To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113158 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Puńsk: Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie realizowane w ramach projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0098/16 pt.: "Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach" realizowanego środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545315-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5004936-N-2017, 500002608-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Puńsku, krajowy numer identyfikacyjny
53958400000, ul.
ul. Mickiewicza
23,
16515
Puńsk, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
875 161 082, faks
875 161 048, e-mail
ug_punsk@poczta.onet.eu
Adres strony internetowej (URL): ugpunsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach. Roboty budowlane polega-jące na dociepleniu podłóg na gruncie, ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z częściową wy-mianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz modernizacja zespołu kuchennego i systemu grzewcze-go w istniejącym budynku świetlicy środowiskowej. Zadanie realizowane w ramach projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0098/16 pt.: "Termomodernizacja budynku świetlicy środowiskowej w Smolanach" realizowanego środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy wokół w/w budynku placu manewrowego wymienionego w projekcie architektoniczno - budowlanym. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również: - oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, przed przystąpieniem Wykonawca wykona zdjęcia usterek lub uszkodzeń nie objętych zakresem zadania i dostarczy Inwesto-rowi przed przystąpieniem do robót, - zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i hi-gieny pracy, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pra-cownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - uporządkowanie terenu po realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowa specyfikacja techniczna. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest dokumentacja projektowa, która określa parametry techniczne, jakościowe, standard oraz sposób wykonania. Podane dane należy uwzględnić na etapie przygotowania oferty i wykonawstwa. Wszystkie obiekty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz opisem przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności. Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) przedmiary robót b) dokumentacja projektowa, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Przedmiary robót należy analizować w powiązaniu z projektem budowlanym, wynikami wizji lokalnej, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 - 15:00. Każdy z oferentów przed złożeniem oferty, zapozna się na miejscu ze stanem istniejącym obiektu i urządzeń, oraz zakresem zadania. Termin oględzin do ustalenia z pracownikiem Urzędu Gminy Puńsk. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45421100-5,
45331000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawę prawną unieważnienia ww. postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PUŃSK
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 101700B Wojtokiemie II
- Przebudowa drogi gminnej nr 101700B Wojtokiemie II
więcej: przetargi PUŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.