eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby Muzeum Historycznego w Ełku - I etap" CZĘŚĆ 2 - RENOWACJA ZABYTKOWEGO WAGONU POCZTOWEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112618 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Ełk: "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby Muzeum Historycznego w Ełku - I etap" CZĘŚĆ 2 - RENOWACJA ZABYTKOWEGO WAGONU POCZTOWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Osi priorytetowej - "Kultura i dziedzictwo" Działanie - "Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 539764-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19300 Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby Muzeum Historycznego w Ełku - I etap" CZĘŚĆ 2 - RENOWACJA ZABYTKOWEGO WAGONU POCZTOWEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.36.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji zabytkowego wagonu pocztowego normalnotorowego w ramach zadania "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby Muzeum Historycznego w Ełku - I etap". Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. 1.1. Zakres zamówienia Prace renowacyjne wagonu mają polegać na odtworzeniu wyglądu wagonu do stanu z połowy lat 60 XX wieku, czyli z okresu jego służby na Polskich Kolejach Państwowych, przy zachowaniu możliwie największej ilości oryginalnych części i elementów wyposażenia, uzupełnieniu brakujących części i elementów wyposażenia oraz naprawie i konserwacji ruchomych części wagonu w celu zapewnienia jego mobilności po terenie muzeum. Wagon jest wpisany do rejestru zabytków w związku z tym, wszystkie wykonywane naprawy muszą być zgodne z oryginalna dokumentacją techniczną z okresu budowy wagonu. W przypadku konieczności wykonania podczas naprawy zmiany lub odstępstwa od oryginalnej budowy wagonu, przed przystąpieniem do prac należy powiadomić właściciela wagonu, który skonsultuje odstępstwo z miejscowym Konserwatorem Zabytków i podejmie decyzję o zgodzie lub odmowie proponowanych zmian. Powyższe wystąpienie powinno zawierać opis i rysunki wprowadzanych zmian z uzasadnieniem. Zamawiający przekaże wykonawcy brakujące podzespoły podwozia wagonu normalnotorowego przeznaczone do zamontowania w zabytkowym wagonie pocztowym. Drobne elementy wyposażenia, tj. pokrywy maźnic, cięgła lub zawory układu hamulcowego itp. wykonawca pozyska we własnym zakresie. Zakres i sposób renowacji: a) Rozbiórka okalającego fundamentu, rozebranie podłogi drewnianej w celu sprawdzenia stanu technicznego ramy nośnej wagonu, wzmocnienie konstrukcji ramy w przypadku stwierdzenia znacznego skorodowania poprzez wymianę uszkodzonych elementów. b) Podniesienie i przetransportowanie wagonu na miejsce dalszych prac. c) Demontaż wyposażenia wewnętrznego, poszycia ścian i dachu, demontaż drzwi i okien, demontaż instalacji, weryfikacja stanu zachowania elementów drewnianych i wyposażenia. d) Usunięcie zabrudzeń i zniszczonych części całej konstrukcji wagonu (ramy, ścian, dachu) oraz dokładne oczyszczenie wszystkich elementów do stopnia St3. e) Usunięcie farby i zniszczonych fragmentów ze wszystkich drewnianych elementów wagonu (poszycia wewnętrznego ścian, dachu, ścian działowych, wyposażenia). f) Naprawa lub wymiana skorodowanych i zniszczonych elementów konstrukcji (ramy, ścian, dachu) poprzez uzupełnianie braków lub montaż nowych elementów. g) Dostosowanie i montaż przekazanych przez Zamawiającego podzespołów podwozia wagonu normalnotorowego (zestawy kołowe z maźnicami i widłami maźniczymi, osprężynowanie zestawów kołowych, układ cięgłowo-zderzakowy, układ hamulcowy) h) Zakup zewnętrzny brakujących drobnych elementów wyposażenia podwozia (układu hamulcowego, układu cięgłowo-zderzakowego, maźnic) i) Odtworzenie jako repliki i zamontowanie na wagonie elementów innego wyposażenia: skrzyń akumulatorów, ogrzewania, pomostów i uchwytów. j) Ułożenie podłogi oraz naprawa i wymiana elementów drewnianych (poszycia wewnętrznego ścian, dachu, ścian działowych) poprzez zamontowanie oryginalnych, oczyszczonych części lub nowych. k) Naprawa i odtworzenie zniszczonego wyposażenia pocztowego (sortownic na listy, blatów roboczych, półek, szuflad, uchwytów na worki itp.), naprawa poszycia i mechanizmów drzwi zewnętrznych, naprawa i szklenie okien, ułożenie instalacji oświetleniowej. Zabezpieczenie elementów metalowych farbami podkładowymi oraz nawierzchniowymi a drewnianych odpowiednimi lakierami bądź środkami ochronnymi. l) Odtworzenie instalacji oświetleniowej zgodnie z przepisami obowiązującymi dla wagonów pocztowych. m) Zabezpieczanie farbą pokładową i nawierzchniową zamontowanych części, naniesienie napisów i oznaczeń prace wykończeniowe i porządkowe. n) Przygotowanie dokumentacji wykonawczej wraz z planami (lub zdjęciami czy rysunkami) wyposażenia pocztowego. o) Transport wagonu do zamawiającego p) Prowadzenie dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć. Dokumentacja powinna spełniać standardy określone w załączniku nr I Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14.10.2015 r. Prace konserwatorskie należy prowadzić zgodnie z Pozwoleniem nr 1197/2016 z dnia 22.12.2016 wydane przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ "Wagon Pocztowy - Zakres prac renowacyjnych". Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy: kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 zł, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: I. roboty ogólno naprawcze, II. roboty spawalnicze, III. roboty ślusarskie, IV. roboty ciesielskie, V. roboty malarskie, VI. inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac remontowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. 1.2.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 4.żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 5.żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 6.przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.2.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 12 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50222000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT250000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Pat-Pol" Sławomir Rybacki, , ul. Skolna 17/47, 87-700, Aleksandrów Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 332100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305040.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332100.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.