eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Remont dróg na terenie miasta Karpaczaul. Kolorowa, Ogrodnicza, Polna, Poznańska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Karpacz: Remont dróg na terenie miasta Karpacza: ul. Kolorowa, Ogrodnicza, Polna, Poznańska
Numer ogłoszenia: 112465 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie miasta Karpacza: ul. Kolorowa, Ogrodnicza, Polna, Poznańska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych dla zadania p.n.: Remont dróg na terenie miasta Karpacza: ul. Kolorowa, Ogrodnicza, Polna, Poznańska. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa nawierzchni ulic, umocnień mostowych i usprawnienia powierzchniowego odwodnienia drogi w celu poprawy warunków pieszo- jezdnych następujących dróg: Nr 115741 D ulica Poznańska, Nr 115704 D ulica Kolorowa, Nr 115667 D ulica Ogrodnicza, Nr 115672 D ulica Polna w Karpaczu, zniszczonych w okresie powodzi w 2009 roku. Prace polegać będą na : A. Ulica Poznańska: 1. długość remontowanego odcinka 582 m łącznie , profil podłużny ulicy nie ulega zmianie, na odcinku 500 m do mostu nad potokiem Łomnica nawierzchnia bitumiczna zostanie rozebrana , 2. na końcowym odcinku 82 m nawierzchnia będzie frezowana o grubość 4 cm, nawierzchnia chodników zostanie rozebrana, 3. w miejscu rozebranej nawierzchni jezdni i chodników należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy, nawierzchnia będzie się składała z warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej , 4. na całej długości remontowanego odcinka będzie wymiana krawężników ( z pominięciem odcinka z kostki kamiennej), 5. nawierzchnia chodników na moście wykonać z mieszanki asfaltu lanego modyfikowanego polimerami SBS z wykonaniem naprawy betonu i ułożeniem izolacji, 6. odbudowa gurtu z kamienia twardego w celu ochrony przyczółków mostowych, 7. Urząd Miejski w Karpaczu informuje, że po otrzymaniu dokumentacji projektowej remontu dróg jw. zmieniono technologię wykonania remontu istniejącego chodnika bitumicznego na ulicy Poznańskiej z pierwotnie założonego remontu na wykonanie odtworzenia nawierzchni chodnika w jakiej był wykonany tzn. na nawierzchnię min.-bitumiczną, na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. Jednocześnie informuje się, że wprowadzona zmiana została uwzględniona w przedmiarze i kosztorysie ofertowym. Dokumentacja graficzna nie została zmieniona. B. Ulica Kolorowa : 1. długość remontowanego odcinka wynosi 116 m, profil podłużny drogi nie ulega zmianie, stara nawierzchnia zostanie zerwana i wykonana będzie nowa konstrukcja drogi łącznie z nawierzchnią na całym odcinku (warstwa wyrównawcza 4 cm i warstwa ścieralna 4 cm) , 2. wyprofilowanie jezdni ze spadkiem jednostronnym na prawą stronę, gdzie wzdłuż krawędzi jezdni ma zostać wykonany ściek z kostki kamiennej szerokości 0,9 m w linii istniejącej kanalizacji deszczowej z jednoczesną przebudową studni ściekowych, 3. w obrębie skrzyżowania z ulicą Sanatoryjną będą wymienione krawężniki, C. Ulica Ogrodnicza: 1. długość remontowanego odcinka 401 m, profil podłużny remontowanego odcinka nie ulega zmianom, 2. na początkowym odcinku do skrzyżowania z ulicą Dolną nawierzchnia zostanie rozebrana i zostanie wykonana nowa konstrukcja drogi tj. podbudowa oraz nawierzchnia składająca się z dwóch warstw ( wyrównawcza i ścieralna), 3. na odcinku między ulicami Dolną a Polną zostanie wymieniona konstrukcja drogi tj. podbudowa oraz nawierzchnia wyrównawczą i nawierzchnię ścieralną, 4. na moście będzie położona tylko warstwa ścieralna, 5. od ulicy Polnej do mostu na Płomnicy nawierzchnia będzie wykonana z kruszywa łamanego powierzchniowo utrwalona z podwójnym rozsypaniem grysów o szerokości 3,00 m ograniczona obrzeżami na ławie betonowej. D. Ulica Polna: 1. długość remontowanego odcinka 360 m, profil podłużny ulicy nie ulega zmianom, 2. na odcinku od ul. Obrońców Pokoju do 122 m nawierzchnię należy rozebrać, wyrównać istniejącą podbudowę, 3. na pozostałej długości 238 m nawierzchnia będzie frezowana o grubość 4 cm, 4. nowa nawierzchnia będzie miała warstwę wyrównawczą i ścieralną, nastąpi wymiana krawężników betonowych na nowe. 1.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w załącznikach do SIWZ: 1. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 2. Opis przedmiotu zamówienia Kolorowa, 3. Opis przedmiotu zamówienie Poznańska, 4. Opis przedmiotu zamówienia Ogrodnicza, 5. Opis przedmiotu zamówienia Polna, 6. orientacja Kolorowa, 7. orientacja Poznańska, 8. orientacja Ogrodnicza, 9. orientacja Polna, 10. przebieg Kolorowa (1 ark.), 11. przebieg Poznańska (3 ark.), 12. przebieg Ogrodnicza (2 ark.), 13. przebieg Polna (2 ark.). 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do: 14. pełnego wykonania prac zawartych w Dokumentacji i Przedmiarach Robót, b) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego, c) właściwego oznakowania dojazdów w celu zachowania dostępności do nieruchomości, wykonanie organizacji ruchu na okres prac remontowych, d) opracowanie organizacji ruchu docelowej i jej wykonanie, e) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, f) dysponowania niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy sprzętu specjalistycznego jak: samochód ciężarowy, koparko - ładowarkę, walec drogowy o napędzie mechanicznym, g) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac. 1.4. Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie dalszego odcinka ulicy Polnej w Karpaczu tj.: długość 130 mb, powierzchnia około 500 m2, podbudowa i nawierzchnia z wycinką drzew.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują między innymi: samochodem ciężarowym o ładowności od 10 ton, koparko - ładowarką, koparką, spycharką, betoniarką, walcem drogowym o napędzie mechanicznym, piłą spalinową.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. z branży drogowej, posiadającymi wymagane uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi opłacone (ważne) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby (w tym kierownika budowy, pracownika przeszkolonego w zakresie kierowania ruchem drogowym).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 300,000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ze względu na konieczność sprawdzenia, czy oferta została złożona przez podmiot uprawniony, Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty określone powyżej dotyczące tego podmiotu. 3. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: aktualnego odpisu z właściwego rejestru. 4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącą terminu wykonania zadania, w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, konieczności wstrzymania robót z powodu ewentualnych odkryć dokonanych w wyniku przeprowadzonych badań archeologicznych - uniemożliwiających wykonanie zadania w przewidzianym terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.