To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113239 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Gdańsk: Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie kart imiennych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534940-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny
191674836, ul.
ul. Okopowa
21/27,
80-810
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 261 555, faks
583 261 556, e-mail
zampub@pomorskie.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pomorskie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie kart imiennych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAZ-ZP.272.27.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego oraz ich osób towarzyszących i dzieci, zwanych dalej "uczestnikami Programu" na podstawie kart imiennych. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia polegają na umożliwieniu uczestnikom Programu nielimitowanego i nieograniczonego czasowo dostępu do różnych obiektów sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce, a w szczególności w województwie pomorskim, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu. Dostęp powinien dawać możliwość korzystania z różnych usług i zajęć w różnych obiektach sportowo-rekreacyjnych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji, bez stosowania jakichkolwiek limitów czy interwałów czasowych pomiędzy świadczonymi usługami. 3. Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych: a) na terenie województwa pomorskiego powinna wynosić min. 50, w tym co najmniej : o 3 obiekty z basenami, o 5 obiektów z siłownią, sauną i zajęciami fitness, o 1 obiekt z salą do squash´a, o 1 obiekt ze ścianką wspinaczkową, o poza tym w ofercie powinny znaleźć się również usługi z zakresu minimum: nauki tańca, sztuk walki, jogi, o w ramach świadczonych usług Wykonawca musi także zapewnić dzieciom pracowników (dzieci do 15 roku życia), dostęp do wyznaczonych obiektów basenowych. b) na terenie Polski powinna wynosić min. 500 obiektów sportowo-rekreacyjnych. 4. Przez jeden obiekt sportowo-rekreacyjny rozumie się budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowo-rekreacyjne. 5. Uczestnicy Programu uprawnieni do korzystania z usług będą mieli możliwość dostępu do obiektów za okazaniem karty imiennej, na terenie całego kraju, w szczególności województwie pomorskim. 6. W celu identyfikacji osoby, Zamawiający nie przewiduje podawania Wykonawcy więcej danych niż imię i nazwisko uczestnika. Zamawiający wyraża zgodę, aby imienna karta mogła być weryfikowana dokumentem potwierdzającym tożsamość oraz ewentualnym podpisem na liście składanym przez uczestnika Programu. Sposób weryfikacji wejść do obiektów podczas korzystania z Programu nie może być związany z koniecznością udostępniania danych biometrycznych i nie może pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów nakładanych na użytkowników, w tym: opłaty członkowskiej, konieczności posiadania telefonu, dostępu do Internetu, a także w żaden inny sposób powodujący dodatkowe koszty. 7. Cena karty imiennej zapewniającej dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat i nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy, z wyjątkiem sytuacji wskazanych w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku specyficznych usług, kiedy dopłaty wprowadzone są przez same obiekty sportowo-rekreacyjne, takiej dopłaty może dokonać bezpośrednio uczestnik Programu i nie jest nią obciążony Zamawiający. 8. Czas korzystania z zajęć w ramach usług, stanowiących przedmiot zamówienia, winien wynosić nie mniej niż 45 minut, chyba że ze względu na bezpieczeństwo uczestnika Programu czas ten powinien być krótszy lub został z góry określony w regulaminie przez dany obiekt. Przerwy w korzystaniu z usług, jakie są dopuszczone, mogą wynikać tylko i wyłącznie z faktu, że dane obiekty sportowo-rekreacyjne wprowadzają limity lub przerwy między zajęciami, wynikające z obowiązujących przepisów prawa, zasad bezpieczeństwa korzystania z obiektów i urządzeń sportowo-rekreacyjnych lub obowiązujących w obiektach regulaminów i godzin pracy. Powyższe nie wyklucza jednak korzystania przez użytkownika z usług w innym obiekcie w tym samym dniu. 9. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie dostępna na stronie internetowej wskazanej przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrudnia obecnie około 900 osób. Zamawiający przewiduje udział pracowników, ich osób towarzyszących i dzieci w usługach sportowo - rekreacyjnych w liczbie około: 250 pracowników, 60 osób towarzyszących, 15 dzieci pracowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób korzystających z usług sportowo - rekreacyjnych. 11. Środki na sfinansowanie przedmiotowych usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, pochodzą z wpłat własnych uczestników Programu oraz środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, który częściowo refunduje koszty uczestnictwa pracowników Zamawiającego w Programie. Refundacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wyniesie 65 - 80 % wartości abonamentu miesięcznego ponoszonego przez pracownika Zamawiającego. 12. Liczba kart ustalana będzie każdego miesiąca na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca abonamentowego. Miesiąc abonamentowy rozpoczyna się 15 dnia każdego miesiąca. 13. Wykonawca w terminie do 8 dni od dnia otrzymania imiennej listy dostarczy na swój koszt wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart uprawniających do korzystania z usług. W przypadku konieczności wystawienia duplikatu karty Wykonawca zapewni wydanie jej bezpłatnie. W przypadku rezygnacji z karty przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego oraz ich osób towarzyszących lub dzieci Wykonawca nie pobierze dodatkowych opłat. 14. Wykonawca w ramach wykonania umowy umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
92000000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT747706.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 797160,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi pralnicze
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku- III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.