eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ubezpieczenie obiektów Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Koszalin: Ubezpieczenie obiektów Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 112732 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71240 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie obiektów Politechniki Koszalińskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ubezpieczenie obiektów Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66512000-2 Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Suma ubezpieczeń wynosi: 133 669 902,06 zł brutto. Franszyza redukcyjna - 0,00 zł. Zakres pełny ubezpieczenia obejmuje: pożar (ogień), bezpośrednie uderzenie pioruna (w tym w urządzenia i instalacje), eksplozję, upadek statku powietrznego (FLEXA), silny wiatr (huragan), deszcz nawalny o współczynniku co najmniej cztery, powódź, zalanie pochodzące z opadów atmosferycznych, grad, śnieg i lód (w tym ich zaleganie oraz zalania wynikłe z topnienia ich mas), huk ponaddźwiękowy, wybuch, dym i sadza, zapadanie lub osuwanie się ziemi, lawina, trzęsienie ziemi, awaria instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i podobnych, zalanie przez wydostanie się wody, innych cieczy lub pary z urządzeń wodociągowych, centralnego ogrzewania lub innych urządzeń technologicznych w tym cofnięcie się wody lub ścieków z sieci kanalizacyjnej, pozostawienie otwartych kurków w sieci wodociągowej, zalanie wodą lub inną cieczą przez osoby trzecie, uderzenie pojazdu (w tym pojazdu własnego lub użytkowanego przez Zamawiającego), upadek drzew na ubezpieczone mienie, przepięcia, przez które rozumie się szkody spowodowane gwałtownym wzrostem napięcia w sieci elektrycznej w wyniku wyładowań atmosferycznych (w szczególności dotyczy to szkód w sieciach energetycznych i instalacjach elektrycznych) oraz szkody wynikłe z niewłaściwych parametrów prądu elektrycznego, ryzyko stłuczenia szyb oraz innych przedmiotów szklanych, szkody powstałe wskutek akcji ratowniczej oraz zanieczyszczenia mienia spowodowane zdarzeniami losowymi objętymi umową ubezpieczenia. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi Formularz cenowy (Załącznik Nr 2). Dopuszcza się składanie ofert na świadczenie równoważnych usług o standardzie nie gorszym niż wymienione w SIWZ. Wykonawca zapewni płatność należności rozłożonej na 2 raty tj.: - I rata w wysokości 60% należności płatna do 25.04.2014 r., - II rata w wysokości 40% należności płatna do 30.09.2014 r. Po wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca dostarczy polisę zawierającą warunki umowne, która będzie traktowana jako umowa między Wykonawcą a Zamawiającym. Jeżeli gdziekolwiek w Specyfikacji pojawia się słowo +umowa+ należy przez to rozumieć +polisę+. Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji ALLIANZ POLSKA S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23247,09

  • Oferta z najniższą ceną: 23247,09 / Oferta z najwyższą ceną: 68068,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.