eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Remont obiektów oświatowych na terenie gm. Wisznia Mała

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112707 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Wisznia Mała: Remont obiektów oświatowych na terenie gm. Wisznia Mała
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533578-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, krajowy numer identyfikacyjny 93193489700000, ul. ul. Wrocławska 9, 55114 Wisznia Mała, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 127 025, faks 713 127 068, e-mail s.hermann@wiszniamala.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont obiektów oświatowych na terenie gm. Wisznia Mała

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIOŚ.271.13.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont obiektów oświatowych na terenie gm. Wisznia Mała w ramach zadania pn: Zadanie nr 1* - Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Krynicznie, gm. Wisznia Mała Zadanie nr 2* - Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiszni Małej, gm. Wisznia Mała Zadanie nr 3* - Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach, gm. Wisznia Mała. obejmujący m.in.: Zadanie nr 1: 1) remont 4 sanitariatów w tym: - skucie i ułożenie nowych płytek posadzkowych i ściennych - wymiana urządzeń sanitarnych - malowanie ścian i sufitów - wymiana oświetlenia - malowanie drzwi do kabin 2) remont sali gimnastycznej w tym: - cyklinowanie i lakierowanie podłogi - malowanie linii boiska - malowanie osłon grzejnikowych oraz drabinek gimnastycznych - malowanie lamperii Zadanie nr 2 1) Remont 2 szatni w tym: - skucie tynków na ścianach i sklepieniach -demontaż okładzin gipsowo- kartonowych na ścianach -wykonanie tynków renowacyjnych - wykonanie wylewki oraz ułożenie wykładziny PCV - wymiana grzejników - wymiana instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem - malowanie ścian i sufitów - wymiana drzwi do pomieszczeń 2) remont pomieszczenia gospodarczego w tym: - skucie tynków na ścianach i suficie -wyburzenie istniejącej ściany działowej - wykonanie tynków renowacyjnych -wymiana instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem - montaż umywalki wraz armaturą - wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem grzejnika - wykonanie fartucha z płytek ceramicznych - skucie istniejących warstw podłogowych -wykonanie wylewki oraz ułożenie płytek ceramicznych - malowanie ścian i sufitów - wymian drzwi do pomieszczenia 3) remont Sali gimnastycznej w tym: - skucie tynków na ścianie i sufitach -demontaż wykładziny dywanowej -wykonanie wylewki wyrównawczej oraz montaż wykładziny PCV -wykonanie tynków renowacyjnych -wymiana instalacji oświetleniowej wraz z oprawami -malowanie ścian i sufitów -wymiana drzwi do pomieszczenia 4) remont pomieszczeń gospodarczych i kotłowni w tym: -skucie tynków na ścianach i sufitach -wymiana drzwi do kotłowni 5) wymiana opraw oświetleniowych i wyłączników w holu w piwnicy Zadanie nr 3 - malowanie klatek schodowych i korytarzy - malowanie lamperii -malowanie drzwi - uzupełnienie podbitki - naprawa słupków ogrodzeniowych 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: Zadanie nr 1 1). Projekt wykonawczy pn: "Bieżąca konserwacja łazienek i sali gimnastycznej zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół w Krynicznie przy ul. Szkolnej 6, działka nr 26, obręb ewid. Kryniczno" wykonany przez: Smart Architekci 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( SST) 4) . SIWZ z załącznikami Zadanie nr 2 1). Projekt wykonawczy pn: "Bieżąca konserwacja szatni, sali ćwiczeń, holu, kotłowni i pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych w budynku Szkoy Podstawowej w Wiszni Małej przy ul. Szkolnej 51, działka nr 73, obręb ewid. Wisznia Mała" wykonany przez: Smart Architekci 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( SST) 4). SIWZ z załącznikami Zadanie nr 3 1). Załącznik graficzny 2) Przedmiar robót 3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST) 4). SIWZ z załącznikami UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie wykonawczym. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie do obiektów użyteczności publicznej i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 2). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 3). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45423320-1, 45450000-6, 45310000-3, 45261000-4, 45330000-9, 45210000-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1* - Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Krynicznie, gm. Wisznia Mała
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT104331.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZHU BUD-WES Józef Wesołowski , , Sławoszowice ul. Kolejowa 14 , 56-300, Milicz, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180983.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180983.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180983.58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2* - Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiszni Małej, gm. Wisznia Mała
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 533579-N-2017 z dnia 14.06.2017r do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty na realizację zadań jak w temacie. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt 1: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3* - Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach, gm. Wisznia Mała
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 533579-N-2017 z dnia 14.06.2017r do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty na realizację zadań jak w temacie. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt 1: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.