Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Olkusz: Kontrola autobusowa w środkach komunikacji publicznej
Numer ogłoszenia: 112594 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Gmin "KM" w Olkuszu, al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6413914, fax 032 6413914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkgkm-olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola autobusowa w środkach komunikacji publicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Kontrola pasażerów w zakresie posiadania właściwych biletów jednorazowych jak i okresowych, b) Kontrola kierowców w zakresie pobierania należności za zakupione przez pasażerów bilety, c) Rozpatrywanie odwołań od nałożonych opłat dodatkowych, d) Windykacja należności (wezwanie do zapłaty, kierowanie spraw do sądu i do postępowania egzekucyjnego), e) kontrola realizacji zadań zleconych przez ZKG KM przewoźnikom świadczącym odpłatne usługi przewozu osób i bagażu w sieci komunikacyjnej. Szacunkowa przewidywana wartość zamówienia w okresie trwania umowy wyniesie około 120 000 PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium zgodnie z art.45 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ IV SIWZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, spełniający dodatkowe warunki: a) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, b) Wykonawca zatrudnia pracowników lub osoby zatrudnione na podstawie umów cywilno - prawnych zdolnych do wykonania zamówienia. c) Kandydaci na kontrolerów powinni posiadać świadectwo ukończenia minimum szkoły ponadgimnazjalnej, d) Wykonawca akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, e) Wykonawcy posiadają referencje potwierdzające należyte wykonanie usług w zakresie objętym zamówieniem. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 a), b), będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 c), będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 8 SIWZ, 3) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 d), będzie dokonana na podstawie spełnienia wymogu zapisanego w części XI punkt 4. 4) Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 e), będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V ust. 7
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ V SIWZ INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Dokument potwierdzający należyte wykonanie przynajmniej jednej usługi będącej przedmiotem zamówienia z podaniem terminu realizacji usług, miejsca ich realizacji oraz wartości. . UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 7, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej, UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2- 6, powinien złożyć każdy z wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkgkm-olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- UDZIELENIE SCHRONIENIA W POSTACI MIEJSCA W SCHRONISKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH, DLA KTÓRYCH MIASTO I GMINA OLKUSZ JEST OSTATNIM MIEJSCEM ZAMELDOWANIA NA POBYT STAŁY." - ETAP II
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1070K ul. Parkowej w miejscowości Bolesław" - III postępowanie
- Kulturalno-turystyczny zamek Rabsztyn w Gminie Olkusz
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Biała Przemsza w ciągu drogi powiatowej nr 1121K w m. Kaliś
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.