eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizację sali operacyjnej Urzędu Pocztowego Skierniewice 1



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Łódź: Modernizację sali operacyjnej Urzędu Pocztowego Skierniewice 1
Numer ogłoszenia: 112960 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska Pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa; jednostka prowadząca postępowania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332581, fax 042 6330808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację sali operacyjnej Urzędu Pocztowego Skierniewice 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UWAGA! Postępowanie nie jest prowadzone w opraciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Modernizacja sali operacyjnej Urzędu Pocztowego Skierniewice 1, ul. Sienkiewicza 2, 96-100 Skierniewice, według dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej załącznik nr 3 do DIWZ. Na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Na wykonane prace dotyczące sieci strukturalnej Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Wykonawca udzieli gwarancji oraz certyfikatu na nową i obecnie eksploatowaną sieć LAN całego obiektu. Instalacje okablowania strukturalnego (rozbudowę sieci LAN) będą wykonywane przez instalatorów ze statusem Certyfikowanego Przedsiębiorstwa Instalacyjnego. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie § 9 ust. 1 Zasad. 3.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 3.1.Zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych o wartości co najmniej 800.000 zł netto. 3.2.Dysponować osobą/osobami zdolną/ymi do kierowania robotami budowlanymi składającymi się na przedmiot zamówienia, tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz o specjalności instalacji elektrycznych oraz robót sanitarnych, jednocześnie będącą/będącymi członkami odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). W szczególności Wykonawca musi spełnić następujący warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny lub pełny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 9 ust. 1 pkt 5 - 9 Zasad, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 9 ust. 1 pkt 10 Zasad, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych (w liczbie co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont budynku) i o wartości co najmniej 800.000 zł netto każda, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do DIWZ. 3.2. Referencje lub inne dokumenty (w liczbie co najmniej jednego) potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały przeprowadzone należycie. 3.3. Stosowny/e dokument/y stwierdzający/e uprawnienia osoby/osób kierującej/ych robotami budowlanymi wynikające z ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz o specjalności instalacji elektrycznych oraz sanitarnych. 3.4. Udokumentowanie aktualnego członkostwa w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego osoby/osób kierującej/ych robotami, której/ych dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane zostaną dołączone do oferty. 4.1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł. W przypadku polisy, w której kwota ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie niż polska, Zamawiający dokona przeliczenia na walutę polską przyjmując do przeliczeń średni kurs NBP danej waluty z dnia otwarcia ofert. 5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa odpowiednio stosowne dokumenty wskazane w § 10 ust. 3 Zasad. 6. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do DIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi (nr przetargu: 08-1037)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łodź, pokój 1010..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:45, miejsce: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łodź, pokój 114 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamowienie sektorowe odrębne o wartości nieprzekraczającej równowartości 5.150.000,00 euro, prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2008 Dyrektora Centrum Infrastruktury p.p.u.p. Poczta Polska z dnia 31.03.2008 r. w sprawie wprowadzenia Zasad udzielania Zamówień Odrębnych w ppup Poczta Polska (Zasady .... zamieszczone są na stronie internetowej www.poczta-polska.pl). Postępowanie nie jest prowadzone w opraciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.