To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112896 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Słupia Wielka: Usługę serwisowa w zakresie utrzymania w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej oprogramowania oraz sprzętu produkcji Hewlett-Packard
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547295-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, krajowy numer identyfikacyjny
30163140800000, ul.
,
63022
Słupia Wielka, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
612 852 341, faks
612 853 558, e-mail
t.zielatkiewicz@coboru.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę serwisowa w zakresie utrzymania w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej oprogramowania oraz sprzętu produkcji Hewlett-Packard
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TAZ/250/8/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej następujących urządzeń / programów: 1.1. dwie półki serwerowe HP BladeSystem C3000 wraz z zainstalowanym w niej wyposażeniem 1.2. dwa serwery kasetowe HP BL460c G1 1.3. jeden serwer kasetowy HP BL460c G7 1.4. cztery serwery kasetowe HPE BL460c G8 1.5. cztery przełączniki SAN HP b-SERIES 8/12C Bladesystem SAN Switch 1.6. serwer HP Proliant ML350p T08 1.7. macierz HP 3PAR Storeserv 7200 2-N 1.8. urządzenie do składowania danych HP 1/8 Ultrium 960 Tape Autoloader 1.9. przełączniki sieciowe HP ProCurve Switch 2824 (4 szt.) , HP 2510-24G (4 szt.) 1.10. przełącznik sieciowy HP 1810-24 Switch 1.11. rutery sieciowe: HP MSR1002-4 AC Router (1 szt.) oraz HP MSR930 Router (49 szt.) 1.12. ruter sieciowy HP MSR3044 Router (1 szt.) 1.13. oprogramowanie wbudowane i narzędziowe zainstalowane na sprzęcie lub niezbędne do jego sprawnego funkcjonowania Oprogramowanie: 1.14. HPE Data Protector Starter Pack Windows E-LTU 1.15. HPE Data Protector Advanced Backup to Disk 1.16. HPE IMC IVM Add 25-node E-LTU 1.17. HP IC Environment-BL-No Media Flex 1.18. HP Insight Control E-LTU 1.19. Vmware vSphere Enterprise Plus
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72253200-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT421775.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 518783.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.