych: powierzchnie przeznaczone będą do magazynowania kontenerów pustych i załadowanych. Wielkość powierzchni magazynowych dla kontenerów pustych i pełnych wynosić będzie ok. 10900 m2. Wanny do towarów niebezpiecznych (mobilna): przeznaczona dla zabezpieczenia tymczasowo magazynowanych towarów niebezpiecznych. Wymiary wanny: 24m (długość) x 3m (szerokość) x 1,5m (głębokość). Wanna ustawiona będzie na utwardzonym, skanalizowanym terenie. Powierzchni odstawczej dla podwozi: Powierzchnia o długości 30 m i szerokości 20 m, zapewniająca odstawianie maks. 10 podwozi dla naczep kontenerowych (WB). Powierzchnia będzie utwardzona i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego DN1000. Stacji paliw: zakładowa stacja paliw. Na stacji dystrybuowany będzie wyłącznie olej napędowy. Powierzchnia stacji (ok. 300 m2) będzie utwardzona (nieprzemakalny asfalt) i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze ropopochodnych kierowane będą do kanalizacji sanitarnej. Obiektów kubaturowych a także torów przeładunkowych, objazdowych, odstawczych i przejazdowych: Teren inwestycji będzie ogrodzony i oświetlony. - Projekt architektoniczno - konstrukcyjny dla obiektów Terminala Kontenerowego: budynek biurowy (sterowanie i administracja), nastawnia oraz warsztat naprawczo - serwisowy (w warsztacie wykonywać się będzie drobne naprawy kontenerów i naczep kontenerowych). Obiekt składać się będzie z jednego poziomu: Powierzchnia zabudowy razem: 210 m2. - Układ drogowy: docelowo dojazd do inwestycji zlokalizowany będzie od strony północno - zachodniej działki - dojazd od drogi krajowej E92 nowobudowanym wiaduktem. Do czasu wybudowania tego dojazdu, pojazdy będą się poruszały po drodze wewnętrznej firmy CLIP zlokalizowanej pomiędzy istniejącymi halami, zlokalizowanymi na działkach 303/43 i 306/46. Taka lokalizacja trasy dojazdu do obiektu nie będzie źródłem uciążliwości akustycznych dla najbliższych terenów mieszkaniowych położonych przy ulicy Rabowickiej. Wielkość powierzchni układu drogowego wynosić będzie ok. 10913 m2. - Układ torowy: wchodzące w skład Terminalu tory kolejowe stanowić będą kontynuację istniejącego i zaprojektowanego obecnie na działkach sąsiednich układu torowego (tory 602 i 603). Składy kontenerowe będą podstawiane do przeładunku i zabezpieczane. Tory objazdowe i odstawcze służyć będą jako bufor przeładunkowy dla składów wchodzących i wychodzących. Rozbudowa obejmuje: - odgałęzienie się układem bocznicowym od kolejowego toru nr 2 linii Warszawa - Poznań - Rzepin; przebudowę kolejowego toru nr 2 dla zabudowy rozjazdu odgałęziającego wraz z przebudową na tym odcinku sieci trakcyjnej; - przebudowę urządzeń automatyki kolejowej dla realizacji odgałęzienia z toru kolejowego; - budowę wewnętrznych urządzeń sterowania ruchem składów pociągowych na układzie bocznicowym; - budowę oświetlenia w miejscu odgałęzienia z toru kolejowego wraz z ogrzewaniem rozjazdu odgałęziającego w okresie zimowym; budowę torów komunikacyjnych łączących nowy wjazd z istniejącym układem torów w kierunku torów ładunkowych firmy STS Centrum Dystrybucji Samochodów oraz toru dojazdowego do firmy Volkswagen Poznań; - przebudowę połączenia z torem dojazdowym do Centrum Logistycznego CLIP; budowę toru odstawczego wzdłuż toru dojazdowego do firmy Volkswagen; - budowę układu drogowego z placem odstawczym kontenerów oraz placem manewrowych samojezdnych urządzeń przeładunkowych kontenerów; - budowę układu odwodnienia torów i rozjazdów bocznicowych oraz układu drogowego z włączeniem do istniejącego kolektora; - zabudowę toru nawierzchnią na przejeździe drogowym. Wchodzące w skład Terminalu tory kolejowe stanowić będą kontynuację budowanego obecnie na działkach sąsiednich układu torowego (tory 602 i 603). Składy kontenerowe będą podstawiane do przeładunku i zabezpieczane. Tory objazdowe i odstawcze służyć będą jako bufor przeładunkowy dla składów wchodzących i wychodzących. - Projekt obejmujący technologię ruchowo - przewozową, - Projekt sygnalizacji świetlnej wraz z koordynacją i częścią elektryczną, - Projekt oświetlenia, - Projekt odwodnienia, - Plansza zbiorcza uzbrojeń, - Projekt istniejących kolizji kabli (światłowód PKP, linia średniego napięcia, gazociąg wysokiego ciśnienia - osobna decyzja o pozwoleniu na budowę), - Badania geologiczne, - Uzgodnienia i Regulaminy dotyczące eksploatacji Bocznicy oraz certyfikacja nowych elementów infrastruktury kolejowej, - Kosztorys inwestorski oraz dokument LV.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, działanie 7.4 Rozwój transportu intermodalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o., ul. Kościuszki 68, 61-891 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 506341,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 877000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 877000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.