eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Przebudowa sieci wodociągowej ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112508 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Jawor: Przebudowa sieci wodociągowej ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527524-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor, krajowy numer identyfikacyjny 39064739200000, ul. ul. Rynek 1, 59400 Jawor, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 768 702 021, faks , e-mail um@jawor.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jawor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa sieci wodociągowej ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa sieci wodociągowej ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3". Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicach Limanowskiego, Pl. Wolności, Dąbrowskiego w granicach pasa drogowego. Lokalizacja: - Gmina Jawor dz. nr: 117/2, 208/2 Obręb nr 5 Przedmieście, 115, 128, 199 Obręb nr 7 Stare Miasto 2. Zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej w ul. Starojaworskiej, Limanowskiego, Pl. Wolności i J. Dąbrowskiego o średnicach od 90 do 125 mm i łącznej długości około 1100,0 mb wraz z wymianą przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego w ilości 43 szt. W przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych przyłączy wodociągowych Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i przełączenia do nowej sieci, za co nie będzie mu przysługiwało osobne wynagrodzenie. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia nowowykonanej instalacji i wyłączenia z eksploatacji istniejącej sieci wodociągowej oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych sieci. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na III etapy: - etap III - km 416+013 - 416+381 - realizacja prac do 18 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budowy przez wykonawcę robót realizowanych dla GDDKiA, - etap IVa - km 416+381 - 416+816 - realizacja prac do 18 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budowy przez wykonawcę robót realizowanych dla GDDKiA, - etap IVb - km 416+816 - 416+930 - realizacja prac do 12 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budowy przez wykonawcę robót realizowanych dla GDDKiA. Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć prace na danym etapie w terminie do siedmiu dni od powiadomienia przez Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia prac i w tym okresie nastąpi protokolarne przekazanie terenu budowy. Orientacyjny termin rozpoczęcia prac etapu III Zamawiający określa na 27 - 28 tydzień 2017 roku i jest on uzależniony od harmonogramu prac głównego wykonawcy inwestycji realizowanej przez GDDKiA związanej z przebudową drogi krajowej nr 3. Przerwy w dostawie wody do odbiorców nie mogą być dłuższe niż 6 godzin, a Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego powiadomienia odbiorców najpóźniej 48 godzin przed przewidywanym terminem wystąpienia przerw w dostawie wody. 3. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych: - pracownicy wykonujący prace fizyczne, w tym operatorzy sprzętu wykonujący roboty sanitarne oraz przy odtwarzaniu warstw konstrukcyjnych dróg i chodników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45111000-8, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa sieci wodociągowej ul. Limanowskiego, Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego w ciągu drogi krajowej nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT320521.84
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Instalacji Sanitarnych "INSTALEX" Mirosław Maksymczuk, biuro@fisinstalex.pl, ul. Wójta Henryka 47 , 59-300, Lubin, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 314132,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 314132,73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 805251,26
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.